منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

زین ماتمی كه چشم ملایك ز خون، ترست

گویا عزای صادق آل پیمبرست

یا رب چه روی داده، كزین سوگ جانگداز

خلقی پریش خاطر و، دلها پر آذرست




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 

دریافت




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 

 

دریافت




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , فرهنگی ,  , 

دریافت




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 
اسرار آیت!

 

کتابی که بسیاری از اسرار انقلاب را بازگو میکند!

اما وزارت فخیمه فرهنگ جلوی نشر آن را گرفت!!!؟

روایتی از نگاه سیاسی شهیدی که سانسور شد!

«شهید آیت»

 

لینک مصاحبه با نویسنده کتاب




برچسب ها :

موضوع :
دانشجو وبسیجی ,  , 

امام رضا علیه السلام فرمود: هر کس که عاشورا، روز مصیبت و اندوه و گریه اش باشد، خداوند روز قیامت را برای او روز شادی و سرور قرار می دهد.بحار الانوار، ج ۴۴، ص .۲۸۴

هنوز سی و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری آن یار سفر کرده، امام شهدا و ملت عظیم الشان ایران امام خمینی (ره) نگذشته است.

در محرم‌الحرام سال ۱۳۵۷ حسین زمانه آمده بود تا یزیدیان را از پای در آورد و این‌ بار پیروزی ظاهری و باطنی هر دو نصیب پیروان حسین علیه‌السلام گردید.

چه زیبا شناخته بود رهبر کبیر انقلاب اسلامی فکرهای آلوده و منحرف را و برای اینکه در آینده افرادی حتی با سابقه انقلابی و مدعی خط امام نتوانند به مبانی اعتقادی و ارزشهایی که این انقلاب را به پیروزی رساند خدشه ای وارد کنند فرمودند :

” گریه کردن بر عزای امام حسین، زنده نگهداشتن نهضت و زنده نگهداشتن همین معنا که یک جمعیت کمی در مقابل یک امپراطوری بزرگ ایستاد، دستوراست.

عاشورا روز عزای عمومی ملت مظلوم است، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است.

روضه سیدالشهدا برای حفظ مکتب سیدالشهداست. آن کسانی که می‌گویند روضه سیدالشهدا را نخوانید، اصلا نمی‌فهمند مکتب سیدالشهدا چه بوده و نمی‌دانند یعنی چه، نمی‌دانند این گریه‌ها و این روضه‌ها حفظ کرده این مکتب را. “

و به تاسی از پیر جماران امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) فرمود :

” این‏جانب همه‏ى مردم – بخصوص جوانان – را به … گرم نگهداشتن مراسم عزادارى سالار شهیدان حسین‏بن‏على توصیه مى‏کنم.”

به نظر می آید با روی کار اومدن این دولت و حمایت از جبهه اصلاحات و به به محض اینکه دوباره روزنه تنفسی را برای خود باز دیده اند این گرگ های در پوستین میش شروع به خودنمایی و پرده برداشتن از اعتقاداتی کرده اند  که نمونه اش رقص در روز عاشورای سال 88 یا توهین روزنامه های زنجیره ایشان به احکام الهی بوده است کرده اند:

نجفقلی حبیبی رئیس سابق دانشگاه علامه در دوره اصلاحات هفته پیش در برنامه دیروز امروز فردا  روی انتن رسانه ملی گفت:سالانه در ایام عاشورا چه پول هایی در مملکت خرج میشود اما بازده اینها چقدر است ؟ فقط 4 نفر میرن گریه میکننو تمام میشود.!

سوال اینجاس که چرا ایشون این همه مسائل ضد فرهنگی را رها کرده و درست دست روی نقطه ای میگذارد که به گفته بنیانگذار انقلاب اسلام را زنده نگه داشته است ؟؟ در حالی که این مرد یا بهتر بگویم نامرد سال 88 که فتنه گران در عاشورای حسینی پایکوبی و رقص خیابانی راه انداخته بودند سکوت کردند و کلمه ای اعتراض نکردند و درست جایی را میزند که دشمنان اسلام در  طول هزار و چهارصد سال نتوانستند بزنند! و حالا این شده است دغدغه رهنگی ایشان!

 

به نظر شما این اتفاقی است ؟

 والعاقبة للمتقین..........

دانلود فیلم




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 
...

گاهـی

مرثیـه لازم نیسـت

یـک عکـس هـم می توانـد اشکـت را در بیـاورد....




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

- حضرت آدم (ع) به خدا عرض کرد : خداوندا ، شیطان را به من مسلط ساختی و مثل جریان خون در رگها ( در من جریان دارد ) ، او را هم قادر کردی که به بدن من داخل شود. خداوند فرمود : ای آدم ، در قبال این کار این امتیاز را به تو و فرزندانت دادم که هرکس فکر عمل بد کند به حساب او نوشته نشود ، ولی اگر آن عمل بد را انجام داد فقط یک جرم حساب شود ( یک گناه به حسابش نوشته میشود ) لکن اگر کسی نیت به انجام عمل خوب کرد ، ولی انجام نداد ، یک ثواب برای آن نیت نوشته و اگر آن نیت خوب را عمل کرد ، ده ثواب به وی داده میشود. آدم عرض کرد : خداوندا ، این عنایت را درباره من و فرزندانم زیادتر کن. خداوند فرمود : اگر کسی از فرزندانت گناهی را مرتکب شد و بعد از آن توبه کرد ، من آن گناه را می بخشم. باز هم آدم گفت : خداوندا ، بیشتر از این عنایت فرما ، خداوند فرمود : من مهلت توبه را تا دم مرگ به آنها دادم.آدم عرض کرد : خداوندا ، لطفت بسیار است و کافی میباشد. کلیات حدیث قدسی صفحه 23




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 

امام صادق (عليه السلام ) فرموده :

((نشستن بر سر سفره ها را طول دهيد كه اين زمان از عمرتان به شمار نمى آيد.))(1)

پس در خوردن عجله نكنيد. عجله در خوردن باعث مى شود كه غذا را خوب نجويد و كار معده را در هضم و جذب غذا دشوار كنيد و در نتيجه ديرتر بخوابيد.

 

در حديثى از امير مؤ منان على (عليه السلام )، خوب جويدن غذا را از چهار كار شمرده شده كه با انجام آنها، انسان از پزشك بى نياز مى شود(2)

 

در حديث ديگرى از همان حضرت ، درست جويدن غذا عاملى براى حفظ سلامتى و در امان ماندن از بيمارى ها دانسته شده است .(3)

 

پس اگر به سلامتى خود علاقه منديد و اگر مايليد خواب راحت و بى دردسر داشته باشيد در خوردن غذا عجله نكنيد و به ويژه شام خود را به آرامى بخوريد.

 

1- جامع الاحاديث ، حديث 43506؛ اطيلوا الجلوس على الموائد فانها ساعه لا تحسب من اعماركم

2- موسوعه احاديث طبيه ، ص 65.

2- همان . 




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی , طب در اسلام ,  , 
شرابخواری

    نمی دانم تا به حال با تجویز زننده و دور از عقلانیت بعضی از پزشکان برخورده اید؟ اگر مشکل معده دارید، مقداری مشروب با غذا برای شما مفید است. چیزی که خیلی ها با آن مواجه شده اند.آیا نباید به عقل چنین دکتر بی عقلی شک کرد که نمیداند مشروب سیستم عصبی فرد را از کار می اندازد؟

تا به حال به علت بعضی از طلاق ها توجه کردید؟ شکایت همسران از اعتیاد به مشروبات الکلی و مستی های شبانه علت بعضی از جدایی ها می شود.

 

طرز فکری که متأسفانه امروز، بین افراد جامعه مخصوصا جوانان، چه دختر و چه پسر رایج شده است، نوشیدن شراب در مهمانی هایی هرچند کوچک و خودمانی است. چیزی که در گذشته قبحش، حداقل برای زنان و دختران جامعه ما زیاد بود، به عنوان نوشیدنی عادی تلقی شده و نبود آن از کلاس و درجات روشنفکری میزبان می کاهد. باید بگوییم چه یک جرعه، آن هم سالی یکبار؛ چه هر شب، لیوان لیوان، با هم فرقی ندارد. هر دو مرتکب گناه شده و حرام است.

 

شراب، مادر گناهان است.

صفحه حوادث روزنامه ها را که ورق بزنید، عصبانیت های بیش از حد، تجاوز به عنف، سرقت، قتل، تصادفات مرگبار و ... گاهی یک علت یکسان دارند. شرب خمر .

 

در احادیث داریم:

شرابخوار تشنه می میرد، تشنه سر از گور در می آورد، تشنه به دوزخ می رود.( در صورتیکه توبه نکرده باشد)"




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلّم :

 

نياز خود به ميوه را با خربزه برآوريد ؛ چرا كه ميوه بهشت است ، در آن ، هزار بركت و هزار رحمت است و خوردنش شفاى هر درد است .

 

تَفَكَّهوا بِالبِطّيخِ ؛ فَإِنَّها فاكِهَةُ الجَنَّةِ ، وفيها ألفُ بَرَكَةٍ وألفُ رَحمَةٍ ، وأكلُها شِفاءٌ مِن كُلِّ داءٍ .

 

طبّ النبيّ صلى الله عليه و آله و سلّم ، صفحه 8 ، بحار الأنوار ، جلد 62 ، صفحه 296 دانش نامه احاديث پزشكي : 2 / 216

 




برچسب ها :

موضوع :
طب در اسلام ,  , 

 

اسرائیل را تحریم کنید.

"شعار یهودیان امریکا"

 با تحریم هر کالای اسرائیلی جان یک فلسطینی را نجات دهید.

 

جهانیان باید اسرائیل را تحریم کنند




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 
نسل کشی

 

تعداد تانک:

اسرائیل=3930 ..... فلسطین=0

 

جنگنده اف 16:

اسرائیل=326 ....... فلسطین=0

 

این یه جنگ نیست، یه نسل کشیه...




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 
کودک.jpg
 
رسـم اسـت بـیـاد قـربـانـیـان
یـک دقـیـقـه سـکـوت کـنـنـد!
...
پـس
خـوش بـحـال کـودکـان غــزه
کـه سـالـهـاسـت ســازمـان مـلـل
بـه حـرمـتـشـان
سـکـوت مـی کـنـد...
 



برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی , مذهبی ,  , 

افسران - "غـــــــــــ ـــــــزه " ...

" فقط مردها غیرت ندارند "...

باورکن زنها هم رگ غیرتی دارند..

که اگر گل کند ....!

همه ی مردانگی ات زیر سوال میرود ...!!!

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 

افسران - یوم الحساب« نه غزه، نه لبنان»

صرف نظر از صهیونیست‌های وحشی و شیوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترین مردم این روزگار، همان فتنه‌ پیشگانی هستند که روز قدس سال ۸۸، شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. حال دنیا را بنگرید که دارد اعدام می‌کند این شعار را..این روزها دنیا، همه دنیا، صحنه محاکمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است.این روزها روز عزای شعار «نه غزه، نه لبنان» است، ما این را از قبل گفته بودیم که گفتمان فتنه‌گران، در ابعاد جهانی هم خریدار ندارد و منجر به روسیاهی بیشترشان خواهد شد!

برای سر ندادن شعار پست «نه غزه، نه لبنان» کافی است یک جو «انسان» باشیم.«غزه» اگر از نظر جغرافیایی «باریکه»‌ای بیش نیست لیکن از حیث وجدان، به محل تقسیم ۲ جناح حق و باطل امروز دنیا تبدیل شده. . .روز قدس سال ۸۸ که به پنجمین سالگردش نزدیک می‌شویم! ما و ملت، شعارمان این بود؛ «مرگ بر اسرائیل» اما فتنه‌گران، سران فتنه و الباقی شعار می‌دادند؛ «نه غزه، نه لبنان». حال بنگرید دنیا شعار ملت ما را دست گرفته یا شعارک روزنامه‌خوارهای متقلب را؟ آمریکا بخواهد یا نخواهد و خوشش بیاید یا نیاید، دنیا با غزه است، نه اسرائیل. و دنیا با ماست، نه همصدایان با اسرائیل.

این وسط، شیوخ عرب، کاری هم برای غزه نکنند، خون کودک غزه کار خودش را بلد است. روزنامه را می‌توان دزدید، قلم را می‌توان فروخت،اما اصحاب حقیقی رسانه، مگر مرده اند که قطرات اشک «مادر طفل ۶ ماهه شجاعیه» در لا به لای شعار «نه غزه…» سانسور شود؟! بی‌بی‌سی و سایر شبکه‌های مورد علاقه آقای رفسنجانی، هر گونه که می‌خواهند اخبار غزه را پوشش دهند! خداوند بلد است چگونه از «تیرکمان»، «رسانه» بسازد! و از «سنگ»، «قلم»! «نون و القلم و ما یسطرون»… خون و القلم و ما یسطرون… خدایی که آتش را بر «خلیل» گلستان کرد، بر «الخلیل» هم می‌تواند! غزه خیلی وقت است که دیگر یک «باریکه» نیست.

«آقای ما»، «آقای مقاومت»، یک «چفیه» روی دوش‌شان انداخته‌اند… که امروز دیگر، همه احرار عالم، همین چفیه را روی دوش انداخته‌اند. چفیه، عربی و فارسی و مسلمان و مسیحی ندارد! این بیرق مشترک آزادگان همه دنیاست! این لباس همه دنیاست! ماه و ستاره‌ها، در جای جای دنیا، «چفیه بر دوش» به مقاومت غزه عزیز، «آری» گفته‌اند… و می‌گویند اما روی دوش آفتاب، این چفیه، دیدنی‌تر است… و این زمین، با حضرت صاحب‌الزمان(عج) از این هم دیدنی‌تر است… خدایا! گمانم غزه، آسمان می‌خواهد… جرعه‌ای نور… و تحقق وعده ظهور…

خدایا! گمانم دل مسجدالاقصی، «بک یا الله» بقیه الله را می‌خواهد.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , سیاسی ,  , 

1373476884739327_large.jpg

در این گرمـای تـابستـان ؛

وقتی پیچیده می شـومـ میـان سیـاهی ات ،

تنهــا دلخـوشی ام به این اسـت که

عرقِ روی ِ پیشـانی ام  ؛ 

عرقِ بنـدگی اسـت ،

نـه عرق شَـرمـ ...

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 
فـــکـه ...

1386331283215729_large.jpg

حــق میدهــم به آنــها که تــو را "قتلــــگاه "میخوانند

حــق دارنــد ..

چه کـــم داری از کربـــلا .. ؟

رمـــل .. آفتاب سـوزان .. عـطـــش .. شــــهادت ...

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 
زنگ خطر




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 
خواص انجیر

به نقل از ابوذر: سينى اى از انجير به پيامبر صلى الله عليه و آله و سلّم هديه شد . به اصحابش فرمود : «بخوريد ؛ چراكه اگر بنا بود بگويم ميوه اى از بهشت است ، همين ميوه را میگفتم ؛ زيرا ميوه اى است بدون هسته . آن را بخوريد ؛ زيرا بواسير را ريشهكن مىسازد و براى نقرس سودمند است» .

اُهدِيَ إلَى النَّبِيِّ صلى الله عليه و آله و سلّم طَبَقٌ عَلَيهِ تينٌ ، فَقالَ لِأَصحابِهِ : كُلوا ، فَلَو قُلتُ : فَاكِهَةٌ نَزَلَت مِنَ الجَنَّةِ ، لَقُلتُ هذِهِ ؛ لِأَنَّها فاكِهَةٌ بِلا عَجَمٍ فَكُلوها ؛ فَإِنَّها تَقطَعُ البَواسيرَ ، وتَنفَعُ مِنَ النِّقرِسِ .

مكارم الأخلاق ، جلد 1 ، صفحه 376 ، حديث 1251 ، بحار الأنوار ، جلد 66 ، صفحه 186 ، حديث 4 ؛ الفردوس ، جلد 3 ، صفحه 243 ، حديث 4716 نحوه ، كنز العمّال ، جلد 10 ، صفحه 44 ، حديث 28280 دانش نامه احاديث پزشكي : 2 / 258 نقرس ، ورمى است همراه با درد كه در مفاصل پايين پا و انگشتان ، بروز مىكند (مجمع البحرين : جلد 3 صفحه 1823)
 
 
 
 
 
 



برچسب ها :

موضوع :
طب در اسلام ,  , 

یکی از مهمترین واجباتی که خداوند متعال در آیات متعددی اهمیت و ضرورت آن را برای بندگان خود بیان نموده است؛ فریضه‌ی ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر است.

با کمی تحقیق و تفحص در خصوص علت سستی افراد در اجرای این حکم الهی می‌توان دلایل و بهانه‌های آنها را این چنین بیان کرد.

1-گناه دیگران به ما ربطی ندارد
 
2-ترس از مواخذه و برخورد

3-خجالت و کم رویی
 
4- با یک گل بهار نمی شود

بعضی افراد نیز عدم تأثیر امر به معروف را بهانه‌ای برای ترک و فرار از انجام این فریضه‌ی الهی قرار می‌دهند. 

5- پاس دادن به دیگران



برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک
بدرود برتو که چه بسیار بدی ها به یمن تو از ما بگردید ،وچه بسیار خوبی ها به سوی ما روان گردید.




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 

امیرالمومنین علی (ع) فرمودند:
حكمت 416 روش برخورد با دنيا
(به فرزندش امام مجتبى عليه السّلام خطاب كرد:) چيزى از دنياى حرام براى پس از مرگت باقى مگذار، زيرا آنچه از تو مى ماند نصيب يكى از دو تن خواهد شد، يا شخصى است كه آن را در طاعت خدا به كار گيرد، پس سعادتمند مى شود به چيزى كه تو را به هلاكت افكنده است. و يا شخصى كه آن را در نافرمانى خدا به كار گيرد، پس هلاك مى شود به آنچه كه تو جمع آورى كردى، پس تو در گناه او را يارى كرده اى، كه هيچ يك از اين دو نفر سزاوار آن نيستند تا بر خود مقدّم دارى.




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 
حقوق بشر؟!


سکوت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی !!
یک دقیقه سکوت اعضای شورای امنیت به احترام قربانیان هواپیمای سرنگون شده مالزیایی!!!




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 

 

دست از سر فلسطین بردارید...

...Free Free Pales

 

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

سی ان ان:

تظاهـرات امسال در تهـران شور و حرارت بیشتــری داشت .

رویتــرز:

حمایـت میلیــون‌ها ایرانــی در روز قدس از مردم غــزه .

جروزالم‌پست :

ایرانـی‌ها در راهپیمایـی‌های گستـرده و عظیـم پرچـم اسرائیل را

به آتش کشیدنــد .

پ ن :

به همچین هموطنــایِ با غیرتـی افتخار میکنیــم که بــرای حمایـت از

مظلوم همیشه تیتــر یــک رسانه ها بــودن




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

رسانــه های جهان :

پیــام صریـح رهبــر عالی ایــران نابــودی رژیــم اسرائیــل است 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  ,