منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

دریافت فایل pdf




برچسب ها :

موضوع :
دانشجو وبسیجی , -مطالب- ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , مذهبی ,  , 
22 بهمن

 

[ یک‌] مسئول آمریکایی همین چند روز قبل از این میگوید که ایرانی‌ها گیر افتاده‌اند؛ ایرانی‌ها در قضایای هسته‌ای، با دستِ بسته پشت میز مذاکره حاضر میشوند. خب، این خطای محاسباتی است؛ ایرانی‌ها گیر نیفتاده‌اند، حالا شما در بیست ودوّم بهمن ان‌شاءالله خواهید دید ملّت ایران چه خواهد کرد و چه حضوری خواهد داشت؛ آن‌وقت معلوم میشود که آیا دست ملّت ایران بسته است؟

...ان‌شاءالله در بیست‌ودوّم بهمن، ملّت ایران نشان خواهد داد که کسی که ملّت ایران را بخواهد تحقیر کند، با ضربه‌ی متقابل ملّت ایران مواجه خواهد شد. همه‌ی ملّت ایران، همه‌ی دلسوزان، در این جهت متّفقند که عزّت ملّی برای یک کشور، بسیار بسیار مهم است. اگر عزّت بود، امنیت هم خواهد آمد؛ اگر امنیت بود، پیشرفت هم عملی خواهد بود.

امام خامنه ای۱۳۹۳/۱۱/۱۹




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

آب زيره چه فايده اي دارد؟

 

به نقل از عبد الرحمان بن كثير: در مدينه بيمار شدم و به اسهال ، گرفتار آمدم . امام صادق عليهالسلام ، برايم آرد گاوَرْس نسخه كرد و مرا فرمود كه آرد گاورس بگيرم و با آب زيره بخورم . اين كار را كردم و اسهالم متوقّف شد و بهبود يافتم .

 

الكافي ، جلد 6 ، صفحه 345 ، حديث 2 ، مكارم الأخلاق ، جلد 1 ، صفحه 420 ، حديث 1424 نحوه ، بحار الأنوار ، جلد 66 ، صفحه 281 ، حديث 25 دانش نامه احاديث پزشكي : 1 / 436




برچسب ها :

موضوع :
طب در اسلام ,  , 

 

از شهید چمران پرسیدند: تعهد بهتر است یا تخصص؟

گفت: می‌گویند تقوا از تخصص لازم‌تر است، آن را می پذیرم.

اما می‌گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد بی تقواست.




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 
خدایا...




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 

 

در ماجراى شهادت جناب حمزه ـ رضوان اللّه تعالى عليه ـ عموى بزرگوار حضرت رسول اكرم (ص) و بيرون آوردن جگر آن بزرگوار و مُثْله كردن ايشان، رسول خدا (ص) فرمودند: از هفتاد نفر انتقام مى گيرم. آيه نازل شد كه:

«اِنْ عاقَبْتُمْ فَعاقِبُوا بِمِثْلِ ما عُوْقِبْتُمْ بِهِ وَ لَـلـءِن صَبَرْتُمْ لَهُوَ خَيْرٌ لِّلصَّـبِرِينَ»

اگر عقوبت كنيد، به همان اندازه كه معاقب شده ايد عقوبت كنيد و البته اگر صبر پيشه كنيد، قطعا اين براى صابران بهتر است. لذا آن حضرت «صَبَرَ و عَفى وَ غَفَرَ» (هم صبر پيشه نمود و هم عفو و گذشت نمود)

هم چنين بعد از نزول آيه ى «وَلَوْ أَنَّهُمْ إِذ ظَّـلَمُوآاْ أَنفُسَهُمْ جَآءُوكَ فَاسْتَغْفَرُواْ اللَّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُواْ اللَّهَ تَوَّابًا رَّحِيمًا»؛ (و اگر آن هنگامى كه به خويشتن ظلم كردند نزد تو مى آمدند و از خداوند آمرزش مى خواستند و پيامبر هم براى ايشان آمرزش مى خواست، خداوند را توبه پذير مى يافتند).

آن حضرت، وحشى را ـ كه قاتلِ عموى خود بود ـ عفو نمودند، و به او مژده ى مغفرت بعد از توبه دادند.

آیت الله بهجت




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 

 

ﺍﮔﺮ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ "ﻏﯿﺒﺖ" ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ،

ﺑﺎﻧﮑﻬﺎ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺍﻣﻮﺍﻝ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺣﺴﺎﺑﻤﺎﻥ ﺑرداشته ﻭ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ، ﻭﺍﺭﯾﺰ ﮐﻨﻨﺪ...

ﺑﺪﻭﻥ ﺷﮏ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺣﻔﻆ ﺍﻣﻮﺍﻟﻤﺎﻥ ﺳﺎﮐﺖ ﻣﯽﺷﻮﯾﻢ.

ﺁﯾﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﻮﺍﻝ ﻓﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻓﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﯼ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵﺗﺮ ﻭ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮﻧﺪ؟؟؟

جواب با شما...

نگذاريد گوشهايتان گواه چيزي باشد که چشمهايتان نديده ...

نگذاريد زبانتان چيزي را بگويد که قلبتان باور نکرده ...

"صادقانه زندگي کنيد"

ماااااااااا موجودات خاکي نيستيم که به بهشت ميرويم ...

ماااااااااا موجودات بهشتي هستيم که از خاک سر برآورده ايم ...

"الهي قمشه ای " َ

 




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
سبک زندگی ,  , 
اعتماد

 

زمانی ثروتمندی که کارهای خوب انجام می داد، به یک تاجر ورشکسته گفت: غصه نخور، همه حساب هایت با من. تاجر شنگول شد. چون آن ثروتمند هر حرفی می زد عمل می کرد و سابقه خوبی داشت. لذا تا گفت با من، تاجر خندان شد و رفت با خیال راحت در مغازه اش نشست. هر کس هم می پرسید چه خبر است؟ می گفت فلانی آمد و کار ما را درست کرد. در صورتی که او فقط حرفش را زده بود.

اگر انسان هم به خدا اعتماد کند، به پیغمبر خدا اعتماد کند راحت می شود. اگر او دست سرمان بکشد راحت می شویم ولو صد هزار سال دیگر. باور خوب است.

روی باورتان کار کنید تا یاورتان شود. به باور یک نقطه اضافه شود، یاور می شود.

عارف ربانی حاج محمد اسماعیل دولابی




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 
بدون شرح...




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

رهبر انقلاب در دیدار امروز فرماندهان نیروی هوایی:

یک نکته خوب رئیس جمهور محترم گفتند که مذاکره یعنی دو طرف به نقاط مشترک برسند/ یعنی یک طرف نخواهد هر چه که توقع دارد در توافق بیاید.

ایران برای توافق، توسعه ماشینهای غنی سازی، تولید اورانیوم 20درصد، کارخانه اراک و فردو را فعلا متوقف کرده/اما طرف مقابل همچنان باج خواهی میکند.

اینکه میگویند دریک برهه در"اصول کلی"و بعد درباره جزئیات توافق شود، باتجربه‌ای که ازطرف مقابل داریم، نمیپسندم. وسیله ای برای بهانه گیری میشود.

اگر توافق میکنند، درباره کلیات و جزئیات در یک جلسه واحد تصمیم بگیرند/ همه آنچه قرارداد بسته میشود باید روشن و واضح و غیرقابل تفسیر و تأویل باشد.

بنده با توافقی که بتواند انجام بشود موافقم، البته با توافق بد موافق نیستم.

آمریکاییها مرتب میگویند توافق نکردن بهتر از توافق بد است، ما هم با این موافقیم/ توافق نکردن بهتر از توافقی است که با منافع ملت ما در تضاد است.

مذاکره کنندگان ما تلاش میکنند حربه تحریم را از دست دشمن بگیرند، اگر توانستند بهتر؛ اگر نتوانستند همه بدانند راههای فراوان دیگری در کشور هست.




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 

هرچند که محمدرضا شاه مخلوع از ایران فرار کرد و در 22 بهمن طومار حکومت شاهنشاهی در هم پیچیده شد ولی نباید به سادگی از کنار جنایات و ظلمی که این رژیم در حق مردم ایران روا داشت، به سادگی گذر کرد. تا پیروزی انقلاب اسلامی محمدرضا شاه و مزدوران رژیم پهلوی با کشتار و ارعاب مردم و زندانی کردن و شکنجه و تبعید مبارزین تلاش کردند آتش انقلاب را خاموش کنند ولی در بهمن 57 خون های ریخته شده به ثمر رسید و مبارزین ثمره تحمل سال ها رنج و سختی را چشیدند. در این گزارش به بخش هایی از خیانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران اشاره میشود.






*کاپیتولاسیون نماد بارز خیانت رژیم شاه


کاپیتولاسیون یا حق قضاوت کنسولی اولین بار بعد از انعقاد قرارداد ننگین ترکمنچای از سوی کشور تزاری روسیه بر ایران تحمیل شد. بعد از آنکه روسیه تزاری در ایران حق قضاوت کنسولی به دست آورد کشورهای اسپانیا، فرانسه، آمریکا، اتریش، بلژیک، یونان، ایتالیا، انگلیس، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس، آرژانتین، مکزیک، شیلی و برزیل نیز خواستار چنین حقی شدند.

بعد از آنکه تزارهای روسیه سقوط کردند رژیم جدید حسن نیت نشان داد و حق قضاوت کنسولی را لغو کرد. به دنبال این امر حق قضاوت کنسولی سایر کشورها نیز به تدریج در اثر عواملی لغو گردید ولی رژیم شاه در سال ۱۳۴۳ بار دیگر آن را احیا کرد .


در این زمان که رژیم شاه تحت سیطره کامل آمریکا بود لایحه ای به مجلس فرستاد و به عوامل خود در مجلس دستور داد لایحه مذکور را فورا به تصویب برسانند. لایحه حق قضاوت کنسولی تحت عنوان «لایحه اجازه به مستشاران نظامی آمریکا برای استفاده از مصونیت سیاسی و اجتماعی و معافیت های مصرح در قرارداد وین» در روز ۲۱ مهر ۱۳۴۳ در مجلس رژیم شاه به تصویب رسید.


 


* جدا کردن بحرین از ایران


در دوران سلسله‌های مختلف پادشاهی در ایران به استثنای پهلوی‌ مرزهای کشور جز از طریق جنگ تغییر نیافته است. اما جدا شدن بخش‌هایی از قلمرو این دیار در دوران پهلوی متاسفانه بدون هیچگونه درگیری تجزیه شده و از آن تاسفبارتر این‌که درباریان و بطور کلی طبقه حاکمه در این ضربه زدن‌ها به تمامیت کشور و تحقیر احساسات ملی سهیم نیز بوده‌اند.


 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

 

 

 

دریافت ویدئو




برچسب ها :

موضوع :
-فیلم وکلیپ- , سیاسی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 
با کری!




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , فرهنگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
مذهبی , سبک زندگی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی ,  , 

بسم رب شهید

ستاد راهیان نور علوم پزشکی اصفهان در نظر دارد طی این فراخوان، مسابقه ای را به منظور انتخاب شعار سال عملیات بزرگ فرهنگی – تربیتی راهیان نور برگزار نماید.

از تمامی فعالان راهیان نور، علاقه‌مندان و اصحاب قلم دعوت به عمل می آوریم ؛ با در نظرگیری اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تاریخ طلایی بر گرفته از هشت سال جهاد، ایثار و مقاومت ایران اسلامی،شعار پیشنهادی خود را تا هشتم بهمن ماه ۱۳۹۳ در قسمت نظرات همین پست برای ستاد راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال نمایند.

پس از جمع‌آوری نظرات، شعار برتر از میان شعارهای ارسال شده انتخاب می شود؛قابل ذکر است به شعار برگزیده یک سفر رایگان راهیان نور تعلق می گیرد.

 

شعار راهیان ۹۱: تو بیایی شهیدان نیز می آیند

شعار راهیان ۹۲ : دود این شهر مرا از نفس انداخته است به هوای سر کوی شهدا محتاجم

شعار راهیان ۹۳؟؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-اخبار- , اطلاعیه ها ,  ,