منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

بت و بتخانه همه ذکر خدا می گویند / سخن از اقرأ و از غار حرا می گویند

حمد حق، مدح رسول دو سرا می گویند / خلق عالم همه تبریک به ما می گویند




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
طب در اسلام ,  , 

 

مدتی پیش سایت مقام معظم رهبری مطلبی رو منتشر کرد با عنوان هشت خطر در کمین جوان مومن انقلابی که بسیار کاربردی و مفید بود مخصوصا برای قشر جوان

1) پشت کردن به انقلاب

در راه انقلاب اگر ثبات قدم وجود نداشت، اگر پیوستگی حرکت وجود نداشت، انسان رابطه‌اش با انقلاب قطع می‌شود. این بی‌وفائی به انقلاب است. همیشه بودند کسانی که به انقلاب بی‌وفائی کردند، به انقلاب دل‌بستگی خود را کم کردند، به انقلاب پشت کردند.

2) یأس و ناامیدی

جوانان عزیز! دشمن روی شما سرمایه‌گذاری‌های زیادی می‌کند؛ حواستان جمع باشد. عده‌ ای را به بی‌تفاوتی می‌کشاند و عده ای را دلسرد و مأیوس می‌کند. یأس، بزرگترین آفت جوان است. جوان‌ها بدانند که متأسفانه یأس به روح جوان زودتر راه پیدا می‌کند؛ همچنان که امید این‌گونه است. در مقابل یأسی که دشمن می‌خواهد به جوانها تلقین و تزریق کند، خودتان را مصونیت بدهید.

3) منزوی شدن

از کارهای دشمن، این شد که این مجموعه‌های مؤمن را منزوی کند. جوان، بی‌تجربه است. به مجرد اینکه ببیند در یک دستگاه رسمی کشور …دو نفر به او اخم کردند، به او بی‌اعتنایی کردند، او را تحقیر کردند؛ در حرکتش اثر می‌گذارد و او را کند می‌کند.

4) رفتار تکفیری

من در مورد تذکّرات، معتقدم باید با منطق محکم و با بیان روشن، نقطه نظرات صحیح را ارائه بدهند. با تهمت‌زنی و جنجال‌آفرینی، بنده موافق نیستم؛ با تکفیر کردن و متهم کردن این و آن، بنده موافق نیستم.

5) افراط و تفریط

مبادا حرکت انقلابی جوری باشد که بتوانند تهمت افراطی‌گری به او بزنند. از افراط و تفریط بایستی پرهیز کرد. جوانهای انقلابی بدانند؛ همان‌طور که کناره‌گیری و سکوت و بی‌تفاوتی ضربه میزند، زیاده‌روی هم ضربه میزند.

6) نفوذ دشمن

جوان حزب‌اللّهی هم باید باهوش باشد. باید چشمهایش را باز کند و نگذارد کسی در صفوف او رخنه کند و به ‌نام امر به معروف و نهی‌ از منکر، فسادی ایجاد نماید که چهره حزب‌اللَّه را خراب کند. باید مواظب باشید. این، به عهده خودتان است.

7) ظلم به دیگران

اینجور نباشد که مخالفت با یک کسی، ما را وادار کند که نسبت به آن کس از جاده‌ی حق تعدی کنیم: جوان‌های انقلابی و مؤمن و عاشق امام، که حرف میزنند، مینویسند، اقدام میکنند؛ کاملاً رعایت کنید!

8) انقلابی منفی شدن

انقلابیِ منفی به آن انقلابی‌ای می‌گفتیم که از میدان کار و تلاش و حرکت، آنجایی که دردسری داشت، عقب می‌کشید. انقلابی بود، اما انقلابیِ وجاهت‌طلب و راحت‌خواه؛ انقلابی‌ای که می‌گفت من مبارزه‌ام را قبل از انقلاب کرده‌ام، اکنون دیگر می‌خواهم احترام شوم.

جهت مشاهده مطالب بصورت کامل و دیدن اصل :

http://farsi.khamenei.ir/others-report?id=26634




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

دریافت قسمت هشتم




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , آموزشی ,  , 

دریافت جلسه هفتم




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , آموزشی ,  , 

 

چشمهایت را که گشودی در آغوش من از شوق زندگی گریستی... تولد بهانه با تو بودن من است....برای پر گشودن ب آسمان زندگی درنگ نکن.....من مشتاق دیدنت هستم....براستی که مامایی حس باشکوه ترین لحظه هاست...دیدن زیباترین اشک ها و دلنشین ترین لبخند هاست...مامایی لمس ثانیه های با شکوه یک تولد است...در آغوش گرفتن هدیه پاک خداوند... مامایی چیزی نیست جز عشق...

روز ماما روز فرشته های مهربون خدا مبارک...

 




برچسب ها :

موضوع :
مامایی ,  , 

پناهیان:

رسول خدا(ص)فرمود: «من یمنی هستم؛ أَنَا یَمَانِیٌّ»؛ هر جوان مؤمن انقلابی در هرجای دنیا به تأسّی از رسول خدا(ص) برسینه‌اش بنویسد: «من یمنی‌ام»

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 
بدون شرح...




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

جان کری در تازه ترین مصاحبه خود :

«ما ۲۵ سال، که زمانی بسیار طولانی است، از بازرسی‌های روزانه تمام چرخه سوخت را به دست آوردیم، تمام اورانیوم، از معدن تا آسیاب، تا کیک زرد، تا گاز، تا سانتریفیوژ و تا پسماند.»

«اگر دیدیم که آن‌ها به سمت آن (برنامه تسلیحاتی)، می‌روند، که قطعا می‌توانیم ببینیم، آنوقت می‌توانیم اگر خواستیم سریعا به تحریم‌ها بازگردیم یا فورا به سراغ گزینه نظامی برویم.»




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 
کنترل زبان




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

بچه که بودیم می‌شنیدیم برای دیدن امام زمان (عج) باید خود را به آب و آتش زد. همیشه برایم سوال بود. آتش را می‌دانستم اما آب مگر چه ویژگی دارد؟ من بچه بودم و نمی‌فهمیدم. بزرگ‌تر که شدم در روایتی دیدم «کسی که در آب شهید می‌شود، اجر دو شهید را دارد.» هر کس اگر دوست دارد معنی این حرف را بفهمد، باید شب عملیات والفجر 8 را به خوبی لمس کند.

غواصی کار مشکلی است. خیلی ترس دارد. اگر کسی در آب مجروح شود دستش به چیزی بند نیست. نمی‌تواند یک گوشه دراز بکشد و پناه بگیرد. آن هم آب اروند که پر بود از کوسه. سرما و آتش دشمن را هم باید به آن اضافه کرد. آیا تا به حال دست زخمی تان را در داخل آب یخ برده‌ اید؟ غواص باید عمیق‌ترین زخم‌ها را در آب سرد زمستان تحمل می‌کرد.

قبل از آغاز عملیات والفجر 8، بچه‌های اطلاعات عملیات، شب‌های سختی را پشت سر گذاشتند. ساکت و آرام تا خط دشمن شنا می‌کردند. زیر نور منور‌ها اگر سرشان را بالا می‌آوردند، نصف جمجمه‌شان را از دست می‌دادند!

بیرون آب، یک نفر مسئول زیپ لباس‌ها بود! می‌دانید چرا؟ آن قدر آب اروند سرد بود که انگشتان غواص یخ می‌زد و توان حرکت نداشت.

بعضی از غواص‌ها از سرما فک‌شان جابه‌جا می‌شد و کارشان به اورژانس می‌کشید.

شب والفجر 8 بود، بچه‌های موج دوم، وقتی به خاک دشمن رسیدند، می‌گفتند معبر، آسفالت شده بود. کدام لباس رنگ آسفالت است؟!

بچه های غواص یکی‌یکی روی زمین غلطیدند تا راه برای بقیه باز شود. آن‌ها آن‌روز جلوی گلوله ایستادند تا امروز ما روی پای خود بایستیم. «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» را آن‌ها تفسیر کردند. شهدا خیلی مرد بودند. امروز هم اگر این همه سراغ شهدا می‌آیند به خاطر آن است که از نامردی‌ها خسته شده‌اند...

"گفته‌هایی از مرحوم حجت‌الاسلام شیخ عبدالله ضابط"




برچسب ها :

موضوع :
خاطرات شهدا ,  , 

 

دستش كه به آب خورد

يادش اُفتاد وصيت هاي علي را

((كنارش بمان ، مظلوم تر از او كسي نيست))

چنان سراسيمه بازگشت

كه دست هايش را جا گذاشت




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

ما زارع ها وقتی باد میومد خیلی کیف میکردیم . میدونی چرا ؟ چون گندم هامون رو باد میدادیم .گندم رو که باد میدی این کاههای قاطیش و سبک ترش و آشغالاش میرفت چند متر اونور تر میریخت . سبکتر هاش اونور تر همینطوووور دسته دسته هر چی کاه قاطیش بود اونور تر میریخت . که این کاه های سبک که اون ته بود رو میدادیم به گوسفند ها و احشام و اینها . اما یه وقت که یه باد خیلی قوی میومد میدونی چیکار میکردیم؟ دیگه خیلی کیف میکردیم . می دونی؟ خود گندم الک شده رو باد میدادیم . چند تا کارگر با بیلهاشون میریختن این گندم رو گل باد . هرچی دیگه نا خالصی توش بود رو باد می برد اونور تر . این سنگینی هاش میموند .

گفت شبای قدر ، شبای محرم ، چه میدونم اعتکاف و اینها خدا باد میده مومنین رو . ما که زارع زمین دنیاییم باد میدیم بعد میخوای خدا که زارع خلقته زراعتش رو باد نده؟ نحن الزارعون دیگه .پس اونم باد میده .خدا مومنین رو دم آخریا باد میده .اصلا یه نسیمش یه شب نصف شب مثل شب قدری میوزه هررررچی نا خالصی داری ور میداره میبره سنگینی هات میمونه خودت سبک میشی چون ناخالصیات رفت. اون قیمتی هات میمونه . فمن ثقلت موازینه فهو فی عیشه راضیه .

عارف ربانی ،حاج محمد اسماعیل دولابی




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور و مبتنی بر تقویت تولید داخلی است.
تاثیر تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران‬ را انکار نمی‌کنیم اما اینکه تحریمها بتواند جلوی تلاش برنامه‌ریزی شده برای تولید را بگیرد انکار میکنیم
با "دزد دزد" گفتن، دزد از دزدی دست برنمی‌دارد. مسئولان، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند.باید به معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم
اگر پشتوانه داخلی بخصوص در اقتصاد، قوی باشد آنوقت می‌شود مذاکره کرد. مذاکره از موضع نیاز،باعث میشود طرف مقابل شرط و شروط بگذارد. حرف مفت بزند.
اینکه پیغمبر اسلام‬ دست ‫‏کارگر‬ را بوسید یک تعارف نیست یک تعلیم است. از کار و کارگر باید تجلیل بشود.




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

ر اهمیت این ماه همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خداست و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌شود و غضب الهى از او دور می‌شود و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته شود.

امام موسی کاظم(ع) در یک روایتی در باب اهمیت ماه رجب‌المرجب فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می‌شود، همچنین فرمود: رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر است، هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  ,