منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

 

متن شایعه

" سقوط جرثثقیل مسجدالحرام
کامنتهای مردم در مورد این ماجرای جرثقیل توی سایتهای خبری مثل رادیوفردا و بی بی سی که کامنتها رو سانسور نمیکنن خیلی جالب و قابل تأمل هست. تعدادی از کامنتهای مردم:
- اگه این اتفاق توی یک کنسرت موسیقی می افتاد الان ملاها چنان با آب و تاب از آتش خشم خداوند سخن می گفتند که نگو حالا توش موندن و صداش رو درنمیارن
- مگر میشود که میزبان خدا باشد و مهمانان خود (حاجی ها) را به قتل برساند؟
- آیه قرآن هست که هیچ برگی بدون اذن خدا به زمین نمی افته. یعنی حالا خدا خودش میخواسته حاجی ها رو در حال نماز تو خونه خودش له کنه؟
- تو کشورهای اسلامی خیلی وقته از خدا خبری نیست! من که چند ساله منتظرم یه نشونی چیزی ازش ببینم! لابد برم به آفرینش نگاه کنم تا نشانه هایش هویدا شود!
- در ایران که طوفان و زلزله میشود میگویند مردم از بس گناه میکنند خدا بلا نازل میکند. حالا در خانه خدا چه اتفاقی افتاده که اینبار خدا بلا را بر خانه خود نازل کرده است؟ نکند مردم در خانه خدا هم گناه کرده باشند؟
- خدا فقط تو افسانه های قدیمی معجزه میکنه. وگرنه هیچ اثری از معجزه خدا در زمانی که امکان ثبت وقایع فراهم شد تا حالا دیده نشده و در آینده هم دیده نخواهد شد. خدایی که در افسانه های قدیم برای حفظ چند دیوار سنگی به نام کعبه که اون زمان بت خونه بوده مرغ های ابابیل را فرستاده و لشکر فیل را نابود کرده چطور الان نمیتونه یا نمیخواد از جان مومنین خودش حفاظت کنه!
- چطور 70 هزار فرشته رو توی جنگ بدر به کمک مسلمانها فرستاد، یه دونشون رو نفرستاد زیر جرثقیل رو نگه داره؟ یا حداقل به سمت مخالف بندازه که نیفته رو سر نمازگزارها؟
- بازم خدا رحم کرد که خدا خودش خونه نبود وگرنه الان زبونم لال بدون خدا شده بودیم
- یه جای کار میلنگه. جرثقیل خود به خود نمی افته. احتمالا خدا یه چیزی میدونسته که این کارو کرده، مطمئنم این ادما یا کار بدی کردن یا قرار بوده بکنن!
- چرا خدا کمک نکرد؟ مگه خونه خودش نیست؟
- اگر آنجا خانه خداست، چرا خدا بایستی طوفانی بفرستد که خانه اش را ویران و مهمانان حرم مقدسش را قتل عام کند؟ یکجای کار می لنگد
- ریختن خون در مسجدالحرام حرام است! چطور خدا اینو نمیدونست؟"

 

پاسخ شایعه

1. شبهات متن بر مغالطه استوار بوده و داده های صحیح و غلط آمیخته شده اند تا نتیجه غلط و دلخواه "کافران" به مخاطب القا شود!

2. بلایا و حوادث، لازمه جهان مادی اند و همیشه دلیل یکسانی ندارند؛ فهم ناقص، سوء استفاده از اختیار، ساخته شدن، تنبه و بیداری، امتحان و آزمایش، کفاره گناهان و... علل مختلف بلایا هستند که تشخیص و تعیین مصداق آنها کار هر کسی نیست!

3. در نظام هستی همه تحولات با اذن و مشیت الهی انجام می‌شود، اما به معنای نفی اختیار انسان و رفع تاثیرات اعمالش نبوده و چنین حوادثی غالبا ناشی از خطاهای سهوی یا عمدی انسانی است. حضور و فعالیت جرثقیل در موسم حج ، ایراد فنی یا دستکاری آن و... دلایل این امر هستند؛ پس خداوند باعث این حادثه نبوده و حرمت مسجدالحرام را نیز نقض ننموده است!

4. نشانه های خدا در سرزمینهای اسلامی و غیراسلامی، طبیعت، آفرینش انسان و... قابل رویت و درک است؛ اما عده ای تنها به دنبال بهانه برای انکار آن بوده و در کلام خداوند اینگونه توصیف شده اند:
... و اگر تمام نشانه‏ های حق را ببینند، ایمان نمی‏ آورند! "سوره انعام آیه ۲۵"

5. معجزه حقیقتی غیرقابل انکار و مختص انبیاء است و کرامت نیز امری چون معجزه و در اختیار امامان و اولیای الهیست که مختص به زمان حیاتشان هم نیست. نمونه زنده معجزه یعنی قرآن مجید تا قیامت جلوه گری می کند. 

6. مکه در طول تاریخ حوادث مختلفی را شاهد بوده و جلوگیری از تمام آنها سنت الهی نبوده است؛ در حمله ابرهه اصل کعبه و شریعت الهی در خطر بود، پس امداد الهی به یاری کعبه آمد اما در سایر موارد حتی با وجود خسارتهایی به کعبه،  اصل دین تهدید نمیشد و امدادی رخ نداد.

7. اینکه خداوند جلوی برخی از شرارتها و حوادث را نمی گیرد، به معنای راضی بودن او از آن موارد یا ناتوانی اش در برطرف کردنشان نیست، بلکه گاهی ضرورت هایی بالاتر جلوی دخالت مستقیم خداوند در برطرف شدن این امور یا مانع تحقق شدن این بلایا را می گیرد.
چنانکه در مصائب انبیاء و امامان شاهد بوده ایم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 
 
 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

دفتر مقام معظم رهبری با تکذیب شایعه اختصاص درصدی از قیمت تعیین شده خودروها به این دفتر، با توصیه به مسئولان برای اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم در رابطه با ساز و کار قیمت گذاری ها، تأکید کرد: وزارت اطلاعات و دستگاه های ذیربط نسبت به شناسائی عناصری که چنین شایعاتی را با اغراض گوناگون ساخته و منتشر می کنند اقدام و طبق ضوابط قانونی با آنان برخورد نمایند. متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به دنبال انتشار شایعه کذب اختصاص درصدی از قیمت تعیین شده برای خودروها به دفتر مقام معظم رهبری، بدین وسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند این قبیل شایعات و دروغ پراکنی ها با هدف ایجاد تشویش و بدگمانی و اختلاف بین مردم و مسئولان نظام توسط دشمنان ساخته می شود و متأسفانه بعضی از رسانه های خبری نیز به آن دامن می زنند. لذا صریحا اعلام می شود این شایعه دروغ محض بوده و تا کنون هیچ وجهی از هیچ یک از کالا های تولیدی و وارداتی توسط این دفتر گرفته نشده است و مقام معظم رهبری همواره بر شفافیت قیمت گذاری اطلاع رسانی صحیح به مردم تأکید داشته و دارند. لذا ضمن توصیه به مسئولان برای اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم در رابطه با ساز و کار قیمت گذاری ها از وزارت اطلاعات و دستگاههای ذیربط مؤکدا خواسته شده است نسبت به شناسائی عناصری که چنین شایعاتی را با اغراض گوناگون ساخته و منتشر می کنند اقدام و طبق ضوابط قانونی با آنها برخورد نمایند. اطمینان داریم مردم عزیز ایران با هوشیاری خود جنگ روانی دشمنان را خنثی و با فتنه انگیزی آنان مقابله خواهند نمود.                 دفتر مقام معظم رهبری 23/4/1382
 
 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

  اینشتین شیعه !

 آیا می دانید که اینشتین که یهودیان او را مایه ی فخر و مباهات خودشان میدانند توسط آیت الله بروجردی قدس سره به آیین تشیع مشرف شده بود !

در مورد مرگ مشکوک اینشتین و مرگ مشکوک همه شخصیتهایی که با اینشتین در نگارش آخرین کتابش همکاری کردند چه میدانید

 آخرین کتاب اینشتین ، نگارشات اینشتین با مرجع عالیقدر تشیع (آیت الله بروجردی) بوده

چرا باید این کتاب حدود نیم قرن مخفی مانده و صندوق امانات سری انگلیس به بهانه پرهیز از ایجاد یک رولوشن ( انقلاب خطرناک مذهبی) اجازه تکثیر این اثر علمی – مذهبی را تحت هیچ شرایطی به ما نمیدهد

 

 

 

پاسخ شایعه

1. شایعه شیعه شدن انیشتین چند سال قبل دامن زده شد و با دلایل مختلفی تکذیب شد ؛ با شیوع مجدد آن ، از زوایای جدیدی به بررسی و رد این مطلب می پردازیم .

2. داستان انیشتین تنها یک قسمت از داستانهای سریالی کذبی است که برخی شخصیتهای مشهور را شیعه قلمداد می کند . این ادعاهای بی سند توسط وبلاگ فردی با نام مستعار "اسکندر جهانگیری" ، مدعی سکونت کانادا، مطرح و منتشر شد . در این وبلاگ انیشتین ، نیلز بور ، فلمینگ ، کندی و ... شیعه معرفی شده اند !

http://www.islam-einstein.com

3. موارد مغایر با عقل، علم و تاریخ که در همه این داستانها به صورت مشابهی تکرار شده و آنرا شبیه داستان های جاسوسی کرده است، شامل موارد زیر می باشد:
* همگی افراد، شخصیتهای مشهور آن دوران هستند اما ارتباطی نداشته اند !
* همگی رساله ای در اثبات حقانیت تشیع دارند !
* همگی به شکلی مرموز از دنیا رفته اند .
* همه داستانها با مکانهای مخفی و یک عتیقه فروش یهودی مرتبط است .
* به شکل عجیبی خاندان پهلوی و شخص شاه در عرصه نشر فرهنگ تشیع و تغییر مذهب شخصیتها فعال هستند !
* اسناد و مدارک تمام ادعاها ازبین رفته یا به آنها دسترسی نداریم و هیچ شاهدی وجود ندارد !
* فردی خیالی به نام "پرفسور ابراهیم مهدوی" محور همه ماجراهاست .
* فقط نویسنده (اسکندر جهانگیری) به افراد و اسناد دسترسی و از آنها اطلاع دارد !

4. چرا نامه ها و کتاب ادعا شده در دسترس نیست و نتایج تطبیق خط و تعیین اصالت در کجا و چه تاریخی انجام و گزارش شده است ؟!

5. فردی به نام پروفسور ابراهیم مهدوی یافت نشد . اما جالب اینجاست که صندوق امانات خیالی او، محل نگهداری اسناد بسیاری از داستانهای تخیلی است !

http://www.khabaronline.ir/detail/233390/weblog/jafarian

6. فرزند آیت‌الله بروجردی نیز ارتباط مستقیم این دو نفر و وجود اسناد و مدارک مرتبط را تکذیب کرده اند .

http://www.tarikhirani.ir/fa/news/All/bodyView/2150/index.html

7. این مقاله از نظر علمی فاقد اعتبار است؛ چرا که هیچ سند معتبر و قابل بررسی برای اثبات ادعاهایش ارائه نكرده است . حتّی یك نامه از مکاتبات انیشتین و آیت الله بروجردی در دست نیست و هیچ شاهدی برآن وجود ندارد .

8. همکاری و ارتباط دستیار فلمینگ که یک پزشک بود و نیلز بوهر شیمیدان با انیشتین در تهیه این کتاب (رساله!) نه تنها در منبعی یافت نشد بلکه با تخصص و فعالیتهای انیشتین هم فاصله دارد !

9. در رد ادعای مرگ مرموز این افراد همین بس که اگر جریان حرفه ای و خطرناکی در صدد حذف شهود باشد سریعا این کار را انجام می دهد تا از افشای رازش مصون باشد نه در بازه زمانی 40 ساله !

10. انیشتین آنقدر جسور بود که با نظریه نسبیت ، فیزیک نیوتنی را به چالش کشید ؛ پس چگونه بپذیریم از ابراز مسلمانی خود واهمه داشته است ؟!

11. ادعای خرید رساله با همکاری کمپانیهای بزرگ آنهم فقط به دلیل هم ملیت بودن با او ، با عقل در تضاد است ! با فرض صحت ماجرا چرا هیچ کدام درخواست تملک اصل رساله را نداده اند و آن را به افرادی با ملیت دیگر هدیه کرده اند !

12. انیشتین و پرفسور حسابی تنها یک یا حداکثر ۲ دیدار داشته اند و ارتباط صمیمانه آنها و خطابهای مکرر "حسابی عزیز" صحت ندارد .

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=96777

13. این داستانها در پوشش تکریم دین ، با دادن نقشهای دروغین به خاندان پهلوی در صدد تطهیر چهره آنها از یک سو و مخدوش کردن مکتب تشیع از سوی دیگر هستند . مکتب تشیع از گذشته تا امروز دارای چنان مفاخر بزرگیست که برای اثبات حقانیت خود بی نیاز از داستان سرایی و کسب اعتبار با شخصیتهای علمی و سیاسی است .

14. حمیدرضا پهلوی به استناد اسناد ساواک فردی هنجارشکن ، شدیدا فاسد ، معتاد ، قاچاقچی مواد مخدر و از نظر درس و معلومات بسیار ضعیف بوده است !
حمید رضا و علی رضا پهلوی هرگز با مرجع بزرگ شیعیان مرتبط نبودند ، و مترجم هم نبودند ، خصوصا مترجم کتابی چون بحارالانوار ! آنها کاملا با دین بیگانه بودند .

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=222482

15. برخلاف تلاش شایعه ، نه تنها شاه و خاندان پهلوی در حمایت از دین ومذهب مردم کاری نکردند، بلکه دین ستیزی و مخالفتهای علنی آنها با احکام دین عامل زوال سلطنت پهلوی بود .

http://pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id=13

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

 

تجمع اعتراضی دانشجویان پرستاری دانشکده در اعتراض به طرح استخدام ده هزار نیروی جدید بهیار امروز با حضور اساتید و معاونین دانشکده برگزار گردید




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

مصطفی اومده بود خواستگاریم مادرم بهش گفت:این دختر صبح ها که از خواب بیدار میشود،در فاصله ای که دستش را میشوید و مسواک میزند یه نفز تختش را مرتب میکنه و لیوان شیر را جلوی در اتاقش میاره و براش قهوه اماده میکند شما میتوانید چنین کاری کنید؟ مصطفی که خیلی ارام نشسته بود و به حرفای مادرم گوش میداد گفت:من نمیتوانم برای دخترتان مستخدم بگیرم ولی قول میدم تا زنده ام،وقتی بیدار شد تختش را مرتب کنم و لیوان شیر و قهوه را برایش اماده کنم... تا وقتی شهید شد این کار رو میکرد.خودش قهوه نمی خورد اما چون میدانست ما لبنانی ها به قهوه خوردن عادت داریم،درست میکرد،وقتی هم منعش میکردم میگفت: من به مادرتان قول دادم تا زنده ام این کار رو برای شما انجام دهم
راوی:همسر شهید مصطفی چمران




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

 

علم و ایمان دو بال برای پرواز آدمی هستند. علم به تنهایی، ابزاری است خطرناک و ایمان به تنهایی، تعصبی است تاریک
امام صادق علیه السلام




برچسب ها :

موضوع :
فرهنگی , دانشجو وبسیجی ,  , 

اموزش دوره مجازی فتوشاپ

از این پس دوره مجازی فتوشاپ برای شما دانشجویان عزیز در طی 30 جلسه بر گزار می گردد

                                                                    با ما همراه باشید........

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 
22 بهمن

 

[ یک‌] مسئول آمریکایی همین چند روز قبل از این میگوید که ایرانی‌ها گیر افتاده‌اند؛ ایرانی‌ها در قضایای هسته‌ای، با دستِ بسته پشت میز مذاکره حاضر میشوند. خب، این خطای محاسباتی است؛ ایرانی‌ها گیر نیفتاده‌اند، حالا شما در بیست ودوّم بهمن ان‌شاءالله خواهید دید ملّت ایران چه خواهد کرد و چه حضوری خواهد داشت؛ آن‌وقت معلوم میشود که آیا دست ملّت ایران بسته است؟

...ان‌شاءالله در بیست‌ودوّم بهمن، ملّت ایران نشان خواهد داد که کسی که ملّت ایران را بخواهد تحقیر کند، با ضربه‌ی متقابل ملّت ایران مواجه خواهد شد. همه‌ی ملّت ایران، همه‌ی دلسوزان، در این جهت متّفقند که عزّت ملّی برای یک کشور، بسیار بسیار مهم است. اگر عزّت بود، امنیت هم خواهد آمد؛ اگر امنیت بود، پیشرفت هم عملی خواهد بود.

امام خامنه ای۱۳۹۳/۱۱/۱۹




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

صادق خرازی سفیر پیشین ایران در لندن و سازمان ملل در مطلبی که در صفحه فیسبوک منتشر کرده نقل قولی از اوباما و جان کری رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا درباره قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آورده است که متن این یادداشت را می خوانید:

 

 

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

 

ياعلي باز از خدا دستي به همراه بسيج      

                                          جاودان كن در جهان اين جلوه و جاه بسيج

يا علي خون حسينت كي رود از يادها

                                          گو ببيند زينب اين غوغاي خون خواه بسيج

رهبر از نصر من الله داد فرمان جهاد

                                  تا رسد فتح قريب از نصرت الله بسيج

با شعار يا محمد شيعه و سني يكيست

                                         نيست جز قرآن و حق ذكري در افواه بسيج

سر به درگاه خدا مي سايد اين جهد و جهاد

                                        شهريارا تا بسايي سر به درگاه بسيج

 

استاد شهریار




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

به گزارش پایگاه 598 ، آزادی شهر استراتژیک «جرف‌الصخر» عراق، بنا به دلایل متعدد، از آزادی شهر آمرلی این کشور و بنا به برخی اقوال، حتی از عملیات پیروزمندانه «قلمون» سوریه نیز مهمتر است. عملیات عاشورا هم که به آزاد‌سازی این شهر منجر شد خود، گفتنی‌های شنیدنی دارد که برخی از آنها شاید برای عده‌ای حتی باورکردنی نباشد. به عنوان مثال این منطقه از سال 2003 محل جولان تروریست‌ها بوده و حتی آمریکایی‌ها در طول 9 سال اشغال عراق نیز نتوانسته بودند (یا شاید هم نخواسته بودند) آن را پاکسازی کنند. در این باره گفتنی‌هایی است:

 اونهایی که اهل دقتند ادامه مطلب رو از دست ندند......




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمانهای دانشجویی باشند. یکی از این آرمانها مسأله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

این فایل شامل چشم انداز بسیج دانشجویی،چارت حوزه و پایگاه،وظایف واحد های مختلف حوزه و پایگاه و آیین نامه ها می باشد.

برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.

رمز فایل را از مسئول پایگاه خود بگیرید.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

بند بند از هم گسست این قلب طوفان دیده ام /  روی تخت افتاده ای آقای باران دیده ام

نذر کردم دردهایت مال منباشد عزیز             /        دردهایت مال من، انگار درمان دیده ام

قند می ریزد ز لب هایت همه دم ،رهبرا    /   خوشه خوشه بر لبت خرمای کرمان دیده ام

نطق های آتشینم برده کف از دشمنان          /          بازی نطقت تیغه فولاد زنجان دیده ام

تو همان اوجی که بالاتر زماه و انجمی         /       در هوایت صد هزار عباس دوران دیده ام

نذرهای من ردیف شعر را تغییر داد              /         بهر تو امن یجیب از دست قرآن چیده ام




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 
اسرار آیت!

 

کتابی که بسیاری از اسرار انقلاب را بازگو میکند!

اما وزارت فخیمه فرهنگ جلوی نشر آن را گرفت!!!؟

روایتی از نگاه سیاسی شهیدی که سانسور شد!

«شهید آیت»

 

لینک مصاحبه با نویسنده کتاب




برچسب ها :

موضوع :
دانشجو وبسیجی ,  , 

دریافت فایل

 




برچسب ها :

موضوع :
دانشجو وبسیجی , -فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 

استقبال معاون وزیر خارجه و معاون شهردار  شانگهای از اقای روحانی که متاسفانه برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین رعایت نشده است

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، امروز در سفر روحانی به چین، وی از سوی پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت؛ در سفر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به چین، وی از سوی معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت.

استقبال معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین سطح از بالاترین رده اجرایی جمهوری اسلای ایران - رییس جمهور - برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین راجع به روابط دیپلماتیک است که متاسفانه رعایت نشده است.

پارس نوشت، لازم به ذکر در سفر مقام معظم رهبری به چین در سال 1367، در زمانی که رییس جمهور بودند، بر خلاف پروتکلهای رایج، عالیترین مقام این کشور به استقبال ایشان نیامد و ایشان هم در همان فرودگاه دستور لغو بسیاری از ملاقاتهای مهم با مقامات عالی چین را صادر کردند.

ادامه مطلب را از دست ندهید............




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

“کمک به وهابیت با خرید روغن های لادن”

نمونه ای از کمک های که هر روز از داخل خانه های ما ایرانی ها برای
وهابیت فرستاده می شود بگوییم. کمک های مالی که از خانه های ما شیعیان
ایران برای کشتن برادران شیعه ما در بحرین، لبنان، سوریه، افغانستان …
فرستاده می شود ولی خود ما خبر نداریم!

به دلیل سیاست های اشتباه مسئولین کشور در واگذاری و فروختن سهام بعضی
شرکت های ایرانی به سعودی ها در چند سال اخیر باعث شده ما ایرانی ها در رشد
تفکر سلفی و وهابی سهیم باشیم.

چند روز پیش وال‌استریت ژورنال گزارش داد که یک شرکت بزرگ سعودی به نام
شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا ۸۰% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری
کرده است دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از ۵۰ درصد از
بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند.

این شرکت در حال حاضر محصولات خود را با نام های تجاری « لادن، لادن طلایی، بهار، آفتاب، نسترن و … » تولید و عرضه می نماید.

هلدینگ صافولا به ریاست سلیمان بن عبدالقادر المهیدب است با توجه به
داده ها در وب سایت بورس عربستان، دولت عربستان با ۱۰ درصد سهام، خود را
دومین سهامدار بزرگ صافولا می‌داند.

شرکت صافولا با وجود تنش‌های موجود، به آرامی و بی سر و صدا در ایران
رونق گرفت و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های مواد غذایی جنوب‌غربی آسیا
است و حالا در تمام آشپزخانه های ما ایرانی ها روغن های وجود دارد که طعم
خون و بوی وهابیت می دهد.

 

 

دوستان برای اعتراض به این اقدام دولت همگی اعتراض خود را به این اقدام وقیهانه با مراجعه به سایت ریاست جمهوریی یا سایت مجلس و وب سایت مقام معظم رهبری اعتراض خودرا درقالب پیام در قسمت (ارسال پیام یا تماس باما) بیان کنید...............

خوش به حال امام که رفت و این روز ها رو ندید ..........

روزهایی که به بهانه بهبود روابط با دنیا غیرت و وظیفه اسلامی و ایرانیمون رو فراموش میکنیم.........

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

عزیزان من! شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی جنگ نرم، یکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش نگاه خوشبینانه و امیدوارانه است. نگاهتان خوشبینانه باشد. ببینید، من در مورد بعضی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان به جای پدربزرگ شما هستم. من نگاهم به آینده، خوشبینانه است؛ نه از روی توهم، بلکه از روی بصیرت. شما جوانید - مرکز خوشبینی - مواظب باشید نگاهتان به آینده، نگاه بدبینانه نباشد؛ نگاه امیدوارانه باشد، نه نگاه نومیدانه. اگر نگاه نومیدانه شد، نگاه بدبینانه شد، نگاه «چه فایده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای دارد» شد، به دنبالش بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عملی، به دنبالش بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تحرکی، به دنبالش انزواء است؛ مطلقا دیگر حرکتی وجود نخواهد داشت؛ همانی است که دشمن میخواهد.

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی )

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , دانشجو وبسیجی ,  , 

مذهبی بودن نیازمند مطالعات اسلامی، تاریخی، جریان شناسی و شناخت شاخص هاست به ادا و اصول و شعار و ریش و چادر نیست، لازم است ولی کافی نیست. امام صادق علیه السلام می فرمایند: " دوست ندارم هیچ جوان شیعه و مسلمانی از شما را الا در یکی از این 2 حال ببینم :1. آموختن از دانایان،   در حال آگاه شدن، ارتقاء آگاهی 2. آموختن به نادانان ، نشر آگاهی" خط ما خط آگاهی است، خط جهل و حماقت، تعصب، افراط و تفریط، شعار تو خالی، احساسات بدون اندیشه نیست. اگر جوانانی باشند که برنامه ریزی برای رشد فکری و اعتقادی، تفقه در دین خودشان، شعور اجتماعی و سیاسی نداشته باشند، تفریط می کنند، کوتاهی می کنند وعقب می مانند.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

یه زمانی دشمن به ما حمله کرده بود، توی همه چیز تحریم بودیم حتی سیم خاردار!اقتصاد کشور در بحرانشدیدی قرار داشت و از طرفی انقلاب تازه جون گرفته بود و هنوز فرهنگ درست و حسابی تو کشور جاری نشده بود.

اینجا بود که مردم با عزم ملی اومدن تو صحنه. یه عده رفتن سمت جبهه و شروع به جهاد کردند. یه عده پشت خطشروع به جهاد فرهنگی کردند. یه عده دیگه مأمور جمع آوری کمک های مردمی به جبهه شدند. ولی برای مقابله با دشمن و عبور از مناطق و یا احداث سنگر ها و همچنین فکر خلاق برای طراحی نقشه عملیات نیاز به ایمان و فداکاری و فکر و اندیشه و ایثار و از خود گذشتگی و تلاش بود.

افراد نخبه با روحیه جهادی بدون توجه به مادیات نقشه های حمله و دفاع از مناطق حساس رو طرح ریزی کردند. و عده ای دیگه با از خود گذشتگی و جهاد در راه خدا سینه سپر کردند و رفتند و جلوی دشمن ایستادن.

توی اون بحران اقتصادی، فوج فوج کالا و هدایای مردمی که ناشی از عزم ملی بود راهی جبهه ها شد..

حالا هم همون دوران تکرار شده. هم تحریم هستیم و هم اقتصاد و فرهنگ ما دچار بحران شده. مدیران ما بیشتر به فکر منافع سیاسی و حزبی و مادی خودشون هستند تا رسیدگی به مشکلات مردم و کشور. اما ازعزم ملی مردم چیزی کم نشده ....

بنابر این برای رفع این بحران ها دوباره نیاز به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داریم.....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

امام خامنه ای (مدظلة العالی): 

در مورد دانشهای پیشرفته و روز، الان هم درهای مراکز علمی مهم بِروز دنیا به روی
دانشمند ایرانی و دانشجوی ایرانی بسته است،امّا درعین‌حال، ما در نانو پیشرفت
کردیم، در هسته‌ای پیشرفت کردیم، در سلّولهای بنیادی پیشرفت کردیم، در صنایع دفاعی
پیشرفت کردیم،در صنایع پهپاد و موشک، به کوری چشم دشمن، پیشرفت کردیم؛

 چرا در اقتصاد نتوانیم پیشرفت کنیم؟! ما که در این سر صحنه‌ها و عرصه‌های گوناگون این

همه موّفقیّت به دست آوردیم، در اقتصاد هم اگر عزممان را جزم کنیم و دست به دست هم

بدهیم، میتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم. 


چشممان به دست دشمن نباشد که کِی این تحریم را برمیدارد، کِی فلان نقطه را

موافقت میکند؛ 

به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه‌کار میتوانیم بکنیم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

” روز پرستاری رسید “

باز هم خورشیدِ عالمتاب از مشرق دمید  *  باز در سالی دگر، روزِ پرستاری رسید

از نگاهِ برخی از بالانشینان ای دریغ   *  نرس یعنی آنکه بر تن کرده روپوشِ سفید

گر به اسبِ شاه یابو گفته ایی الفاتحه !  *  اولش توبیخ  و بعدش نیز برخوردِ شدید!

شیفت را یک نرس می گرداند و جای سپاس*با دوصد ایرادِ بیجا رنجِ وی گردد مزید

بهرِ کسبِ لقمه ایی نانِ حلال ای دوستان * ره نشاید رفت بلکه سخت می باید دوید

نردبانِ پیشرفتِ این و آن پاینده باد!  * گر که پشتِ ما پرستاران چو چوبِ تر خمید

شعرفرزین نیست غیراز آب درهاون زدن*تا کنون قشر پرستاری ز کس خیری ندید

اینکه گفتم شکوه ایی از کارِ مسئولینِ ماست*گوشه ایی هم از نگاهِ تندِ مردم بشنوید :

گر که سهواً از پرستاری خطایی سر زند * تا ابد بر آن خطاها می کنند ایشان کلید!

بس سخنهای غلط پشتِ سرِما گفته اند*دردِ عشق ای دوستان سخت است می باید کشید

هم مگر خود آستینِ خویش را بالا زنیم * ورنه چشمِ انتظارِ ما شود چون گچ ، سپید!

ای پرستاران جدا ازشکوه وشوخی وطنز*سود کرد آنکس که این روپوش را برتن خرید

هیچگه  در کارِ بیماران نباید  سست بود  *  این عمل از ما پرستاران بُوَد ، خیلی بعید

(با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام)*مردِ حق از لطف حق هرگز نگردد نا امید

” ع . فرزین “

منبع:http://einfarzin.com

 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , دانشجو وبسیجی ,  , 
راهیان نور

دود این شهر مرا از نفس انداخته است

                      به هوای سرکوی شهدا محتاجیم

 

ثبت نام اردوی بزرگ راهیان نور

زمان: 6-16اسفند ماه 93 ساعت 11:30 الی 14

مکان:نمازخانه امام خمینی (ره) - روبه روی سلف غذاخوریو کلیه دانشکده ها

 

زمان حرکت20 اسفند   بازگشت 25 اسفند

 

طبق مصوبه شورای فرهنگی و معاونت دانشجویی کلیه غیبت ها مجاز می باشد

 




برچسب ها :

موضوع :
اطلاعیه ها , -مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

چندسالی است که شبکه اهل بیت با مدیریت و مجری گری حسین الله یاری افغان در لسانجلس آمریکا تاسیس شده است !

به نظر می رسد از بعد از فتنه 88 که آمریکایی ها به خواسته های خود نرسیدند پروژه جدیدی را مبنی بر اختلاف افکنی بین مسلمانان را کلید زدند ، در این راستا اقدام به اجیر کردن شیوخی مثل حسین اللهیاری و یاسرالحبیبی و از طرف وهابیت هم همین کار را تکرار کردند تا سبب اختلافات مذهبی بین شیعه وسنی گردند .

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

پیام رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی به افسران جوان جنگ نرم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به تشكل‌های دانشجويی انقلابی، با بیان اینكه عرصه جنگ نرم «بصیرتی عمارگونه» و «استقامتی مالك اشتروار» می‌طلبد، خطاب به افسران جوان جنگ نرم تأكید كردند: برای رویارویی با نظام سلطه، تمام ظرفیت‌های خودتان را بكار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمان‌ها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:
1) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌ السّلام) بهره ببرید.
2) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.
3) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.
4) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارز‌ش‌های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تأکید کنید.
5) افقهای روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امیدبخش در پیشِ‌رو خواهد داشت؛ بر تلاش‌های خود بیفزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

دانشگاه جولانگاه گرایش‌های سیاسی مخالف نظام نشود

رهبر انقلاب: يكى از چيزهايى كه جلوی پیشرفت علمی را ميگيرد، سياسى شدن دانشگاه‌ها است. نگذاريد دانشگاه جولانگاه حركتهاى سياسى بشود. نسل جوان موتور حركت تحوّلات اجتماعى و سياسى است؛ اين غير از اين است كه ما دانشگاه را محلّ جَوَلان گرايشهاى سياسى‌اى كه بعضى‌شان مخالف با اصل یا جهت‌گيرى‌هاى نظامند بكنيم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 
بسیجی...

زمان بازرگان به ما بر چسب چریک زدند ، زمان بنی صدر هم برچسب منافق! الان هم بر چسپ خشک مقدسی و تحجر؟ هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم ،برچسب بارنمان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم ، اما بسیجیان دلسرد نباشید حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

امام خمینی(ره):

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم               چشم بیمار تورا دیدم و بیمار

فارغ از خود شدم و کوس انالحق بزدم                 همچو منصور خریدار سردار شدم

غم دلدار فکنده است به جانم شرری                  که به جان آمدم و شهره بازار  شدم

در میخانه گشایید به رویم شب وروز                  که من از مسجد و از مدرسه بیزار شدم

جامه زهد و ریا کندم و برتن کردم                        خرقه پیر خراباتی و هشیار شدم

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد                       از دم رند می آلوده مددکار  شدم

بگذارید که از بتکده یادی بکنم                            من که با دست بت میکده بیدار شدم

امام خامنه ای(مدظله العالی):     

 تو که خودخال لبی از چه گرفتار شدی                  تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی

تو که فارغ شده بودی ز همه کان و مکان               دار منصور بریدی همه تن دار شدی

عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر              ای که در قول و عمل شهره بازار شدی

مسجد ومدرسه را روح و روان بخشیدی                   وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی

خرقه پیر خراباتی ما سیره توست                          امت از گفته دربار تو هشیار شدی

واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی                        دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی

یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم                   ببریدی زهمه خلق و به حق یار شدی




برچسب ها :

موضوع :
دانشجو وبسیجی ,  , 

ملت ما با پیشرفتها ثابت کرد که در سایه ی آمریکا زندگی نکردن،به معنای عقب افتادگی نیست.

این نکته ی مهمی است.ملت ما ثابت کرد که وابسته نبودن به آمریکا وقدرت های بزرگ

نه فقط موجب عقب افتادگی نیست،بلکه موجب پیشرفت است.

وابسته نبودن به قدرت های بزرگ برای یک ملت فرصت است،نه تهدید،

واین فرصت را بحمدالله ملت ایران باقدرت خود، باشجاعت خود، باهوشمندی خود به دست آورده است.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

...مـــا میتـوانیــم...

آیت الله خامنه ای:

اینی هم که یک روزی کشور ما وملت ما کاروان دانش را آن چنان پیش ببرد که بتواند در دنیا مرجع علمی باشد،چیز ممکنی است .البته مقدماتی دارد،که این مقدمات باید طی شود واین مقدمات شروع هم شده،یکی از این مقدمات همین خودآگاهی ماست که احساس کنیم که «باید» واحساس کنیم که «میتوانیم».

امام خمینی(ره):

شما دو جهت را در نظر بگیرید که من مکرر عرض کردم،یکی اعتماد به خداوند تبارک وتعالی،که وقتی که برای ا بخواهید کار بکنید به شما کمک میکند،راه را برای شما باز میکند در هر رشته ای که هستید راه های هدایت را به شما الهام میکند ،ویکی اتکال به نفس ،اعتماد به خودتان.شما خودتان جوان هایی هستید که میتوانید همه کارها را انجام بدهید.مخترعین ما میتوانند در سطح بالا اختراع بکنند .مبتکرین ما میتوانند در سطح بالا ابتکار کنند ،به شرط اینکه اعتماد به نفس خودشان داشته باشند،ومعتقد بشوند به این که «می توانیم».




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

جملات برگزیده از حضرت آيت‌الله خامنه‌ای درباره ی دانشجو:

*بنده دلم مى‌خواهد اين جوانان ما شما دانشجويان؛ چه دختر، چه پسر و حتّى دانش‌آموزان مدارس، روى  ريزترين پديده‌هاى سياسى دنيا فكر كنيد و تحليل بدهيد

*مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ايران دانشجويان بودند؛ آن هم دانشجويانى كه پيرو خطّ امام بودند، نه دانشجوى وابسته به فلان حزب سياسى يا فلان تشكيلات گوناگون و بى‌ايمان؛ نه، دانشجويى كه خطِّ امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود.

*در جنگ نرم، شما جوانهاى دانشجو، افسران جوان اين جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ايد... افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل ميكند، هم صحنه را درست مى‌‌‌‌‌‌‌‌‌بينيد؛ با جسم خود و جان خود صحنه را مى‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزمايد. لذا اينها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش اين است.

*عزيزان من! رابطه با خدا را جدّى بگيريد. شما جوانيد؛ به آن اهميت بدهيد، با خدا حرف بزنيد، از خدا بخواهيد.مناجات،نماز، نماز با حال و با توجّه، براى شما خيلى لازم است. مبادا اينها را به حاشيه برانيد.

*فرق شماى جوان و دانشجو و صادق و پاكيزه‌دل، با يك آدم سياسى‌كار بايد در همين باشد؛ حرفتان را صريح بزنيد؛ آنچه را كه ميزنيد، از دل بزنيد؛ و اگر چنانچه معلوم شد كه اشتباه است، سريع پس بگيريد؛ راحت. اين، به نظر من يكى از بهترين شاخصه‌هاى دانشجوئى است.

*من مى‌خواهم غالب يا بيش از غالب بدنه دانشجويى كشور، مجموعه‌اى متعهّد و داراى احساس مسؤوليت نسبت به آرمانهاى دانشجويى باشند. يكى از اين آرمانها مسأله علم است؛ دومى عدالتخواهى است و آرمان سوم، آزادانديشى و آزاديخواهى است.

*انتظار من از شما جوانها و اساتيد اين است. توليد علم كنيد. به سراغ مرزهاى دانش برويد. فكر كنيد. كار كنيد. با كار و تلاش مى‌شود از مرزهايى كه امروز دانش دارد، عبور كرد.

*من همه‌ى دانشجويان را به «دانشجویى» به معناى واقعى كلمه - يعنى دنبال علم رفتن - و به فعاليتهاى متناسب با دانشجوئى دعوت ميكنم؛ چه فعاليتهاى اجتماعى، چه فعاليتهاى سياسى.

*سیاست زدگی و سیاست بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست اما سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی، نیاز مبرم دانشجویان و دانشگاههاست.

*از دانشگاه هميشه و در همه جا اين انتظار هست كه محل جوشش و اوج دو جريان حياتى در كشور باشد: اول، جريان علم و تحقيق؛ دوم، جريان آرمان‌گرایى‌ها و آرمان‌خواهى‌ها و هدفگذارى‌هاى سياسى و اجتماعى.

*در زمينه‌ى مسائل علمى بايد دنبال قله بود؛ كه اين، توجه شما را به درس خواندن و خوب درس خواندن بايد نتيجه بدهد.

*سطح معرفت را بالا ببريد. با قرآن، با نوشتجات مرحوم شهيد مطهرى، با نوشتجات فضلاى بزرگى كه خوشبختانه امروز در حوزه‌هاى علميه حضور دارند، آشنا شويد.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید!

تفاوت اینکه کسی کارش را برای خدا بکند با کسی که برای خدا کار کند زیاد نیست فقط همین قدر است که ممکن است حسین (علیه السلام) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضای خدا ...

شهید سید مرتضی آوینی




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد