منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

برای نخستین بار در جهان ، ساخت و پیوند نای مصنوعی در ایران

برای اولین بار در دنیا تراشه و ساختار نای مصنوعی با استفاده از پلیمرهایی شبیه به غضروف اصلی نای در ایران ساخته شد که پس از کشت سلولهای بنیادی از اعضای خود فرد بر روی اسکلت اصلی که فاقد سلولهای مجرای نای است، در شکم خود فرد درون پرده صفراقی کاشته شد و پس از 6 ماه یک نای کامل با سلولهای خود فرد بدست آمد و بعد از برداشتن، آن را بجای نای از بین رفته بیمار پیوند زدند. این عمل جراحی منحصر بفرد در ایران و برای اولین بار در جهان روی یک زن 29 ساله که در تصادف دچار پارگی نای شده بود انجام گرفت.




برچسب ها :

موضوع :
ما می توانیم ,  , 
رماتیسم

ایران اولین داروی گیاهی جهان را برای درمان روماتیسم تولید کرد

محققان کشورمان برای اولین بار در جهان موفق شدند داروی ۱۰۰ درصد گیاهی درمان روماتیسم را تولید کنند. این دارو با آزمایش روی ۲۶۰ بیمار آثار موفقیت آمیز درمانی داشته است. این دارو به صورت خوراکی مورد استفاده قرار می گیردو در واقع تولید یک داروی گیاهی برای درمان روماتیسم برای اولین بار در دنیا انجام شده است.  یکی از دلایل بروز روماتیسم ، تحلیل بافت غضروفی است و ویژگی اصلی این دارو نیز آن است که از تحلیل بافت غضروفی جلوگیری می کند و باعث می شود بافت غضروفی در شرایط کاملا سالم باقی بماند.مشابه خارجی این دارو ۱۰۰ درصد بر پایه شیمیایی تولید شده است اما داروی روماتیسم ساخت محققان ایرانی اولین داروی درمان روماتیسم برپایه گیاهی است که از این حیث مزیت بسیار مهمی به شمار می رود.نتایج درمانی این دارو بسیار رضایت بخش بوده است و استفاده از این دارو حتی در مواردی سبب ترمیم زخم و بافت از دست رفته شده است.




برچسب ها :

موضوع :
ما می توانیم ,  , 

می خواهید باور کنید! می خواهید باور نکنید ولی خط مقدم دشمن ، پشت بام خانه شماست. . . !
چه در زمینه فرهنگ ، چه سیاست ، چه افتصاد و . . . 
به عبارت دیگر جنگ از این نرم تر نمی شود !! 

دشمن سربازی به درون خانه ها فرستاده که هر چه بخواهد به راحتی انجام خواهد داد! آیا این یک پیروزی بزرگ برای دشمن و یک شکست تاریخی برای ما به حساب نمی آید؟! 

در میدان جنگ سخت پدران ما با سختی و البته افتخار، پیروزی را از آن خود کردند و لی ما در جنگ نرم چه کردیم ؟!
تسلیم سربازی شدیم که حتی بی ناموسی را بین خانواده ها رواج می دهد! 

 
 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , فرهنگی ,  , 

دست خودشان نیست حق دارند...وقتی منطق این شود که یا ما پیروزیم یا طرف پیروز دیکتاتور ،همین میشود!

دست خودشان نیست بزرگ اینها زنیست که میگوید یا ما باید در قدرت باشیم یا بریزید در خیابان ها...وقتی صدای اول و آخر عربده کشان جامعه مدنی «هو» باشد منطقش میشود اینکه روحانی بگوید هرکه منتقد من است بی سواد است،ظریف بگوید هرکه منتقد ژنو است همنوای اسراییل است و ترکان بگوید هرکه به روحانی رای نداده است قانون شکن است...عکس خوب کسی را در دست گرفتید،قهرمان شما کسیست که یک نفر در تمام دانشگاه های ایران حاضر نیست در موافقت با شاهکارش تن به مناظره با اقلیت بی سواد منتقد دهد!

جلیلی زبان شما را نمی فهمد،زبانتان را سیدمحمدخاتمی می فهمید که وقتی هو کشیدید گفت:یا آدم باشید یا میگم بیرونتون کنن!...آزادی بیان را به رنگ توافقنامه ژنو کشیدید تا بوی گندش مجال دفاع از آن را به شما ندهد،آری جلیلی دیکتاتور است که قبل از آغاز شمارش آرا اعلام پیروزی نکرد و پس از اعلام آرا بجای اینکه روحانی و دولتش را حاصل کودتا در رای مردم بداند تبریک گفت و در جواب قهرمان بددهنتان حتی یک جمله علیهتان نگفت تا کمی دست خالی تان در میزهای مذاکره پرتر باشد،شاید یک ریال از پس مذاکراتتان به معیشت مردم کمک شود...

دست خودتان نیست حق دارید،یک نفر را اگر با منطق جنگل بزرگ کنی نمی توانی با زبان آدم با او صحبت کنی...

گاو هم که باشی باز عده ای هستند تا تو را بپرستند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

حضرت امام حسن عسگری(ع) :
 
ما اهل بیت حجت های خدا بر مخلوقاتش هستیم و مادر ما فاطمه حجت خدا بر ماست.
 
.   .  .  .  .  .  .  .

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت

بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است.

 



برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 

مـنـتـظـران بـدانـنـد

اگـر قـرار اسـت با آمـدن آفـتـاب بـیـدار شـویـم

نـمـازمـان قـضـاسـت...

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 

روزی پیرمردی فقیر و گرسنه، نزد پیامبر اکرم (ص) آمد و درخواست کمک کرد. پیامبر فرمود: اکنون چیزی ندارم ولی «راهنمای خیر چون انجام دهنده آن است»، پس او را به منزل حضرت فاطمه (س) راهنمایی کرد.

 پیرمرد به سمت خانه حضرت زهرا (س) رفت و از ایشان کمک خواست. حضرت زهرا (س) فرمود: ما نیز اکنون در خانه چیزی نداریم. اما گردن ‏بندی را که دختر حمزة بن عبدالمطّلب به او هدیه کرده بود از گردن باز کرد و به پیرمرد فقیر داد. مرد فقیر، گردن ‏بند را گرفت و به مسجد آمد.
پیامبر (ص) هنوز در میان اصحاب نشسته بود که پیرمرد عرض کرد: ای پیامبرخدا (ص)، فاطمه (س) این گردن بند را به من احسان نمود تا آن را بفروشم و به مصرف نیازمندی خودم برسانم. پیامبر (ص) گریست. عمّار یاسر با اجازه پیامبر (ص) گردن بند را از پیرمرد خرید.  عمار پس از خرید گردن بند، گردن بند را به غلام خود داد و گفت: این را به رسول خدا (ص) تقدیم کن، خودت را هم به او بخشیدم. پیامبر (ص) نیز غلام و گردن بند را به حضرت فاطمه بخشید. غلام نزد فاطمه (س) آمد و آن حضرت گردن بند را گرفت و به غلام فرمود: من تو را در راه خدا آزاد کردم. غلام خندید. حضرت فاطمه (س) راز این خنده‌ را پرسید. غلام پاسخ داد: ای دختر پیامبر (ص) برکت این گردن بند مرا به شادی آورد، چون گرسنه‌ای را سیر کرد، برهنه‌ای را پوشاند، فقیری را غنی نمود، پیاده‌ای را سوار نمود، بنده‌ای را آزاد کرد و عاقبت هم به سوی صاحب خود بازگشت.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

به گزارش خبرگزاری هزاره سوم

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، دکتر سید صفدرحسینی رییس صندوق توسعه ملی، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهرتهران، دکتر پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکترعلی ماجدی،معاون بین الملل وزیر نفت، مهندس سید حمید کلانتری رییس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک، حسین ابویی مهریزی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، کشاورزیان و شکرالله جمالی معاونین وزارت راه و ترابری و جهاد کشاورزی، دکتر سعید شیرکوند معاون سازمان میراث فرهنگی، دکتر محمد مهدی مظاهری و مهندس حسین کاظمی مشاورین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه، محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی" از چهره هایی بودند که به همراه تعدادی از فعالان اصلاح طلب و تندرو فتنه 88 به دیدار نوروزی خاتمی رفتند

آیا واقعا همه شما برای تسلیت به مراسم‎هفتم‌پدرهمسرخاتمی رفته بودید؟؟

چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دیدن این فیلم رو حتما به شما عزیزان توصیه میکنم....

دریافت فیلم




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

مجازات حمله به ناهیان از منکر فقط 20هزار تومان!!!!

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی , مذهبی ,  , 

 

 

افسانه خواهر و برادر...........




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 

 

در پی عدم صدور روادید نماینده ایران در سازمان ملل.

آقای روحانی مگه نمیخواستید احترام رو به گذرنامه ایرانی برگردونید!!!!؟؟؟؟

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 
ایدز..

تولید داروی ایرانی ایدز با نام IMOD برای نخستین بار در جهان
داروی ایرانی ایدز IMOD کاملا اثرگذار و ایمن بوده و تا کنون عوارض خاصی درباره آن به ثبت نرسیده است.در آزمایش های اولیه این دارو بر 200 بیمار مبتلا به ایدز ثابت شد که پس از یک دوره درمان 90 روزه سطح ایمنی بدن تا یک سال بالا می ماند. داروهایی که قبلا برای درمان بیماری ایدز استفاده می شد داروهای شیمیایی بودند که در 30 درصد موارد به علت عوارض این داروها، مجبور به تعویض دارو یا دوز مصرف آن بودند اما داروی ایرانی IMOD هیچ عارضه ای ندارد و هزینه آن از داروهای شیمیای بسیارکمتر است.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , ما می توانیم ,  , 

تـعدادی از وزرای دولت تدبـیر و امید به ملاقات خاتمی رفتند!!!

در این دیدار، خاتمی گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید روی کار است و با توجه به مشکلات فراوان، با شعارهایی که داده شده کارهایی که صورت گرفته و شاهد بهبود اوضاع هستیم ولی کافی نیست و همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند موفق باشد..

جنتی که تاکنون ابایی از ابراز ارادت آشکار به خاتمی نداشته است در همان روزهای ابتدایی وزارت خود در جلسه ای با بیان جمله ای که انتقادات فراوانی را به همراه داشت گفته بود: «امیدواریم بتوانیم در وزارت ارشاد ادامه‌دهنده‌ راهی باشیم که سید محمد خاتمی آغاز کرد.»

اگرچه جنتی بعدها تلاش کرد تا جمله خود را تعدیل کند اما گذشت زمان نشان داد وزارت ارشاد دولت روحانی دقیقا ادامه دهنده راهی شده است که خاتمی آن را آغاز کرد.

به کارگیری نیروهایی که دل در گرو تمدن غرب دارند، تسامح و تساهل در زمینه های مختلفی چون موسیقی، سینما و کتاب در وزارت ارشاد دولت روحانی و خاتمی تفاوتی با یکدیگر نداشته است.هنوز معلوم نیست بهانه واقعی این دیدار چه بوده و اصولا چرا وزیران دولت باید پس از ۱۷ روز از سال جدید به دیدار یکی از سران فتنه بشتابند!؟

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
آزادی بیان

 آزادی بیان به شیوه اعتدالیون همچنان ادامه دارد:

لغو سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه پیام نور اصفهان

پس از دعوت رئیس جمهور از اساتید دانشگاهی برای اظهار نظر و سخنرانی در خصوص توافق نامه ژنو شاهد لغو برنامه سخنرانی بسیاری از منتقدین این توافقنامه با توجیه تراشی های مختلفی توسط مسئولین دانشگاه های کشور بودیم.

امروز نیز برنامه دکتر جلیلی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست برگزار نگردید.

یکی از اساتید این دانشگاه گفت: در حالی که هماهنگی های لازم از سوی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این نشست انجام شده بود، متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.

این در حالی است که چندی پیش نیز در سفر دکتر جلیلی به مشهد که قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد به سخنرانی بپردازد با مخالفت مسئولان ،برنامه سخنرانی ایشان لغو گردید.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 


اشاره به حکمت استخوان جمجمه
**********************
امام صادق (علیه السلام)- در پاسخ طبيبى فرومانده از پاسخ به اين پرسش امام كه : ((چرا كاسه ى سر، از چند استخوان و لايه تشكيل مى شود؟)) -: 
چون هر چيز درون تهى اگر يك پارچه باشد، شكستن زودتر به سراغش مى آيد و چون چند تكه قرار داده شود، شكستگى از آن دورتر است .

طب الصادق عليه السلام
(تغذيه و خوراكى ها در فرهنگ طب الصادق )
دكتر محمد دريايى




برچسب ها :

موضوع :
 ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 

شهدای هسته ای مارا ببخشید ...

شرمنده ایم...

آرمیتا...وعلی..مارا ببخشید

به پدرانتان نگویید اینها چه کردند...

نگویید ما هم ساکت بودیم...

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 

اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به شیوه دولت یازدهم

تغییرات و بازسـازی‌های اسـاسی در ساختمـان سفید نهـاد ریاست جمهـوری همچنان ادامه دارد.در این ساخـتمان تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس ساخته شده که تاکنون هزینـه های این تغیــیر به حدود ۷میلیارد تومان رسیده است.

همچنین دولت در ایام نوروز حدود 90 میلیون تومان پیام تبریک سال نو  ارسال کرده است!

این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند!!!
 
آیت الله معظم امـام خامنــه ای(حفظه الله):

اگـر مسئولان اشرافیـگری بکننــد از مال مـردم دارنـد خـرج می کننــد !

در ادامه مطلب:

سوال وجوابهای ثبت نام یارانه لو رفت....طنز  :)

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

سفرهای غیر کاری رئیس جمهور در ایام 10 روز ابتدایی سال جدید:

1- روز اول عید سفر به سمنان برای دیدار با مادر خود

2- سفر خانوادگی به مازندران به مدت 4 روز و اقامت در پلاژ ساحلی فرح آباد

3- سفر خانوادگی به کیش در ایام فاطمیه و همزمان با شروع مراسمات عزاداری رهبر انقلاب به مدت 2 روز

 

 

به عمل کار براید به سخنرانی نیست.........

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم سید محمد خاتمی در شهرستان اردکان ضمن اظهاراتی درباره تروریسم و خشونت گرایی، حکومت بشار اسد را متهم به سرکوب مردم کرد و گفت: امروز می بینیم که در منطقه ما چه وضع ناگواری حاکم است؛ مثلا در سوریه از یک طرف سرکوب مردم توسط حکومت مستبد و از سوی دیگر توسل زور از سوی جناح های متحجر واپس گرای آدم کش داریم. در عراق، در پاکستان و همه جای دنیا کم و بیش چنین وضعی را می بینیم.


این موضع خاتمی در حالی است که حاکمان مستبد کشورهایی نظیر عربستان نیز با همین نظر دست در دست آمریکا و متحدانش، مشغول کمک مالی و تسلیحاتی به تروریستهای تکفیری و وهابی اعزام شده از کشورهای عربی هستند.

 

بمیرم برای رهبر........




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

 

ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) بر تمام مسلمانان تسلیت باد.




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 

تأثیر رنگ بنفش در تحمل فشار!!!




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 

یه زمانی دشمن به ما حمله کرده بود، توی همه چیز تحریم بودیم حتی سیم خاردار!اقتصاد کشور در بحرانشدیدی قرار داشت و از طرفی انقلاب تازه جون گرفته بود و هنوز فرهنگ درست و حسابی تو کشور جاری نشده بود.

اینجا بود که مردم با عزم ملی اومدن تو صحنه. یه عده رفتن سمت جبهه و شروع به جهاد کردند. یه عده پشت خطشروع به جهاد فرهنگی کردند. یه عده دیگه مأمور جمع آوری کمک های مردمی به جبهه شدند. ولی برای مقابله با دشمن و عبور از مناطق و یا احداث سنگر ها و همچنین فکر خلاق برای طراحی نقشه عملیات نیاز به ایمان و فداکاری و فکر و اندیشه و ایثار و از خود گذشتگی و تلاش بود.

افراد نخبه با روحیه جهادی بدون توجه به مادیات نقشه های حمله و دفاع از مناطق حساس رو طرح ریزی کردند. و عده ای دیگه با از خود گذشتگی و جهاد در راه خدا سینه سپر کردند و رفتند و جلوی دشمن ایستادن.

توی اون بحران اقتصادی، فوج فوج کالا و هدایای مردمی که ناشی از عزم ملی بود راهی جبهه ها شد..

حالا هم همون دوران تکرار شده. هم تحریم هستیم و هم اقتصاد و فرهنگ ما دچار بحران شده. مدیران ما بیشتر به فکر منافع سیاسی و حزبی و مادی خودشون هستند تا رسیدگی به مشکلات مردم و کشور. اما ازعزم ملی مردم چیزی کم نشده ....

بنابر این برای رفع این بحران ها دوباره نیاز به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داریم.....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

امام خامنه ای (مدظلة العالی): 

در مورد دانشهای پیشرفته و روز، الان هم درهای مراکز علمی مهم بِروز دنیا به روی
دانشمند ایرانی و دانشجوی ایرانی بسته است،امّا درعین‌حال، ما در نانو پیشرفت
کردیم، در هسته‌ای پیشرفت کردیم، در سلّولهای بنیادی پیشرفت کردیم، در صنایع دفاعی
پیشرفت کردیم،در صنایع پهپاد و موشک، به کوری چشم دشمن، پیشرفت کردیم؛

 چرا در اقتصاد نتوانیم پیشرفت کنیم؟! ما که در این سر صحنه‌ها و عرصه‌های گوناگون این

همه موّفقیّت به دست آوردیم، در اقتصاد هم اگر عزممان را جزم کنیم و دست به دست هم

بدهیم، میتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم. 


چشممان به دست دشمن نباشد که کِی این تحریم را برمیدارد، کِی فلان نقطه را

موافقت میکند؛ 

به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه‌کار میتوانیم بکنیم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

"خوزه موخیکا" در سال 2010 به عنوان رئیس جمهور اوروگوئه انتخاب شد. وی به دلیل شیوه زندگیش، فقیرترین رئیس جمهور دنیا لقب گرفته است.موخیکا 90 درصد حقوقش را که ماهانه 12 هزار دلار است به جمعیت های خیریه بخشیده است.

ادامه مطلب رو از دست ندید...




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 

به سر رسیدن فرمانروایی آمریکا




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 


گروهک تروریستی و تکفیری «جیش العدل» یک‌شنبه شب در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شد «جمشید دانایی فر» یکی از 5 مرزبان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.
این گروه در بیانیه‌ خود 10 روز برای برآورده شدن خواسته‌های خود مبنی بر آزادی برخی تروریست‌ها، به مسئولان مهلت داده‌اند و مدعی شده‌اند در غیر این صورت یکی دیگر از گروگان‌ها را به شهادت خواهد رساند.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

 هفته گذشته شرکت ایران گام اقدام به انتشار یکی از آلبوم‌های خوانندگان لس‌آنجلسی در ایران نمود که انتشار آن بعد از مهاجرت 14 ساله این مطرب به لس‌آنجلس بسیار سوال‌برانگیز بود.

روزنامه کیهان نوشت: جالب اینکه مدیر این موسسه در پاسخ خبرنگاران شگفت‌زده از انتشار آلبوم می‌گوید: «وقتی مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید و نشر آثار یک خواننده یا اثر هنری صادر می‌شود تا زمانی که مراجع قضایی دستور رسمی مبنی بر توقف نشر یا مواردی از این دست صادر نکند منعی برای انتشار چندباره آن وجود ندارد.

در حالی که برخلاف گفته‌های این تهیه‌کننده، ناشران و تهیه‌کنندگان آثار هنری موظف‌اند برای هربار نوبت انتشار، مراتب را به اطلاع زیرمجموعه‌های کتاب، موسیقی و... در وزارت ارشاد اسلامی برسانند و در صورت دادن مجوز اقدام به تکثیر و پخش آن نمایند.

مطربی که به راحتی با مجوز رسمی، کارهایش به بازار آمده است در شمار کسانی است که در کنار ابراهیم حامدی و یغما گلرویی در حمایت از فتنه‌گران سال 1388 کارهای زیادی به بازار لس‌آنجلس عرضه کرده است چندی پیش نیز در سالگرد این فتنه کارهایی را با مضمون رها کردن جریان سبز و قرار گرفتن در صف سلطنت‌طلبان به بازار فرستاده است.

 

خدایا آخر عاقبت همه مارو بخیر کن.......




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 

يكي از معجزات اسلام ، ذبح حيوانات است كه هم جهت حلال شدن و هم جهت سلامت دام و هرچه بهداشتي تر شدن آن است.شايد سوال كنيد كه چه معجزه اي در اين وجود دارد !؟

وقتي در ذبح اسلامي رگ روي به گلو بريده شود ، مغز در آستانه اغماء ميرود و ديگر احساس درد از حيوان از بين ميرود !شايد سوال كنيد كه چطور حيوان در حين ذبح شدن دست و پا ميزند ؟ آيا اين نشانه درد نيست؟!

جواب : دست و پا زدن حيوان در حين بريده شدن رگ گلو نشانه درد نيست ، بلكه اين رگ ارتباط غدايي بين مغز وخون است و با قطع شدن اين ارتباط و كاهش غذا ، مغز به قلب دستور ميدهد كه هرچه سريعتر از تمام اعضاء براي او خون بفرستد ، قلب نيز با پمپ كردن خون از تمام اعضا ، آن عضو به دليل اهميت خون رساني به مغز ، در اصل خود را فداي حيات مغز ميكند و شروع به تشنج ميكند و جالب اينجاست كه خون از طريق همان رگ بريده شده از بدن خارج ميشود و اين باعث خروج مواد خوني و عدم لخته شدن خون در بافت ها ميشود !ا

اما در كشور هاي غير اسلامي، با ضربه اي حيوان را به حالت اغما ميبرند كه اين باعث نيمه فعال ماندن گلبول هاي سفيد و در نتيجه فعاليت ميكروب ها و فاسد شدن بافت ها میگردد !
و به دليل دير خارج شدن خون لخته شده و یا خارج نشدن خون بطور کامل از بدن، میتواند منبع بزرگی برای رشد باکتری ها باشد.




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 
دعا




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سبک زندگی ,  , 
مؤمن...

امام خامنه ای(حفظة الله):

«اگر غلطی از  رژيم  صهيونيستی سر بزند، جمهوری اسلامی  تل‌آويو  و  حيفا را با خاك  يكسان خواهد كرد»

امام صادق(ع):

مؤمن کسی است که هرچیزی از او بیمناک باشد،زیرا او در دین خدا قدرتمند و عزیز است واز هیچ چیز نمی ترسد.




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سبک زندگی ,  ,