منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
اطلاعیه ها , -عکس- , فرهنگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 
شهید


در مورد شهید خدای متعال میفرماید که اینها زنده‌اند: وَ لا تَقولوا لِمَن یقتَلُ فی سَبیلِ اللهِ اَموات. وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون* فَرِحینَ بِمآ ءاتهُمُ اللهُ مِن فَضلِه. حیات اینها یک حیات واقعی است، یک حیات معنوی است و نزد خدای متعال مرزوقند؛ یعنی دائم تفضلّات الهی دارد به اینها میرسد؛ فَرِحینَ بِمآ ءاتهُمُ اللهُ مِن فَضلِه. آن طرف مرز زندگی و مرگ چه خبر است؟ انسانها از آن عالم و نشئه‌ی مجهول چه میدانند؟ در مورد شهدا میدانیم که اینها خرسندند، خوشحالند، مسرورند؛ فَرِحینَ بِمآ ءاتهُمُ اللهُ مِن فَضلِه. بعد از این بالاتر: وَ یستَبشرونَ بِالَّذینَ لَم یلحَقوا بِهِم؛ یعنی با ما دارند حرف میزنند، خطاب میکنند به ما: اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یحزَنون. خیلی مهم است؛ این گوشی که بتواند ندای ملکوتی شهدا را بشنود، این گوش را باید در خودمان به‌وجود بیاوریم. آنها دارند به ما بشارت میدهند، مژده میدهند، خوف و حزن را نفی میکنند: اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یحزَنون. ما بر اثر ضعفهای خودمان دچار خوف میشویم، دچار حزن میشویم؛ اینها به ما میگویند که شما خوف ندارید، حزن ندارید یا در مورد خودشان میگویند یا در مورد ما - بنابر اختلافی که حالا در تفسیر این آیه‌ی شریفه ممکن است مطرح بشود - خوف و حزن را برمیدارند؛ چه در این نشئه، چه در آن نشئه. برای یک ملّت چقدر مهم است که در حرکت خود، در پیشرفت خود حقیقتاً دارای خوف نباشد، دارای حزن نباشد، با امید حرکت کند؛ این پیام شهدا است به ما؛ که باید این پیام را شنید.

امام خامنه ای ۱۳۹۳/۱۱/۲۷

 

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند. 
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحيم 
صلوات و سلام خدا بر شهيدان عزيز که مشعل توحيد را با ايثار خود بر فراز ميهن اسلامي برافروختند و صلوات و تحيات خدا بر شهيدان مظلوم غوّاص که با ظهور و حضور خود اين فروغ خاموش نشدني را مدد رساندند و پرچم يادهاي عزيز و گرانبها و ذخيره هاي معنوي ملت را با شکوهي هر چه تمام تر در کشور برافراشتند. 
سلام بر دستهاي بسته و پيکرهاي ستم ديده شما و سلام بر ارواح طيبه و به رضوان الهي، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار ديگر فضاي زندگي را معطّر و جان زندگان را سيراب کرديد. و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئوليت پذير که خطاب لطيف الهي را به درستي مي شناسيد و مي نيوشيد و پاسخ مي گوييد. حضور پرمضمون امروز شما در تشييع اين دردانه هاي به ميهن بازگشته يکي از به يادماندني ترين حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما. 
و سپاس بي حد از خداي مالک دلها و سلام بي پايان بر حضرت بقيه الله روحي فداه که صاحب اين ثروت عظيم است.
 والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته 
سيد علي خامنه اي
 26 خرداد 1394

 

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
خاطرات شهدا ,  , 

 

 

موزیلا فایرفاکس بطور پیش فرض می تواند صفحات ناخواسته موسوم به پاپ آپ را ببندد اینکه تا چه میزان در اینکار موفق است بماند اما قطعا این قابلیت فایرفاکس عالی نیست، البته گاهی اوقات لازم است صفحات پاپ آپ را مشاهده نمایید چرا که برخی از وب سایت ها این قابلیت را برای دسترسی به بخش های مختلف وب سایتشان در نظر می گیرند اما برخی دیگر از این ویژگی سوءاستفاده کرده و از آن برای نشان دادن تبلیغات ناخواسته استفاده می کنند و اینکار بسیار آزاردهنده است اما نگران نباشید قطعا راههایی برای خلاصی از این آفت اینترنتی وجود دارد:

 گام اول: مطمئن شوید که قابلیت ضد پاپ آپ در فایرفاکس فعال باشد: برای فعال کردن این قسمت کافی است بر روی دکمه FireFox در قسمت فوقانی سمت چپ مرورگر کلیک کنید و گزینه Option را انتخاب نمایید، با نگه داشتن موس روی option یک زیر منو باز می شود از میان آنها بار دیگر option را انتخاب کنید تا پنجره تنظیمات برای شما باز شود. از پنجره باز شده تب Content را پیدا کنید و مطمئن شوید که تیک گزینه Block pop-up windows خورده باشد.

 گام دوم: حذف نام سایت های اجازه یافته برای نمایش پاپ آپ: در همان تب Content و رو به روی Block pop-up windows دکمه ای را با نام Exceptions مشاهده می نمایید روی آن کلیک نمایید تا پنجره دسترسی به آن باز شود، در این بخش نام برخی سایتها را مشاهده می کنید (حتی می توانید خودتان نیز سایت مورد نظرتان را اضافه نمایید) مطمئن شوید که همه وب سایتهای موجود را از این لیست حذف کرده اید

گام سوم: نصب افزونه های کاربردی بلوک کن پاپ آپ : از بخش فوقانی سمت چپ مروگر گزینه FireFox را بفشارید، و از منوی باز شده گزینه Add-ons را کلیک کنید. از بخش جستوگر کوچکی که در سمت فوقانی و راست صفحه Add-ons وجود دارد اقدام به جستجوی ad-blocking کنید البته اگر وقت اینکار را ندارید ما کار را برای شما آسان کرده ایم افزونه Adblock Plus یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست که از این قسمت بطور مستقیم و بدون نیاز به جستجو قابل نصب است ، پس از ورود به این صفحه دکمه سبز رنگ Add to Firefox را بفشارید تا عملیات نصب آغاز شود. این افزونه تنظیمات ساده ای دارد و شما قادرید یک وب سایت خاص را از بلوکینگ رها کنید و به سایتهای خاص اجازه باز شدن پاپ آپ را بدهید.

گام چهارم: نصب آنتی ویروس: شاید خیلی ها پاپ آپ را یک اقدام مخرب به حساب نیاورند اما در حیطه امنیت و رعایت حقوق کاربر، قطعا پاپ آپ یک اقدام مخرب و آزار دهنده است پس باید بدنبال آنتی ویروس استانداری برای جلوگیری از اجرای پاپ های غیر خواسته ازطریق نرم افزاهای مخرب مختلف باشید.  ما به شما Malwarebytes’ Anti-Malware را پیشنهاد می دهیم. انتی ویروسی پر قدرت و البته رایگان، که قادر است براحتی تروجان های مخرب مرتبط با پاپ آپ را در سیستم شما شناسایی و سرکوب نمایید. همچنین می توانید نرم افزارهای ویروس یابی چون  Avast  و Microsoft Security Essentials  را دانلود و نصب نمایید تا هرگونه نرم افزار مرتبط با پاپ اپ موجود در سیستم شما را پیدا و سرکوب نمایند. البته پیشنهاد می کنیم این نرم افزارها را در حالت سیف مود فعال نمایید تا به ویندوزتان آسیب وارد نیاید.

گام پنجم: نرم افزارهای مشکوک را حذف نمایید: نگاهی به برنامه هایی که نصب کرده اید بیندازید ( از طریق کنترل پنل و گزینه Programs and Features و بخش Add/Remove Programs این بخش قابل دسترس است ) گاهی اوقات با نصب برنامه های مورد نیازتان، برنامه هایی اضافی که توسط سازنده جهت تبلیغ گذاشته شده است نصب می شود، این نرم افزارها پیدا کنید و تعللی در حذف انها به خود راه ندهید. چرا که ممکن است یک نوار ابزار که با برنامه خاصی نصب شده است عامل اصلی پاپ آپ در مرورگر شما باشد. گاهی اوقات این ماجرا از بازی ها سرمنشا می گیرد که اجازه بالا آمدن تبلیغات بازی ها را در ویندوزتان فراهم می آورند، پس اگر چیز مشکوکی پیدا کردید و در حذف آن تردید پیدا کردید کافی است در گوگل نام آن را جستجو کنید تا بفهمید واقعا آن اپ چه کاره است!




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , آموزشی ,  , 

تنها ترین امام زمین، مقتدای شهر

تنها، چه میکنی؟ تو کجایی؟ کجای شهر؟

وقتی کسی برای تو تب هم نمی کند

دیگر نسوز این همه آقا به پای شهر

تو گریه میکنی و صدایت نمی رسد

گم می شود صدای تو در خنده های شهر .

تهمت،ریا و غیبت و رزق حرام و قتل

ای وای من چه می کشی از ماجرای شهر

دلخوش نکن به "ندبه"ی جمعه، خودت بیا

با این همه گناه نگیرد دعای شهر!

اینجا کسی برای تو کاری نمی کند

فهمیده ام که خسته ای از ادعای شهر

گاه از نبودنت مثلا گریه می کنند

شرمنده ام! از این همه کذب و ادای شهر

هر روز دیده می شوی اما کسی تو را

نشناخت ای غریبه ترین آشِنای شهر

جمعه...غروب... گریه ی بی اختیار من...

آقا دلم گرفته شبیه هوای شهر...




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 
هدیه




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 
عشق یعنی...

 

عشق یعنی در خیابان های اطراف حرم

سر بزیر و با ادب، آهسته برداری قدم

إذن سلطان را بگیری با دلی باران زده

پا گذاری در حرم، هربار از باب الکرم

سلامی از دور به امام مهربانی ها

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 

 

 

ألا بذکر الله تطمئن القلوب ...

ایمان باعث آرامش میشه و گناه باعث اضطراب و دلهره و تشویش




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 

 

روزی حضرت علی (ع) نزد اصحاب خود فرمودند: من دلم خیلی بحال ابوذر غفاری می سوزد خدا رحمتش کند.

اصحاب پرسیدند چطور ؟

مولا فرمودند: آن شبی که به دستور عثمان ماموران جهت بیعت گرفتن از ابوذر برای عثمان به خانه ی او رفتند چهار کیسه ی اشرفی به ابوذر دادند تا با عثمان بیعت کند.

ابوذر خشمگین شد و به مامورین فرمود:

شما دو توهین به من کردید; اول آنکه فکر کردید من علی فروشم و آمدید من را بخرید و دوم بی انصاف ها آیا ارزش علی چهار کیسه اشرفی است؟

شما با این چهار کیسه اشرفی می خواهید من علی فروش شوم؟

تمام ثروت های دنیا را که جمع کنی با یک تار موی علی عوض نمی کنم.

آنها را بیرون کرد و درب را محکم بست.

مولا گریه می کردند و می فرمودند:

به خدایی که جان علی در دست اوست قسم آن شبی که ابوذر درب خانه را به روی سربازان عثمانی محکم بست سه شبانه روز بود او و خانواده اش هیچ نخورده بودند و از گرسنگی سنگ به شکم خود بسته بودند . . .

مواظب باشیم برای دو لقمه بیشتر؛ علی فروشی نکنیم . . .




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 

 

نامه ای به شهید گمنام ...

«سلام!

حال همه ی ما مثل هم است.

ملالی نیست جز این که

از چشم های خود خجالت می کشیم؛

وقتی از پشت چشم های تو زندگی را می نگریم.

چقدر کوتاه و با شکوه

قدم زدی دنیا را...

تنها با چند گام استوار،

از خانه به بیابان،

از خیابان به خط مقدم،

و از خط مقدم با یک قدم به...

نه....!

دست دراز کردی و خدا دستت را گرفت...

راستی نگفتی بوسیدن آسمان چه طعمی دارد؟

قاصدکی می گفت

شب عروسی است،

شعله ها در آتش بازی منور می رقصیدند،

ستاره ها کف می زدند و فرو می ریختند،

تا تو

سرمست و عاشقانه،

از حجله ی مین بگذری،

عروسی ات با آسمان مبارک، عبدالحسین!

وقتی

در هیاهوی اسپند و اشک و بوی قرآن،

فرشته ای،

با کاسه ای از کوثر بدرقه ات کرد،

یعنی؛

قرار نیست تشنه برگردی

اما

بعد از تو

به نرگس گلدانت می گوییم رقیه!

طفلک از بی آبی و بی تابی مرد.

مادر هر پنج شنبه سراغت را

از امام زاده ابراهیم می گیرد

در گوش ضریح می نالد

پسرم در راه کربلا گم شد

اسمش عبدالحسین است و عاشق ابالفضل،

پوتین نداشت،

کتانی مدرسه اش را پوشیده بود،

و جیب پیراهن خاک خورده اش پر بود

از عطر کمیل و توسل

لااقل یک شب به خواب های شکسته اش سری بزن،

بگو که با جبرئیل و حاج همت هم خانه ای،

شاید کمی آسوده تر بخوابد...

حال ما هم مثل هم است

و جز مرگ، ملالی نیست!

راستی قرار نیست برگردی...؟!»




برچسب ها :

موضوع :
خاطرات شهدا ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 

رسول اكرم صلى الله عليه و آله :

.

انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى شود : از عمرش كه چگونه گذرانده است، از جوانى اش كه چگونه سپرى كرده،

از ثروتش كه از كجا به دست آورده و چگونه خرج كرده است و از دوستى ما اهل بيت [پيامبر صلى الله عليه و آله]

. (خصال ج1 ، ص 253، ح 125) .

.

.

رسول اكرم صلى الله عليه و آله :

اى گروه جوانان! ازدواج كنيد. اگر نمى توانيد، روزه بگيريد، كه روزه مهارِ شهوت است.

.

(كافى(ط-الاسلامیه) ج 4، ص 180، ح 2)




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 

وای بر تو ای سعودی رضایت آمریکا را به خشم پرودگارت خریدی به دنبال اشغال یمن هستید،غافل از اینکه یهود شما را اشغال کرده




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

همه دنيا مي‌دونند تاج سرم رقيه است
مي و ميخونه و جام و ساغرم رقيه است
مي‌گه حضرت حسين بن علي به زيرِ لب
به خدا شبيه زهرا مادرم رقيه است

ایام ولادت بی بی رقیه ، نازدانه ارباب سیدالشهدا (ع) بر همه شیعیان ان حضرت مبارک




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 
طریقه

ﻋﺮﺽ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺣﺒﺎﺀ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﻃﺮﯾﻘﻪ ﻓﻼﻧﯽ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻨﯿﺪﻩﺍﯾﺪ، ﻫﻤﻪ ﺑﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻃﺮﯾﻘﻪ ﺣﻘﯿﺮ، ﻃﺮﯾﻘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺷﺮﻉ ﺭﺍ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺍﻫﺘﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺧﻼﻑ ﺑﺎﻗﯽ ﻃﺮﻕ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺷﺮﻋﯿﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﺩﺭ ﻃﺮﯾﻘﻪ ﺣﻘﯿﺮ، ﺧﺼﻮﺻﺎ ﻧﻤﺎﺯ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺯﺣﻤﺖ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﺍﺳﺖ، ﺑﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﻌﻄﻮﻑ ﺩﺍﺭید. ﺑﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺪﺍﺭ ﻭ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺍﻣﺮ ﻭ ﻃﺮﯾﻘﻪ ﻣﺎ ﺑﺮ ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﺍﺳﺖ؛ ﺷﺐ ﺯﻧﺪﻩﺩﺍﺭﯼ، ﻟﻘﻤﻪ ﺣﻼﻝ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﺯ ، ﺑﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﻭﻝ ﻭﻗﺖ ﻭ ﺣﻀﻮﺭ ﻗﻠﺐ ﺩﺭ ﺁن.

عارف ربانی، شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 

پانزده خرداد ۱۳۴۲ مجموعه وقایعی است که در پی بازداشت روح‌الله خمینی در انتقاد به لایحهٔ انجمن‌های ایالتی وولایتی منجر به تظاهرات در تهران و قم علیه دولتاسدالله علم شد. تظاهرات به زد و خورد بین ماموران شهربانی و تظاهرکنندگان تغییر یافت.

نهضت آزادی به ریاست مهدی بازرگان به پشتیبانی از خمینی و از تظاهرات برخاست و علیه اصلاحات انقلاب شاه و مردم، به ویژه اصل اول یعنی اصلاحات ارضی و اصل پنجم آن یعنی اصلاح قانون انتخابات ایران اعتراض و شورش کرد. اصل پنجم انقلاب سفید، اصلی بود که برای دادن آزادی به زنان و در دادن حق برابرسیاسی و اجتماعی با مردان در انتخاب کردن و انتخاب شدن در انجمن‌های استان و شهرستان، دو مجلس شورای ملی و مجلس سنا و انتخابات در هر سطح انتخاباتی دیگر در کشور نوشته شده بود. در تکمیل قوانین برای حمایت و آزادی زنان، قانون حمایت خانواده نیز به تصویب رسید که خمینی آن را نیز خلاف قوانین اسلام خواند. ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را خمینی و هوادارانش به عنوان نقطه عطف در آغاز انقلاب اسلامی می‌شمارند و در ایران امروز یکی از تعطیلات رسمی به شمار می‌آید.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-اخبار- , اطلاعیه ها ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-اخبار- , اطلاعیه ها ,  , 

دریافت فیلم

دریافت نسخه موبایل




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , آموزشی ,  , 

دریافت کلیپ




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , آموزشی ,  , 

دریافت فیلم




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , آموزشی ,  , 

دریافت کلیپ




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 

دریافت کلیپ




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 

دریافت کلیپ




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی ,  , 

زهی خجسته زمانی که یار باز آید
به کام غمزدگان غمگسار باز آید

به پیش خیال خیالش کشیدم ابلق چشم 
بدان امید که آن شهسوار باز آید

اگر نه در خم چوگان او رود سر من
ز سر نگویم و سر خود چه کار باز آید

مقیم بر سر راهش نشسته ام چون گرد
بدان هوس که بدین رهگذار باز آید

دلی که با سر زلفین او قراری داد
گمان مبر که بدان دل قرار باز آید

چه جور ها که کشیدند بلبلان از دی
به بوی آنکه دگر نوبهار باز آید


ز نقش بند قضا هست امید آن حافظ
که همچو سرو به دستم نگار باز آید




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

امیرالمؤمنین مولا امام على عليه السلام :

اِنَّ اللّهَ عَزَّوَجَلَّ فَرَضَ عَلى اَئِمَّةِ العَدلِ اَن يُقَدِّروا اَنفُسَهُم بِضَعَفَةِ النّاسِ كَيلا يَتَبَيَّغَ بِالفَقيرِ فَقرُهُ؛

خداوند عزوجل بر پيشوايان عادل واجب كرده كه سطح زندگى خود را با مردم ناتوان برابر كنند تا فقير را، فقرش برآشفته نكند.

کافی(ط-الاسلامیه) ج1 ، ص 411 ، ح 3




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

 

آقا سلام ، ببخشید ! مرکز توانبخشی جانبازان کجاست؟
- همون جا که فلج ها و روانی ها رو نگه میدارن؟ انتهای همین کوچه است.....!
فلج ها و روانی ها!!! از شنیدن این جواب شوکه شدم !

داخل که می روی قسمت اعصاب و روان، احساس می کنی هنوز ابر آتش تیر و گلوله روی سرت است...
• هنوز هر سه ثانیه یکی از روی تخت خیز می پرد..
• هنوز یکی را می بینی با لباس لجنی دارد سینه خیز روی زمین می رود تا مین ها را خنثی کند..
• آقا اسماعیل تلفن آسایشگاه را سفت چسبیده بود و فریاد می زد پس نیروها کجا هستن؟؟بچه ها قیچی شدند...
• محمد آقا را می بینم که دارد دمپایی سفید بچه ها را واکس سیاه می زند، انگار زمان جنگ کفاش جبهه بوده...
• وارد سالن آسایشگاه که می شوی یکی دوان دوان سمتت می آید و حال امام خمینی را ازت می پرسد... می گوید سلامش را به امام برسانم و بگویم بچه ها ایستاده اند...
【اینجا هنوز بوی کربلای پنج می آید...】
با گریه خارج می شوم از آسایشگاه و به هیاهوی شهر باز می گردم....
یکی جلوی درب آسایشگاه تیکه می اندازد که "آقا سهمیه بنزین ات را گرفتی؟! خوب شارژ شدی؟"
 
 



برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 

دریافت جلسه دهم




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , آموزشی ,  ,