منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

 


همواره از ایرانی ها نکته جدیدی را می آموزم
کنس اوکیف در این مراسم که با حضور پرشورا دانشجویان دانشگاه های کازرون همراه بود با بیان اینکه حضور مجددم در ایران را یک سعادتی بزرگ برای خودم می دانم، اظهار داشت: هر وقت که به ایران قدم می گذارم نکته جدیدی را از مردم صلح طلب این کشور می آموزم.
وی خود را یک فرد فراملی دانست و گفت: خالکوبی های موجود در بدن من حاوی نمادهایی است که نشان دهنده این موضوع است که همه انسان ها با هم خواهر و برادرند و نباید خود را محدود به تقسیم بندی های مرسوم کنند.
آمریکا بزرگ ترین قاتل دنیا است
افسر سابق نیروی دریایی امریکا با اشاره به برخی از جنایت های امریکا، تصریح کرد: ایالت متحده امریکا بدون شک بزرگ ترین قاتل دنیا است و نباید به این موضوع افتخار کند

علت آتش زدن پاسپورت آمریکایی
کنس اوکیف در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود "چرا پاسپورت امریکایی خود را به آتش کشاندی"، گفت: این اقدام من یک اقدام نمادین بود و در واقع می خواستم بگویم که ملیت امریکایی را قبول ندارم؛ چون هر کس که به عنوان یکی شهروند امریکایی به شمار آید می بایست مالیات های زیادی بپردازد و کیست که نداند که این مالیات های صرف کشتار مردم مظلوم جهان می شود؟
اگر کسی فکر کند با لبخند رفتار سیاستمداران امریکایی تغییر می کند، ابله است
وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا لبخند دیپلمات های ایرانی می توان سیاست های خضمانه امریکا را نسبت به ایران کاهش دهد، گفت: این یک تفکر مضحکانه، خنده دار و ابلهانه است که کسی فکر کند اگر با سیاست مداران امریکایی به گونه نرم  و با خنده رفتار کند رفتار آن ها تغییر خواهد کرد؛ من در امریکا زندگی کرده ام و سیاست مداران کشورم را خوب می شناسم.

ایرانی ها باید در برابر فشارهای غرب عصبانی باشند
تفنگ دار سابق نیروی دریایی امریکا، تاریخ ایران را آکنده از صلح و مهربانی توصیف کرد و بیان داشت: در واقع می توان گفت که اگر شما ایرانی ها در برابر این فشارها و حملات مختلفی که به شما می شود موضع مناسبی نداشته باشید و عصبانی نشوید غیرطبیعی هستید.
در آمریکا مغزها را شستشو می کنند
کنس اوکیف  به سؤال یکی از دانشجویان که منشأ تغییر تحولش را جویا شده بود، اینگونه پاسخ داد: من در امریکا به دنیا آمده ام و رسانه های امریکایی با شگردهای مختلف مغز من و دیگر امریکایی ها را شستشو داده بودند و بر ما باورانده بودند که امریکا بهترین کشور در دنیا است.
وی اضافه کرد: در سن 19 سالگی وارد نیروی دریایی ایالت متحده شدم و بر اساس همان تبلیغات فکر می کردم که به عنوان یک تفنگ دار برای ارزش ها و آرمان های انسانی می جنگم.
تنبیه ناعادلانه در نیروی دریایی موجب شد بیدار شوم
این فعال صلح طلب ضدّ صهیونیست ادامه داد: ما در آمریکا با این باور و عقیده بزرگ می شویم که بزرگترین کشور و ملت کره زمین هستیم و بر این اعتقاد بودم که نیروی دریایی که در آن خدمت می کردم برای سعادت و کرامت انسان می جنگد اما وقتی تخلف مافوقم را گزارش دادم و تنبیه شدم این تنبیه موجب بیداری من شد و به تمام حقایق شک کردم.
کنس اوکیف افزود:  بعد از آن تنبیه ناعادلانه سایه ای از شک و تردید بر روی باورهای من ایجاد شد و بر همه اعتقادات قبلی خود شک کردم که یکی از این موضوعات تبلیغات ضدّایرانی موجود در امریکا بود.
وی تصریح کرد: در ایالت متحده امریکا و اسرائیل حجم تلقین پذیری از همه کشورهای جهان بیشتر است.

چهره ایران در رسانه های امریکایی با حقیقت فاصله زیادی دارد
این افسر سابق امریکایی گفت: رسانه های امریکایی چهره ای مشمئزکننده و کاریکاتوری را از ایران و کشورهای مسلمان به نمایش می گذارند که با حقیقت فاصله زیادی دارد.
کنس اوکیف با انتقاد از سیاست های نظامی ایالت متحده امریکا گفت: نیروهای دفاعی امریکا همواره هجومی عمل کرده اند که بر خلاف آن چیزی است که بیان می شود اما در تاریخ چند صد ساله اخیر ایران حتی یک هجوم سراغ نداریم.
مردم آمریکا در حال بیدار شدن هستند
وی با بیان اینکه هر آنچه را فکر کنم حقیقت است را به زبان می آورم، خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست دیگران در خصوص من چه فکر می کنند البته مردم امریکا در حال بیدار شدن هستند و کم کم خودشان را از چرخه دروغ بیرون می آورند.
رهبر ایرانی مصداقی مناسب از ارتباط مناسب بین دین و سیاست است
این چهره صلح طلب ضدّصهیونیست با بیان اینکه در امریکا دولت و کلیسا از هم جدا هستند، اظهار داشت: زمانی دین می تواند در خدمت سیاست باشد که آن دین فاسد نشده باشد و مسیحیت امروز قادر به این کار نیست.
 کنس اوکیف القاعده، داعش و جبهه النصره را نمونه هایی از استفاده دین و مذهب فاسد در سیاست دانست و گفت: در بین رهبران مذهبی سیاسی دنیا تنها در ایران مشاهده کرده ام که دین و سیاست ارتباط مناسبی با هم دارند و حرام دانستن استفاده غیرصلح آمیز از انرژی هسته ای، نمونه ای از این ارتباط درست است چون رهبر فعلی و پیشین ایران نمونه یک فرد مذهبی، مردمی، صادق، سیاستمدار و شجاع هستند.


رهبران ما عروسک های خیمه شب بازی هستند/ ما از داشتن رهبری همچون رهبر شما محروم هستیم

وی در خصوص مشی سیاستمداران غربی و به خصوص حکام آمریکا خاطرنشان کرد: برای ما سخت است که بتوانیم تصور کنیم رهبری داشته باشیم که باعث افتخار ما باشد، رهبران ما در غرب عروسک های خیمه شب بازی هستند،ما به رهبرانمان احترام نمی گذاریم چون قابل احترام نیستند و شما رهبری دارید که ساده زیست و صادق است و به چیزی که می گوید عمل می کند و این مسئله برای ما قابل درک نیست چون از داشتن چنین رهبری محروم هستیم.

ایران تبدیل به مدلی برای کشورهای جهان شده است
این افسر سابق نیروی دریایی امریکا در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که خواستار مقایسه ایران با سایر کشورها شده بود، گفت: ایران به عنوان یک کشور ضدّامپریالیست و مقاوم در برابر نظام موجود جهان به منزله یک نماد به شمار می رود و تبدیل به مدلی برای دیگر کشورهای آزاده شده است.
اگر مردم غرب با ایران واقعی آشنا شوند به ایرانی ها احترام خواهند گذاشت
وی با اشاره به سانسورهای موجود در کشورهای غربی، تصریح کرد: تبلیغات و رسانه های یک طرفه موجود در امریکا مانع از درک حقیقت می شوند و اگر روزی مردم غرب با ایران واقعی آشنا شوند بدون شک احترام زیادی به کشور شما خواهند گذاشت.
میزان نفوذ ایران در جهان زیاد است
کنس اوکیف میزان نفوذ ایران در کشورهای جهان را توجه ارزیابی کرد و خاطرنشنان کرد: نفوذ فعلی ایران در جهت مثبت است که بیهتر هم می توان باشد.

به عنوان یک امریکایی شرمنده ایرانی ها هستم
این نظامی سابق امریکا با بیان اینکه ما غربی ها باید خیلی از چیزها را از ایرانیان بیاموزیم، ابراز داشت: منِ امریکایی باید از فشارهای ناجوانمردانه ای که از طرف کشورم به شما می شود شرمنده باشم.
در امریکا برای منتقدان محدودیت های زیادی ایجاد می شود
وی با اشاره به وجود محدودیت هایی که در امریکا نصیب منتقدان می شود، خاطرنشان کرد: خیلی از افراد منتقد و معترض به نظام حاکم امریکا زندانی هستند که باعث شده من در لندن زندگی کنم و حرف هایم را از طریق رسانه های آزادی همچون پرس تی وی به جهانیان بزنم.
دولت ایران با پذیرش برجام به ناعدالتی بزرگی تن داد
کنس اوکیف در پاسخ به این سوال که اگر به جای مذاکره کننده های ایرانی بودی، برجام را امضاء می کردی یا خیر؟، گفت: من اگر به جای مذاکره کننده ایرانی بودم تنها در صورتی این محدودیت ها را می پذیرفتم که اسرائیل هم آن را بپذیرد و امضا کند که این پاسخ اوکیف با تشویق ممتد دانشجویان همراه بود.
آمریکا از طریق برجام به دنبال نفوذ در ایران است

تفنگ دار سابق ایالت متحده امریکا با بیان اینکه دولت ایران با پذیرش برجام به یک بی عدالتی بزرگ تن در داده است، تصریح کرد: بدون شک امریکا به دنبال نفوذ در عرصه های مختلف به ایران است.
کسانی که در کشور شما به دنبال ارتباط با آمریکا هستند یا احمقند یا خائن
در ادامه یکی از دانشجویان از این نظامی سابق امریکایی پرسید که نظر شما در خصوص برخی در کشور ما که حل معضلات مختلف کشاورزی، علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور را در گرو ارتباط با غرب می دانند، چیست که وی پاسخ داد: به نظر من اگر کسانی در کشور شما این عقیده را داشته باشند یا احمق و یا خائن هستند که در کشور شما حضور دارند.
وی توضیح داد: سیستم کشاورزی موجود در امریکا از طریق تغییر در ژن های مواد غذایی جنایت به بار می آورند و در واقع در کار خدا دخالت می کنند، آیا در کشور شما هم کسانی می خواهند در کار خداد دخالت کنند؟!، سیستم بهداشتی و سلامت در غرب فاسد است و تعداد افرادی که از طریق داروها کشته می شوند بسیار زباد است؛ در امریکا از علم و تکنولوژی استفاده های نادرست در جهت کشتار مردم صورت می گیرد آیا این گروه در کشور شما هم به دنبال کشتار مردم بی گناه هستند؟! رسانه های امریکایی تبدیل به فاحشه خانه هایی برای انجام کثیف ترین کارها شده اند آیا کسانی در ایران به دنبال این موضوع هستند؟!
وی در پایان یادآور شد: ایران همواره کشوری صلح طلب بوده و به واسطه تبلیغات سوء رسانه های غربی جنگ طلب معرفی شده است.
گفتنی است وی در ابتدای ورودش به سالن اجتماعات بر روی پرچم امریکا و اسرائیل عبور کرد.
این همایش با شعار مرگ بر امریکای دانشجویان پایان یافت.

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
تسنيم/ نتايج جديدترين نظرسنجي نشان مي‌دهد که ميزان حمايت عمومي مردم آمريکا از توافق هسته‌اي دولت اوباما با ايران با افت شديدي روبرو شده و تنها ۲۱ درصد آمريکايي‌ها حمايت خود را از توافق هسته‌اي اعلام کرده‌اند.
 
جديدترين نظرسنجي موسسه "پيو" حاکي است، 49 درصد مردم آمريکا با توافق هسته‌اي اخير دولت آمريکا با ايران مخالف هستند و بيش از 30 درصد آمريکايي‌ها نيز ديدگاه مشخصي در خصوص اين توافق ندارند.
در نظرسنجي اواسط جولاي که بلافاصله پس از اعلام توافق هسته‌اي انجام شد، بيش از 33 درصد آمريکايي‌ها حمايت خود را از توافق اعلام کردند و 45 درصد آنها نيز با اين توافق مخالف بودند. 22 درصد آمريکايي‌ها نيز در آن نظرسنجي ديدگاه مشخص و روشني نداشتند.
موسسه "پيو" اعلام کرد: طي 6 هفته گذشته تعداد آمريکايي‌هايي که از توافق هسته‌اي دولت آمريکا با ايران حمايت مي‌کردند، 12 درصد کاهش داشته است و ميزان مخالفت‌ها نيز از 45 درصد به 49 درصد افزايش يافته است.
توافق هسته‌اي حتي در بين دموکرات‌ها نيز از حمايت کمتري برخوردار شده است. تنها 42 درصد دموکرات‌ها از توافق هسته‌اي حمايت کرده‌اند. اين رقم نسبت به نظرسنجي ‌جولاي 8 درصد کاهش داشته است.
اين نظرسنجي افزود: ميزان حمايت جمهوريخواهان از توافق هسته‌اي نيز از 13 درصد به کمتر از 6 درصد کاهش يافته است. حمايت مستقل‌ها نيز از توافق از 31 به 20 درصد کاهش داشته است.
ايران و قدرت هاي جهاني پس از نزديک به 2 سال مذاکره، 23 تيرماه به جمع‌بندي درباره مذاکرات هسته‌اي دست يافتند. حاميان برجام در آمريکا بر اين باورند که اين توافق مانع از دستيابي ايران به سلاح هسته‌اي خواهد شد. رژيم بازرسي‌ها از تاسيسات ايران و محدوديت‌هاي اعمال شده بر ظرفيت غني سازي اورانيوم، مهمترين استدلال حاميان برجام به شمار مي رود. از سوي ديگر منتقدان خواستار بازگشت به ميز مذاکره و اعمال تحريم‌هاي شديدتر عليه تهران هستند.
 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

یک عده میگویند تاریخ به احترام محمد جواد ظریف خواهد برخاست

و یک عده دیگر میگویند تاریخ در قضاوت خود ظریف را کنار فتحعلی شاه به هنگام امضای ترکمانچای قرار خواهد داد...
 
❗فارغ از اینکه تاریخ مقابل چه کسی نشست و برخاست کند قطعا هیچگاه شرافت کسانیکه بعد از توافق هسته ای به خیابان ها بریزند و محدود شدن قدرت کشورشان را جشن بگیرند تایید نخواهد کرد...قطعا بدترین قضاوت تاریخ برای کسانیست که نه میدانند سیاست چیست نه میفهمند جشن گرفتنشان برای توافقی که یکبار هم طوطی وار نخواندند چقدر شرافت ملیشان را برای خنده اجنبی به حراج میگذارند!
این توافق چه خوب باشد چه بد باشد ...دستاورد نیست،یک عقب نشینی است(ولو تاکتیکی) و ملتی که از عقب نشینی خود جشن و پایکوبی بگیرد دشمنش را تشویق به حمله بعدی میکند...هرآنچه دستاورد و حاصل مقاومت است جشن دارد نه عقب نشینی!
پ.ن:این تحریم ها هرکسی را بدبخت کرد،هر کارگری را بیکار کرد و دست هر بیماری را از دارو دور کرد برای جماعت شمال تهران کم خیر و برکت نداشت...کم کسانی را یک شبه شاسی بلند و پورشه سوار نکرد.تاریخ راجع به جشن مزورانه شمال نشینان تهران در لحظاتی که کارگران جنوب تهران میخوابیدند تا فردا بخاطر تاخیر از کارشان اخراج نشوند هم قضاوت خواهد کرد...
 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
 

 
چه توافق بشود چه نشود امنیت اسرائیل تأمين نخواهد شد
 
چه توافق بشود چه نشود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود
 
چه توافق بشود چه نشود آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
 
چه توافق بشود چه نشود آمریکا همان شیطان بزرگ است
 
چه توافق بشود چه نشود آمریکا دشمن شماره یک انسان و اسلام است
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران جنایات آمریکا را فراموش نخواهد کرد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران فتنه های فتنه گران را از یاد نخواهد برد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران خائنین به انقلاب که چهره آمریکا را بزک میکنند نخواهد بخشید
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران خط تحریف و تحمیل را رسوا و نا امید خواهد کرد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران نخواهد گذاشت انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران از جنایات سران فتنه و حامیان آنها نخواهد گذشت
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران به فتنه گران و همفکران آنها اعتماد نخواهد کرد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران پیرو امام و پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران راه شهدا و امام شهدا را ادامه خواهد داد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران چشم و دل به اشارات و اوامر امام خامنه ای خواهد داشت
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران آماده جانفشانی برای آرمانهای امام و انقلاب خواهد بود
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران حامی همه مظلومان عالم و دشمن ظالمان عالم خواهد بود
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران تا محو غده سرطانی اسرائیل از پای نخواهد نشت
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران دست از مبارزه با استکبار بر نخواهد داشت
 
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران مصداق اتم استکبار را آمریکا میداند
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران به مبارزه همه جانبه خود علیه آمریکا ادامه خواهد داد
 
چه توافق بشود چه نشود ملت ایران هرچه فریاد دارد بر سر آمریکا میکشد
 
چه توافق بشود چه نشود شعار ملت ایران مرگ بر آمریکا خواهد بود
 
مرگ بر آمریکا

 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

وای بر تو ای سعودی رضایت آمریکا را به خشم پرودگارت خریدی به دنبال اشغال یمن هستید،غافل از اینکه یهود شما را اشغال کرده




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

جان کری در تازه ترین مصاحبه خود :

«ما ۲۵ سال، که زمانی بسیار طولانی است، از بازرسی‌های روزانه تمام چرخه سوخت را به دست آوردیم، تمام اورانیوم، از معدن تا آسیاب، تا کیک زرد، تا گاز، تا سانتریفیوژ و تا پسماند.»

«اگر دیدیم که آن‌ها به سمت آن (برنامه تسلیحاتی)، می‌روند، که قطعا می‌توانیم ببینیم، آنوقت می‌توانیم اگر خواستیم سریعا به تحریم‌ها بازگردیم یا فورا به سراغ گزینه نظامی برویم.»




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور و مبتنی بر تقویت تولید داخلی است.
تاثیر تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران‬ را انکار نمی‌کنیم اما اینکه تحریمها بتواند جلوی تلاش برنامه‌ریزی شده برای تولید را بگیرد انکار میکنیم
با "دزد دزد" گفتن، دزد از دزدی دست برنمی‌دارد. مسئولان، روزنامه نیستند که راجع به فساد حرف بزنند.باید به معنای واقعی کلمه جلوی فساد را بگیریم
اگر پشتوانه داخلی بخصوص در اقتصاد، قوی باشد آنوقت می‌شود مذاکره کرد. مذاکره از موضع نیاز،باعث میشود طرف مقابل شرط و شروط بگذارد. حرف مفت بزند.
اینکه پیغمبر اسلام‬ دست ‫‏کارگر‬ را بوسید یک تعارف نیست یک تعلیم است. از کار و کارگر باید تجلیل بشود.




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

پاسخ به شایعه «پیام حاج قاسم سلیمانی درباره بی احترامی شاه عربستان و ...!!»

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

قسمتی از پیام سردار ایران قاسم سلیمانی در پاسخ به بی حرمتی پادشاه و ولیعهدان عربستان مبنی بر اینکه ایرانیان را غلام عرب خواندند و از دو مامورشان حمایت کردند

ای [....] ...اگر رهبرم به من دستور دهد که با نیروهایم به عربستان بیایم بدان که حداکثر زمانی که به تو و خاندان کثیف تو میدهم فقط سه روز است و پس از آن خواهی دید که تو در جلوی ایرانیان زانو خواهی زد و غلام مردم عزیز میهنم خواهی بود.کاری نکن که کشورت را با خاک یکسان کنم،آن کسانی که از تو حمایت میکنند خود میدانند من چه کسی هستم

من قاسم سلیمانی هستم .من همان فردی هستم که به وسیله افرادم به راحتی به کاخ سفید نفوذ کردم و نامه ام را توسط ایشان روی میز اوباما گذاشتم و بدان اگر اراده کنم شبانه در کاخت سر از تنت جدا میکنم.

اگر رهبرم دستور دهد عربستان را مانند عراق در روز اربعین میکنم؛همان روزی که جوانان و مردم عزیز وطنم با کارت های شناسایی خود وارد کشور عراق شدند

ای حیوانه آدم نما... روزی خواهد رسید که عربستان را از وجود تو پاک خواهم کرد"...

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

پاسخ شایعه

1. در پیام انتسابی به سردار سلیمانی ایرادات بسیاری وجود دارد که صحت آن را کاملا رد می کند :

* اینکه پیام از طریقی (!) فقط به دست این نویسنده رسیده است !!

* اهانتهای موجود در متن ، در حالیکه حاج قاسم بر اساس آموزه های اسلامی فرد بسیار مودبی هستند حتی در برابر دشمنان .

* ادبیات ضعیف متن که در چارچوب مکاتبه سیاسی ، نظامی یا حتی شخصی ایشان نمی گنجد .

* پرگویی و گزافه گویی ،که با شخصیت قاطع و عمل گرای این عزیز منافات دارد . ایشان پیامشان را عملا می دهند .

* در صورت دریافت دستور از رهبری ، ایشان ثانیه ای نیز به دشمنش وقت نخواهد داد ، چه رسد به 3 روز !

و ...

 

 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

متن شایعه

 

"ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻗﻀﺎﻭﺗﯽ ﺩﻭ "ﺗﯿﻢ" ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺩﻭﻟﺖ 
ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺣﺴﻦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ 
ﺗﺨﺼﺺ ﻭ ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺸﻨﺎﺳﯿﺪ. 
::::: ﺗﯿﻢ ﻗﺒﻠﯽ؛ 
ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ: ﺳﻌﯿﺪ ﺟﻠﯿﻠﯽ (ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ ﻣﻌﺎﺭﻑ 
ﺍﺳﻼﻣﯽ / ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ) 
ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﺭﺷﺪ: ﻋﻠﯽ ﺑﺎﻗﺮﯼ (ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ 
ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ / ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ) 
ﻣﻌﺎﻭﻥ : ﻣﺤﻤﺪ ﻫﺎﺩﯼ ﺯﺍﻫﺪﯼ ﻭﻓﺎ ( ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻭ 
ﺭﺋﯿﺲ ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﻣﻌﺎﺭﻑ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﻣﺎﻡ 
ﺻﺎﺩﻕ) 
::::: ﺗﯿﻢ ﻓﻌﻠﯽ؛ 
ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ: ﻣﺤﻤﺪ ﺟﻮﺍﺩ ﻇﺮﯾﻒ (ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ 
ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ/ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺩﻧﻮﺭ/ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ) 
ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﺭﺷﺪ: ﻋﺒﺎﺱ ﻋﺮﺍﻗﭽﯽ (ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ 
ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﺳﯿﺎﺳﯽ/ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﮐﻨﺖ/ﺍﻧﮕﻠﺴﺘﺎﻥ ) 
ﻣﻌﺎﻭﻥ : ﻣﺠﯿﺪ ﺗﺨﺖ ﺭﻭﺍﻧﭽﯽ (ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ ﻋﻠﻮﻡ 
ﺳﯿﺎﺳﯽ/ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺮﻥ/ ﺳﻮﺋﯿﺲ ) 
ﺑﻪ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﯼ ﺗﯿﻢ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﯽ. 
ﺿﻤﻨﺎً ﻇﺮﯾﻒ ﺩﻭ ﺗﺎ ﻋﻀﻮ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻭﺍﺭﺩ ﮔﺮﻭﻩ 
ﮐﺮﺩﻩ: 
ﺟﻤﺸﯿﺪ ﻣﻤﺘﺎﺯ ( ﺩﮐﺘﺮﺍﻯ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ ﻭ 
ﺣﻘﻮﻕ ﻋﻤﻮﻣﻰ / ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﭘﺎﺭﯾﺲ) 
ﻭ ﺍﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻧﯿﺎ ( ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺟﺰﺍﯾﯽ / 
ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭﮎ )."

 

پاسخ شایعه

 

1. برخلاف ادعای متن ، دکتر سعید جلیلی دارای دکترای علوم سیاسی می باشند

2. دکتر محمد هادی زاهدی وفا ، دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه اتاوای کانادا دریافت نموده و سابقه تدریس در دانشگاه تورنتو، کارلتون و اتاوای کانادا را نیز در کارنامه دارد

3. رشته و دانشگاه محل تحصیل آقایان علی باقری ، ظریف ، عراقچی و تخت روانچی که در متن قید شده صحیح می باشد . 
"منابع معتبر اینترنتی" 

4. این مقایسه شیطنت آمیز صرفا جهت تخریب تیم مذاکره کننده قبلی انجام شده است در حالی که سطح تحصیلات هر دو گروه یکی بوده و تحصیل در خارج از کشور نیز افتخاری محسوب نمی شود ! 

5. دانشگاه امام صادق (ع) از بهترین دانشگاه های ایران است که ضمن در نظر گرفتن نتایج کنکور ، بررسی نمرات دروس مرتبط ، مصاحبه و گزینش را نیز برای دانشجویان ورودی خود اعمال می نماید . 
این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهان در مقامی بالاتر از بسیاری از  دانشگاه های مطرح ایران قرار گرفت

6. آقایان جمشید ممتاز و امیر حسین زمانی نیا نیز تنها در برهه ای و آنهم به صورت مشاور ، نه عضو تیم مذاکره کننده همکاری نمودند و در مذاکرات لوزان نیز حضور نداشتند . 

7. جای تعجب است که برخی سایتهای خبری و غیرخبری پر مخاطب نیز بدون کوچکترین تحقیقی ، این متن جعلی و شیطنت آمیز را منتشر نموده و به فکر اعتبار خود نیز نبوده اند ! 

حق جو وحق طلب باشیم




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

سردار نقدي خطاب به رئيس جمهور آمريكا : ايراني ها از ابتداي انقلاب آنقدر ايستادگي كردند كه تو امروز مجبوري براي ظاهرسازي سفره هفت سين پهن كني و پيام نوروزي دهي؛ بدان، اين ملت آن قدر ايستادگي مي كند كه مجبور شوي براي ظاهرسازي دعاي كميل بخواني.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

تاریخ تحریم های آمریکا علیه ایران ، تحریم هایی که ربطی به انرژی هسته ای ندارند.

14/11/1979
Executive Order 12170
انسداد بیش از 12 میلیارد دلار اموال دولت ایران در آمریکا
از دست رفتن منافع اقتصادی آمریکا به خاطر انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی
با معاهده الجزایر بین ایران و آمریکا بخشی از این تحریم‌ها لغو شد
7/4/1980
Executive Order 12205
ممنوعیت صادرات و صادرات مجدد به ایران
ممنوعیت ارائه وام، اعتبارات و انتقال پول به بانک‌ها و افراد ایرانی
تسخیر لانه جاسوسی
با معاهده الجزایر لغو شد
17/4/1980
Executive Order 12211
ممنوعیت واردات مستقیم و غیر مستقیم از ایران
تسخیر لانه جاسوسی
با معاهده الجزایر لغو شد
19/1/1984
Foreign Assistance Act
منع کمکهای مالی و تضامین اعتباری به ایران
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
29/10/1987
Executive Order 12613
ممنوعیت واردات کالا و خدمات از ایران
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
28/2/1987
Congress Act
تحریم کمکهای مالی به ایران
اتهام دخالت در ترافیک مواد مخدر
ادامه دارد
23/10/1992
IINA
ممنوعیت صادرات اقلام دومنظوره به ایران
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
14/10/1994
Executive Order 12938
تحریم تجاری و مالی
اتهام سلاحهای کشتار جمعی
ادامه دارد
15/3/1995
Executive Order 12957
ممنوعیت سرمایه‌گذاری و مشارکت در میادین نفتی ایران
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
6/5/1995
Executive Order 12959
ممنوعیت سرمایه‌گذاری در ایران و ممنوعیت صادرات و صادرات مجدد هر گونه کالا و فناوری به ایران و تامین مالی آن
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
5/8/1996
ILSA
ممنوعیت سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در میادین نفتی ایران
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
19/8/1997
Executive Order 13059
ممنوعیت سرمایه‌گذاری و تجارت با ایران
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد
28/7/1998
Executive Order 13094
تحریم تجهیزات موشکی به ایران
اتهام سلاح‌های کشتار جمعی
ادامه دارد
14/11/2000
INKSNA
تحریم صادرات فناوری نظامی به ایران
اتهام سلاح‌های کشتار جمعی
ادامه دارد
23/9/2001
Executive Order 13224
توقیف دارایی بانک صادرات، شرکت‌های ایرانی از جمله هواپیمائی ماهان
اتهام حمایت از تروریسم
ادامه دارد



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

عکس روی جلد مجله The Week:

سردار سلیمانی در تخت خواب هم بدنبال دشمنان است ...

 

 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 

حـاج قاســم السـلام ای یـــاور مـولا علـی                    همچـو مـالک میـدرخشی در اطاعـت از ولـی

آفـرین از ایـن همـه اخـلاص و پاکی در نبرد                   یــادگـــار بــا وفــای لشکـر مــردان مـرد

کـربلا دانـد کـه قاسم کیست در میدان جنگ                     عرصه را بر دشمنان دین چو شیری کرده تنگ

گشتـه آمریـکا ز نـام قاسـم و قـدس و سپاه                  گیـج و مبهـوت و نداند این همه هست از خدا

نـام آمـریکا چواســرائیل شـد ننـگ تمــام                   بـار دیگـر باز شد دستـش برای خاص و عام

گرچــه بـر شیـطان فتـاده لـرزه ها از نام تو                     زیـن فضیلت، کـرده شیـرین حقتعـالی کام تو

مرحبـا ای مـالک اشتـر خـدا همـراه تـوست                     در تمـام عـرصه هـا نـور ولایـت راه تـوست

خشم آمریکا زتـو یک هدیه ای از ماوراءست                     در دفــاع از رهبـری جـان دادن ماها بجاست

ماجــرای ظـلم آمــریکـا دگـر نـابـود شـد                      کـاخ اهـریمـن بــه فرمـان الهــی دود شـد

جعفـری، آمـد نـدا از سـوی آیـــات خــدا                      کایـن همـه لطـف الهـی هست از ذکـر و دعا




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
22 بهمن

 

[ یک‌] مسئول آمریکایی همین چند روز قبل از این میگوید که ایرانی‌ها گیر افتاده‌اند؛ ایرانی‌ها در قضایای هسته‌ای، با دستِ بسته پشت میز مذاکره حاضر میشوند. خب، این خطای محاسباتی است؛ ایرانی‌ها گیر نیفتاده‌اند، حالا شما در بیست ودوّم بهمن ان‌شاءالله خواهید دید ملّت ایران چه خواهد کرد و چه حضوری خواهد داشت؛ آن‌وقت معلوم میشود که آیا دست ملّت ایران بسته است؟

...ان‌شاءالله در بیست‌ودوّم بهمن، ملّت ایران نشان خواهد داد که کسی که ملّت ایران را بخواهد تحقیر کند، با ضربه‌ی متقابل ملّت ایران مواجه خواهد شد. همه‌ی ملّت ایران، همه‌ی دلسوزان، در این جهت متّفقند که عزّت ملّی برای یک کشور، بسیار بسیار مهم است. اگر عزّت بود، امنیت هم خواهد آمد؛ اگر امنیت بود، پیشرفت هم عملی خواهد بود.

امام خامنه ای۱۳۹۳/۱۱/۱۹




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

 

رهبر انقلاب در دیدار امروز فرماندهان نیروی هوایی:

یک نکته خوب رئیس جمهور محترم گفتند که مذاکره یعنی دو طرف به نقاط مشترک برسند/ یعنی یک طرف نخواهد هر چه که توقع دارد در توافق بیاید.

ایران برای توافق، توسعه ماشینهای غنی سازی، تولید اورانیوم 20درصد، کارخانه اراک و فردو را فعلا متوقف کرده/اما طرف مقابل همچنان باج خواهی میکند.

اینکه میگویند دریک برهه در"اصول کلی"و بعد درباره جزئیات توافق شود، باتجربه‌ای که ازطرف مقابل داریم، نمیپسندم. وسیله ای برای بهانه گیری میشود.

اگر توافق میکنند، درباره کلیات و جزئیات در یک جلسه واحد تصمیم بگیرند/ همه آنچه قرارداد بسته میشود باید روشن و واضح و غیرقابل تفسیر و تأویل باشد.

بنده با توافقی که بتواند انجام بشود موافقم، البته با توافق بد موافق نیستم.

آمریکاییها مرتب میگویند توافق نکردن بهتر از توافق بد است، ما هم با این موافقیم/ توافق نکردن بهتر از توافقی است که با منافع ملت ما در تضاد است.

مذاکره کنندگان ما تلاش میکنند حربه تحریم را از دست دشمن بگیرند، اگر توانستند بهتر؛ اگر نتوانستند همه بدانند راههای فراوان دیگری در کشور هست.




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

هرچند که محمدرضا شاه مخلوع از ایران فرار کرد و در 22 بهمن طومار حکومت شاهنشاهی در هم پیچیده شد ولی نباید به سادگی از کنار جنایات و ظلمی که این رژیم در حق مردم ایران روا داشت، به سادگی گذر کرد. تا پیروزی انقلاب اسلامی محمدرضا شاه و مزدوران رژیم پهلوی با کشتار و ارعاب مردم و زندانی کردن و شکنجه و تبعید مبارزین تلاش کردند آتش انقلاب را خاموش کنند ولی در بهمن 57 خون های ریخته شده به ثمر رسید و مبارزین ثمره تحمل سال ها رنج و سختی را چشیدند. در این گزارش به بخش هایی از خیانت‌های رژیم پهلوی به ملت ایران اشاره میشود.






*کاپیتولاسیون نماد بارز خیانت رژیم شاه


کاپیتولاسیون یا حق قضاوت کنسولی اولین بار بعد از انعقاد قرارداد ننگین ترکمنچای از سوی کشور تزاری روسیه بر ایران تحمیل شد. بعد از آنکه روسیه تزاری در ایران حق قضاوت کنسولی به دست آورد کشورهای اسپانیا، فرانسه، آمریکا، اتریش، بلژیک، یونان، ایتالیا، انگلیس، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس، آرژانتین، مکزیک، شیلی و برزیل نیز خواستار چنین حقی شدند.

بعد از آنکه تزارهای روسیه سقوط کردند رژیم جدید حسن نیت نشان داد و حق قضاوت کنسولی را لغو کرد. به دنبال این امر حق قضاوت کنسولی سایر کشورها نیز به تدریج در اثر عواملی لغو گردید ولی رژیم شاه در سال ۱۳۴۳ بار دیگر آن را احیا کرد .


در این زمان که رژیم شاه تحت سیطره کامل آمریکا بود لایحه ای به مجلس فرستاد و به عوامل خود در مجلس دستور داد لایحه مذکور را فورا به تصویب برسانند. لایحه حق قضاوت کنسولی تحت عنوان «لایحه اجازه به مستشاران نظامی آمریکا برای استفاده از مصونیت سیاسی و اجتماعی و معافیت های مصرح در قرارداد وین» در روز ۲۱ مهر ۱۳۴۳ در مجلس رژیم شاه به تصویب رسید.


 


* جدا کردن بحرین از ایران


در دوران سلسله‌های مختلف پادشاهی در ایران به استثنای پهلوی‌ مرزهای کشور جز از طریق جنگ تغییر نیافته است. اما جدا شدن بخش‌هایی از قلمرو این دیار در دوران پهلوی متاسفانه بدون هیچگونه درگیری تجزیه شده و از آن تاسفبارتر این‌که درباریان و بطور کلی طبقه حاکمه در این ضربه زدن‌ها به تمامیت کشور و تحقیر احساسات ملی سهیم نیز بوده‌اند.


 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
گفت و شنود!

گفت: روزنامه انگلیسی گاردین در یک گزارش مستند اعلام کرد؛ کارکنان شبکه بی. بی. سی علاقه عجیبی به دزدی دارند.


گفتم: خب! دولتمردان انگلیس نسل اندر نسل و جدا‌ندرجد دزد بوده‌اند و از قدیم و ندیم هم گفته‌اند «تره به تخمش می‌ره، غلومی به باباش».


گفت: در گزارش گاردین آمده کارکنان بی. ‌بی. ‌سی، حتی تابلویی که روی آن نوشته بود «لطفا دزدی نکنید!» را هم دزدیده‌اند.


گفتم: دیگه چی؟!


گفت: این روزنامه انگلیسی نوشته که دزدی در میان کارکنان بی. ‌بی. ‌سی به اندازه‌ای رایج است که همه به همدیگر شک دارند.


گفتم: یارو یک آیینه دزدیده بود، در آن نگاه کرد و با تعجب گفت؛ این یارو چقدر برایم آشناست؟ و رفیقش آیینه را از او گرفت و نگاه کرد و گفت؛ مردک؛ خب! این من هستم دیگه، یعنی بعد از ۴۰ سال رفاقت هنوز مرا نمی‌‌شناسی؟!

 

منبع: کیهان




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﻗﺪﺭﺕ ﺍﻭﻝ ﻧﻈﺎﻣﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺍﻣﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﯼ ﭘﺪﺍﻓﻨﺪ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺧﺎﺗﻢ ﺍﻻﻧﺒﯿﺎ(ﺹ)

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺟﺰﻭ ﺑﯿﺴﺖ ﮐﺸﻮﺭ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﻧﺎﻭﺷﮑﻦ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺩﺍﺭﻧﺪﻩ ﺭﮐﻮﺭﺩ ﺳﺮﯾﻊ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﮊﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ(100متر در ثانیه)

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺷﮑﺎﺭگاه ﭘﻬﭙﺎﺩ RQ170 ﻓﻮﻕ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎی ﻭ ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺪﻝ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺟﺰﻭ ﭼﻬﺎﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﭘﻬﭙﺎﺩ ﻣﻮﺷﮏ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺩﺍﺭﻧﺪﻩ ﺭﮐﻮﺭﺩ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺣﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﺍﭺ3

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺠﻬﯿﺰﺍﺗﺶ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ 33 ﺭﻭﺯ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﻮﻓﻖ ﭘﻬﭙﺎﺩ ﺷﺎﻫﺪ ﺑﺮﻓﺮﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ 3ﺳﺎﻋﺖ 
ﻭ ﻋﮑﺴﺒﺮﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﻧﻘﺎﻁ ﻓﻮﻕ ﻣﺤﺮﻣﺎﻧﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻣﺎﻧﻌﯽ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﯾﻌﻨﯽ ﻋﮑﺲ ﺑﺮﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺧﺎﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ!!!

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺟﺰﻭ ﭼﻬﺎﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﻮﻓﻖ ﺩﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺩﻭﻣﯿﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺭ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻣﻐﺰ ﻭ ﻧﺨﺎﻉ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﮐﺸﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺍﻟﻘﺎﻋﺪﻩ, ﺩﺍﻋﺶ, ﻃﺎﻟﺒﺎﻥ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ, ﺣﺘﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﺍﺳﺮﺍﯾﯿﻞ ﻫﻢ نمی توﺍﻧﻨﺪ ﺍﻣﻨﯿﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﯽ ﺛﺒﺎﺕ ﮐﻨﻨﺪ


ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﮐﺸﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻌﺎﺩﻝ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﮐﺸﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺑﺠﻨﮕﻨﺪ, ﺗﮏ ﺑﻪ ﺗﮏ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﯿﺸﻮﻧﺪ, ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺑﯿﺤﺪﺵ ۸۴ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺘﺤﺪﺃ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻫﻢ ﭘﺲ ﺍﺯ ۸ ﺳﺎﻝ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﻭﺟﺐ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﺶ ﺭﺍ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﮐﻨﻨﺪ.

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺟﺰﻭ ﺩﻩ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺭ ﻋﻠﻮﻡ ﻧﺎﻧﻮﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺳﺖ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺑﺮ فناوری_ﻫﺴﺘه_ﺍﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻤﮏ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﺍﻭﻟﯿﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﺩﺍﺭﻭﯼ ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺍﻡ.ﺍﺱ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ...
ﮐﺸﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺍﺵ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺩﺑﺎﻭﺭﯼ ﻣﺮﺩﻣﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ کرد.




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

توپ تک تیرانداز آرش‬ ، شکارچی بالگرد‬ های متخاصم

این سلاح با کالیبر ۲۰ میلی متر، سیستم تغذیه خشابدار و دوربین اپتیکی میتواند از فاصله ۲۰۰۰ متری اهداف خود بخصوص بالگردها را هدف قرار دهد.

مهلک ترین سلاح تک تیرانداز ‫ایران‬ با گلوله های چند دلاری میتواند وظیفه موشک های دوش پرتاب چند هزار دلاری را انجام دهد.

ظفرمند باد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

ما هم که اسم آمریکا را بارها مى‌آوریم؛ ملّت ما، خود ما؛ [چون‌] مسئله‌ى آمریکا به‌خاطر استکبار است، چون آمریکا یک دولت استکبارى است، چون روش [آمریکا] استکبارى است؛ ما با آمریکا به‌عنوان یک مجموعه‌ى جغرافیایى یا به‌عنوان یک ملّت، به‌عنوان یک مجموعه‌ى انسانى هیچ مسئله‌اى نداریم، آن هم مثل بقیّه‌ى کشورها؛ مسئله‌ى ما با آمریکا، مسئله‌ى استکبار آمریکایى است؛ مستکبرند، متکبّرند، زورگویند، زیاده‌طلبند...

الان اینها با آحاد ملّت خودشان مسئله دارند؛ همین خبرهاىِ فرگوسن و ایالت میسورى و مانند اینها را که شنفته‌اید، با مردم خودشان دارند میجنگند! گزارشهاى خودشان میگوید که پلیس آمریکا در یک‌سال بیش از چهارصدنفر از شهروندان را به بهانه‌هاى مختلف به قتل رسانده؛ پلیس، نه دستگاه قضایى! اینها با ملّت خودشان هم میانه‌ى خوبى ندارند، ملّتشان هم اینها را قبول ندارند...

ما نمیخواهیم اعتماد آمریکا را جلب کنیم. ما اصلاً به اعتماد آمریکا هیچ احتیاجى نداریم. ما نیاز نداریم شما به ما اعتماد کنید؛ اعتماد شما به ما، هیچ اهمّیّتى براى ما ندارد. ما هم به شما اعتماد نداریم، مردمتان هم به شما اعتماد ندارند.

امام خامنه ای۱۳۹۳/۰۹/۰۶




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

" آمریکایی ها آرزو دارند

قدرت و نفوذ امروز ایران را در منطقه داشته باشند "

نشریه ی معتبر امیرکایی فارین پالیسی( Foreign Policy) می گوید:

اسرائیل عصبانی است, عربستان سعودی از خشم کبود شده !

بعد از نامه اوباما به رهبر ایران همه بهت زده شده اند.

خاورمیانه در حال تغییر است حوادث موجود دورنمای ژئوپولیتیک کل خاورمیانه را تغییر خواهد داد؛ منطقه ای که باتلاقی برای اوباما و اسلاف او بوده است.

آمریکا نشان می دهد کاملا به ایران در خاورمیانه نیاز دارد زیرا ایران ثبات خود را حفظ کرده و نقش آفرین نخست منطقه گردیده.

آمریکا تمام متحدانش را علیه داعش بسیج کرده ولی این ائتلاف شکست خورده است زیرا مهمترین و کلیدی ترین بازیگر منطقه فراموش شده,ایـــران!

باید پذیرفت این ائتلاف بدون حضور ایران ائتلافی شکست خورده است به همین دلیل آمریکایی ها به طور محرمانه از ایران درخواست دارند وارد نبرد مستقیم با داعش شود زیرا میدانند برخورد نظامی ایران با داعش تنها به حمله هوایی محدود نخواهد شد آنها(ایرانی ها)نیروهای زمینی و آبدیده خود را وارد میدان خواهند کرد نیروهای بازمانده از طولانی ترین نبرد قرن.

موفقیت های آتی در میدان های جنگ عراق ثابت کننده نقش سازنده ایران است. در جنگ اخیر بر سر شهر استراتژیک آمرلی در شرق عراق نیروهای قدس دوشادوش پیشمرگه های کرد می جنگیدند

ایران از نظر دیپلماتیک نیز می تواند نقشی را ایفا کند که ایالات متحده نمی تواند و نخواهد توانست. تهران به عنوان یک حامی کلیدی دولت سوریه می تواند با اسد ارتباط بگیرد و با اعتماد به منفعت خود با وی صحبت کند. همچنین پیوستگی ماهوی میان شیعیان ایران و عراق به ایران نقشی را داده است که امریکا تنها می تواند آرزوی آن را داشته باشد.




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 
تکفیر

«تکفیر» یک عاملى براى دشمنان امّت اسلامى است؛ نه فقط شیعه، اهل سنّت را هم تکفیر میکنند... به نفع رژیم صهیونیستى. براى اینکه مردم را و مسلمانها را به هم مشغول کنند تا غافل بشوند از مسئله‌ى مهمّ ‫فلسطین و از حضور دشمن در دل دنیاى اسلام غفلت کنند.

 امام خامنه ای ۹۳/۶/۱۶




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

 

گروه تروریستی "داعش" نام کشورهایى که به دنبال کنترل آنها در طول آینده است را اعلام کرد. نقشه منتشر شده توسط داعش شامل همه کشورهای عربی، و نزدیک به نیمی از کشورهای آفریقایی و چند کشور اروپايى ، از جمله اسپانیا و 25 درصد از مساحت قاره آسیا ميباشد.

این سازمان تروریستی در سایت های منسوب به خود اعلام كرد كه قصد دارد بعد از تصرف اين كشورها آنها را به چند ولايت و هر ولايت را به چند امارت کوچک تقسيم نمايد.اسماء ولايات منتشر شده توسط داعش عبارتند از: "عراق ,شام ,حجاز , یمن ,خراسان، کردستان، قفقاز ,آناتولی, اروپا و اندلس، مصر، حبشه و مراکش "

اين گروه تروریستی اعلام كرد كه ولايت عراق شامل كشورهاى عراق و كويت ميباشد و ولايت شام شامل كشورهاى سوريه و اردن و فلسطين و لبنان و صحراى سينا ميباشد. ولايت حجاز نيز شامل كشورهاى عربستان سعودى و امارات متحده عربى و بحرين و قطر و عمان ميباشد. اما ولايت خراسان شامل كشورهاى ايران و افغانستان و ازبكستان و شبه قاره هند ميباشد .

 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 

 

این روز ها در هر جای دنیا که باشی ،در هر قاره ای که زندگی می کنی

،سیاه باشی یا  سفید ، چینی باشی یا آمریکایی ،دوست باشی یا دشمن

فرقی نمی کند با یک سرچ ساده در همین گوگل جان خودمان

دار و ندار مسئله هسته ای ایران رامی توانی بفهمی

حتی اصلا  لازم نیست به خودت زحمت بدهی

و کلمه هسته ای را با سر انگشتان مبارک خود

در کنار نام ایران بنویسی، تو فقط بنویس ایران

،آنموقع است که در کسری از ثانیه زیر و بم

مسئله هسته ای ایران برایت روشن می شود

؛از تعداد سانتریفیوژ هایش گرفته تا میزان

غنی سازیش، از تاسیسات فردوگرفته

تا آب سنگین اراک از نطنز گرفته تا

بوشهر  حتی محل دقیق آنهارا

هم می توانیاز روی گوگل

ارث پیدا کنی .

 

انگار

سری ترین مسئله هر کشوری در دنیا

به عیان ترین مسئله  کشور من تبدیل شده است

و این عروس هزار داماد را به عقد تمام دنیادرآورده ایم

عقدی که عاقدش شورای امنیت بود و برگزاری جشنش به عهده منافقین خائن

و فیلمبرداریش را آمریکایی ها انجام می دهندو کیفش را رژیم شیطانی صهیونیسم می برد.

 

حال که دشمنان

به یمن ساده لوحی دیپلمات های ما

به هدف اصلی خود که آگاهی یافتن از اطلاعات

حساس هسته ای ما بود و آن را در قالب مذاکرات برد برد به دست آورد

امیدواریم این ترفند دشمنان برای دستگاه سیاست خارجی ما روشن شده باشدو به الگوی

نامحرمان تبدیل نشود تا ایران را تحت عنوان مذاکره (برد ـ برد ) تخلیه اطلاعاتی

کنند چراکه امنیت هر کشوری در گرو محرمانه ماندن اطلاعات سری

آن کشور است و مادامی که کلید آن به دست  بیگانه نیفتد به آن

قطعه از زمین کشور می گویند وگرنه مستعمره ای

خواهد شد در دست نامحرمان و جولانگاه منافقان .

این بود دلنوشته زخم

هسته ای!

 

 

حال در این دنیای پر فریب و هزار رنگ چه باید کرد؟

چگونه می توان اسیر دست دشمان نبود؟

چگونه راه را از بیراه تشخیص بدهیم؟

راهبر و شاخص کیست؟

اگر شاخص ما ولایت فقیه باشد که نماینده امام زمان و حجت او بر ماست

هیچ وقت اسیر  رنگ و نیرنگ ها نخواهیم شد چراکه:

هرکس که با ندای رهبرش  بیدار نشود

زیر لگد دشمن بیدار می شود.

امام علی (ع)

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

 

شعار دموکراسی‌خواهی از سوی سلطه گرانی که سالها مدافع رژیمهای دیکتاتوری در آسیا و آفریقا و قاره‌ی آمریکا بوده‌اند، پذیرفته نیست. داعیه‌ی مبارزه با تروریسم از کسانی که خود مروّج تروریسم صهیونیستی و مرتکب خونین‌ترین خشونتها در عراق و افغانستان‌اند، نفرت آور است... پرورش دهندگان گروههایی که به نام اسلام، خون مسلمانان را در عراق و افغانستان مباح میشمرند، حقّ ندارند از حقوق بشر سخن بگویند. دولتهایی که با تولید سلاح اتمی و شیمیائی و به کار گرفتن آن، تاریخ معاصر خود را سیه رو کرده‌اند، حق ندارند خود را متولّی عدم اشاعه‌ی صنعت هسته‌ای قلمداد کنند.

امام خامنه ای۱۳۸۴/۱۰/۱۹




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 
تبعیض نژاد

 

غارت منابع حیاتی ملّتها برایشان آسان است. ربودن و اسیر کردن سیاهان، یکی از ماجراهای گریه‌آور تاریخ است‌ که نظام سلطه‌ی آمریکا و امثال آن دوست ندارند این داستان احیا بشود، [که یک نمونه‌اش‌] همین مسئله‌ی غلام و کنیز گرفتن مردم آفریقا است؛ کشتی‌ها را از اقیانوس اطلس می‌آوردند، در سواحل کشورهای غرب آفریقا مثل گامبیا و امثال اینها نگه میداشتند، بعد میرفتند با تفنگ و سلاحهایی که دست مردمِ آن روز از این سلاحها خالی بود، صدها و هزارها پیر و جوان و مرد و زن را میگرفتند، با شرایط بسیار سختی با این کشتی‌ها برای بردگی به آمریکا میبردند. انسان آزاد را که در خانه‌ی خودش زندگی میکرد، به اسارت میگرفتند؛ الان سیاهانی که در آمریکا هستند، از نسل آنهایند. انسانِ امروز چطور میتواند اینها را فراموش کند؟ با همه‌ی این حرفها هنوز هم در آمریکا بین سیاه و سفید تبعیض هست.

آیت الله خامنه ای

۱۳۹۲/۰۸/۲۹




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سبک زندگی ,  , 

 

اسرائیل را تحریم کنید.

"شعار یهودیان امریکا"

 با تحریم هر کالای اسرائیلی جان یک فلسطینی را نجات دهید.

 

جهانیان باید اسرائیل را تحریم کنند




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 
نسل کشی

 

تعداد تانک:

اسرائیل=3930 ..... فلسطین=0

 

جنگنده اف 16:

اسرائیل=326 ....... فلسطین=0

 

این یه جنگ نیست، یه نسل کشیه...




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 

افسران - یوم الحساب« نه غزه، نه لبنان»

صرف نظر از صهیونیست‌های وحشی و شیوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترین مردم این روزگار، همان فتنه‌ پیشگانی هستند که روز قدس سال ۸۸، شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. حال دنیا را بنگرید که دارد اعدام می‌کند این شعار را..این روزها دنیا، همه دنیا، صحنه محاکمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است.این روزها روز عزای شعار «نه غزه، نه لبنان» است، ما این را از قبل گفته بودیم که گفتمان فتنه‌گران، در ابعاد جهانی هم خریدار ندارد و منجر به روسیاهی بیشترشان خواهد شد!

برای سر ندادن شعار پست «نه غزه، نه لبنان» کافی است یک جو «انسان» باشیم.«غزه» اگر از نظر جغرافیایی «باریکه»‌ای بیش نیست لیکن از حیث وجدان، به محل تقسیم ۲ جناح حق و باطل امروز دنیا تبدیل شده. . .روز قدس سال ۸۸ که به پنجمین سالگردش نزدیک می‌شویم! ما و ملت، شعارمان این بود؛ «مرگ بر اسرائیل» اما فتنه‌گران، سران فتنه و الباقی شعار می‌دادند؛ «نه غزه، نه لبنان». حال بنگرید دنیا شعار ملت ما را دست گرفته یا شعارک روزنامه‌خوارهای متقلب را؟ آمریکا بخواهد یا نخواهد و خوشش بیاید یا نیاید، دنیا با غزه است، نه اسرائیل. و دنیا با ماست، نه همصدایان با اسرائیل.

این وسط، شیوخ عرب، کاری هم برای غزه نکنند، خون کودک غزه کار خودش را بلد است. روزنامه را می‌توان دزدید، قلم را می‌توان فروخت،اما اصحاب حقیقی رسانه، مگر مرده اند که قطرات اشک «مادر طفل ۶ ماهه شجاعیه» در لا به لای شعار «نه غزه…» سانسور شود؟! بی‌بی‌سی و سایر شبکه‌های مورد علاقه آقای رفسنجانی، هر گونه که می‌خواهند اخبار غزه را پوشش دهند! خداوند بلد است چگونه از «تیرکمان»، «رسانه» بسازد! و از «سنگ»، «قلم»! «نون و القلم و ما یسطرون»… خون و القلم و ما یسطرون… خدایی که آتش را بر «خلیل» گلستان کرد، بر «الخلیل» هم می‌تواند! غزه خیلی وقت است که دیگر یک «باریکه» نیست.

«آقای ما»، «آقای مقاومت»، یک «چفیه» روی دوش‌شان انداخته‌اند… که امروز دیگر، همه احرار عالم، همین چفیه را روی دوش انداخته‌اند. چفیه، عربی و فارسی و مسلمان و مسیحی ندارد! این بیرق مشترک آزادگان همه دنیاست! این لباس همه دنیاست! ماه و ستاره‌ها، در جای جای دنیا، «چفیه بر دوش» به مقاومت غزه عزیز، «آری» گفته‌اند… و می‌گویند اما روی دوش آفتاب، این چفیه، دیدنی‌تر است… و این زمین، با حضرت صاحب‌الزمان(عج) از این هم دیدنی‌تر است… خدایا! گمانم غزه، آسمان می‌خواهد… جرعه‌ای نور… و تحقق وعده ظهور…

خدایا! گمانم دل مسجدالاقصی، «بک یا الله» بقیه الله را می‌خواهد.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , سیاسی ,  , 
حقوق بشر؟!


سکوت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی !!
یک دقیقه سکوت اعضای شورای امنیت به احترام قربانیان هواپیمای سرنگون شده مالزیایی!!!




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 

سی ان ان:

تظاهـرات امسال در تهـران شور و حرارت بیشتــری داشت .

رویتــرز:

حمایـت میلیــون‌ها ایرانــی در روز قدس از مردم غــزه .

جروزالم‌پست :

ایرانـی‌ها در راهپیمایـی‌های گستـرده و عظیـم پرچـم اسرائیل را

به آتش کشیدنــد .

پ ن :

به همچین هموطنــایِ با غیرتـی افتخار میکنیــم که بــرای حمایـت از

مظلوم همیشه تیتــر یــک رسانه ها بــودن




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

رسانــه های جهان :

پیــام صریـح رهبــر عالی ایــران نابــودی رژیــم اسرائیــل است 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی , سیاسی ,  , 

فضایی ترین تصمیم شورای رقابت؟؟؟

برای جمع کردن بازار حاشیه و کم کردن قیمت خودرو در بازار آزاد خودروها هرکدوم ، چهر پنج ملیون گرون تر شد!!!

ینی منطق قوی تر از این دیده بودید شماها؟؟؟بی تقصیربی تقصیربی تقصیر

 

عجیبه که توی بحبوحه  این تحریمها همه ضرر دیدن از شرکت های داخلی تا شرکتهای خارجی از پژو فرانسه بگیر تا شهر صنعتی مثل دیتروید در آمریکا ولی خودروسازای ایران آخ نگفتن!!! حالا به نظر شما علت موفقیتشون چی میتونه باشه ؟؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
جام جنگ

ﺍﻋﻼﻡ "ﺟﺎﻡ ﺟﻨﮓ" ﺩﺭ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﺗﻮﺳﻂ ﺩﺍﻋﺶ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﺮﺯﯾﻞ !
ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻭﻫﮏ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺘﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮﯼ ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﭖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﻥ ﻋﺒﺎﺭﺕ " War
Cup in 1435 in Baghdad soon " ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ " ﺟﺎﻡ ﺟﻨﮓ" 1435 ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﺩﺭ ﺑﻐﺪﺍﺩ، ﻧﻮﺷﺘﻪ
ﺷﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

استقبال معاون وزیر خارجه و معاون شهردار  شانگهای از اقای روحانی که متاسفانه برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین رعایت نشده است

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، امروز در سفر روحانی به چین، وی از سوی پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت؛ در سفر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به چین، وی از سوی معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت.

استقبال معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین سطح از بالاترین رده اجرایی جمهوری اسلای ایران - رییس جمهور - برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین راجع به روابط دیپلماتیک است که متاسفانه رعایت نشده است.

پارس نوشت، لازم به ذکر در سفر مقام معظم رهبری به چین در سال 1367، در زمانی که رییس جمهور بودند، بر خلاف پروتکلهای رایج، عالیترین مقام این کشور به استقبال ایشان نیامد و ایشان هم در همان فرودگاه دستور لغو بسیاری از ملاقاتهای مهم با مقامات عالی چین را صادر کردند.

ادامه مطلب را از دست ندهید............




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

جشن روز زن در کاخ سعد آباد با حضور برخی همسران وزرا، سفرا و زنان دولت تدبیرو امید برگزار شد.شاهدان این مراسم را "پرهزینه، تجملاتی و اشرافی" توصیف کردند به طوری که به گفته آنها به برخی از میهمانان سکه بهار آزادی هدیه داده شده و تعداد حاضران نیز حدود 300 میهمان بوده است.اما نکته قابل توجه‌تر از پرهزینه بودن این مراسم، نوع برگزاری خارج از شأن آن بود؛ چراکه در شرایطی که مناسبت برگزاری این مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بود، برنامه‌‌هایی با محتوا و کیفیتی غیرمذهبی همچون "شوی لباس"، "رقص دختران نوجوان"، و "کنسرت موسیقی زنان" برگزار شد!!

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دست خودشان نیست حق دارند...وقتی منطق این شود که یا ما پیروزیم یا طرف پیروز دیکتاتور ،همین میشود!

دست خودشان نیست بزرگ اینها زنیست که میگوید یا ما باید در قدرت باشیم یا بریزید در خیابان ها...وقتی صدای اول و آخر عربده کشان جامعه مدنی «هو» باشد منطقش میشود اینکه روحانی بگوید هرکه منتقد من است بی سواد است،ظریف بگوید هرکه منتقد ژنو است همنوای اسراییل است و ترکان بگوید هرکه به روحانی رای نداده است قانون شکن است...عکس خوب کسی را در دست گرفتید،قهرمان شما کسیست که یک نفر در تمام دانشگاه های ایران حاضر نیست در موافقت با شاهکارش تن به مناظره با اقلیت بی سواد منتقد دهد!

جلیلی زبان شما را نمی فهمد،زبانتان را سیدمحمدخاتمی می فهمید که وقتی هو کشیدید گفت:یا آدم باشید یا میگم بیرونتون کنن!...آزادی بیان را به رنگ توافقنامه ژنو کشیدید تا بوی گندش مجال دفاع از آن را به شما ندهد،آری جلیلی دیکتاتور است که قبل از آغاز شمارش آرا اعلام پیروزی نکرد و پس از اعلام آرا بجای اینکه روحانی و دولتش را حاصل کودتا در رای مردم بداند تبریک گفت و در جواب قهرمان بددهنتان حتی یک جمله علیهتان نگفت تا کمی دست خالی تان در میزهای مذاکره پرتر باشد،شاید یک ریال از پس مذاکراتتان به معیشت مردم کمک شود...

دست خودتان نیست حق دارید،یک نفر را اگر با منطق جنگل بزرگ کنی نمی توانی با زبان آدم با او صحبت کنی...

گاو هم که باشی باز عده ای هستند تا تو را بپرستند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

به گزارش خبرگزاری هزاره سوم

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، دکتر سید صفدرحسینی رییس صندوق توسعه ملی، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهرتهران، دکتر پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکترعلی ماجدی،معاون بین الملل وزیر نفت، مهندس سید حمید کلانتری رییس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک، حسین ابویی مهریزی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، کشاورزیان و شکرالله جمالی معاونین وزارت راه و ترابری و جهاد کشاورزی، دکتر سعید شیرکوند معاون سازمان میراث فرهنگی، دکتر محمد مهدی مظاهری و مهندس حسین کاظمی مشاورین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه، محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی" از چهره هایی بودند که به همراه تعدادی از فعالان اصلاح طلب و تندرو فتنه 88 به دیدار نوروزی خاتمی رفتند

آیا واقعا همه شما برای تسلیت به مراسم‎هفتم‌پدرهمسرخاتمی رفته بودید؟؟

چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دیدن این فیلم رو حتما به شما عزیزان توصیه میکنم....

دریافت فیلم




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

تـعدادی از وزرای دولت تدبـیر و امید به ملاقات خاتمی رفتند!!!

در این دیدار، خاتمی گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید روی کار است و با توجه به مشکلات فراوان، با شعارهایی که داده شده کارهایی که صورت گرفته و شاهد بهبود اوضاع هستیم ولی کافی نیست و همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند موفق باشد..

جنتی که تاکنون ابایی از ابراز ارادت آشکار به خاتمی نداشته است در همان روزهای ابتدایی وزارت خود در جلسه ای با بیان جمله ای که انتقادات فراوانی را به همراه داشت گفته بود: «امیدواریم بتوانیم در وزارت ارشاد ادامه‌دهنده‌ راهی باشیم که سید محمد خاتمی آغاز کرد.»

اگرچه جنتی بعدها تلاش کرد تا جمله خود را تعدیل کند اما گذشت زمان نشان داد وزارت ارشاد دولت روحانی دقیقا ادامه دهنده راهی شده است که خاتمی آن را آغاز کرد.

به کارگیری نیروهایی که دل در گرو تمدن غرب دارند، تسامح و تساهل در زمینه های مختلفی چون موسیقی، سینما و کتاب در وزارت ارشاد دولت روحانی و خاتمی تفاوتی با یکدیگر نداشته است.هنوز معلوم نیست بهانه واقعی این دیدار چه بوده و اصولا چرا وزیران دولت باید پس از ۱۷ روز از سال جدید به دیدار یکی از سران فتنه بشتابند!؟

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
آزادی بیان

 آزادی بیان به شیوه اعتدالیون همچنان ادامه دارد:

لغو سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه پیام نور اصفهان

پس از دعوت رئیس جمهور از اساتید دانشگاهی برای اظهار نظر و سخنرانی در خصوص توافق نامه ژنو شاهد لغو برنامه سخنرانی بسیاری از منتقدین این توافقنامه با توجیه تراشی های مختلفی توسط مسئولین دانشگاه های کشور بودیم.

امروز نیز برنامه دکتر جلیلی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست برگزار نگردید.

یکی از اساتید این دانشگاه گفت: در حالی که هماهنگی های لازم از سوی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این نشست انجام شده بود، متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.

این در حالی است که چندی پیش نیز در سفر دکتر جلیلی به مشهد که قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد به سخنرانی بپردازد با مخالفت مسئولان ،برنامه سخنرانی ایشان لغو گردید.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به شیوه دولت یازدهم

تغییرات و بازسـازی‌های اسـاسی در ساختمـان سفید نهـاد ریاست جمهـوری همچنان ادامه دارد.در این ساخـتمان تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس ساخته شده که تاکنون هزینـه های این تغیــیر به حدود ۷میلیارد تومان رسیده است.

همچنین دولت در ایام نوروز حدود 90 میلیون تومان پیام تبریک سال نو  ارسال کرده است!

این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند!!!
 
آیت الله معظم امـام خامنــه ای(حفظه الله):

اگـر مسئولان اشرافیـگری بکننــد از مال مـردم دارنـد خـرج می کننــد !

در ادامه مطلب:

سوال وجوابهای ثبت نام یارانه لو رفت....طنز  :)

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم سید محمد خاتمی در شهرستان اردکان ضمن اظهاراتی درباره تروریسم و خشونت گرایی، حکومت بشار اسد را متهم به سرکوب مردم کرد و گفت: امروز می بینیم که در منطقه ما چه وضع ناگواری حاکم است؛ مثلا در سوریه از یک طرف سرکوب مردم توسط حکومت مستبد و از سوی دیگر توسل زور از سوی جناح های متحجر واپس گرای آدم کش داریم. در عراق، در پاکستان و همه جای دنیا کم و بیش چنین وضعی را می بینیم.


این موضع خاتمی در حالی است که حاکمان مستبد کشورهایی نظیر عربستان نیز با همین نظر دست در دست آمریکا و متحدانش، مشغول کمک مالی و تسلیحاتی به تروریستهای تکفیری و وهابی اعزام شده از کشورهای عربی هستند.

 

بمیرم برای رهبر........




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
هفت سین

هفت سیــن امسال ایرانــمان

 

سیــن " سانتریفیــوژ " را کـم دارد . .

سین"سرباز" را هم کم دارد...




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

و آنهایی که تا دیروز رنگ لوگوی روزنامه شان را با کودتای مخملی سبز 88 ست میکردند امروز به افتخار همتایانشان در اوکراین لوگوها را با رنگ نارنجی کودتای مخملی اوکراین ست کردند ....

 

پ.ن(تلخند): کودتا گران نارنجی اوکراین پس از تصرف دولت نام میدان "استقلال" اوکراین را به میدان "یورو" تغییر دادند ....

اگر همتایان سبزشون اینجا موفق شده بودند بعید نبود تهران به جای میدان آزادی امروز میدان "U.S.A" یا "تل آویو" میداشت ... تاکسیا صدا میزدند "دربست تل آویو..."

پ.ن2:خدا را شاکریم بابت نعمت ولایت فقیه که هم حافظ جمهوریت نظام بود و هم اسلامیت نظام 

پ.ن3: چندی پیش روزنامه وطن امروز به خاطر رنگ لوگوی خاکستریش در روز اجرای توافق ژنو مورد شکایت دولت قرار گرفت .... مثل اینکه نون تو ست کردن رنگ لوگو با لباس اشتون و کراوات کری و رنگ موی تیموشنکوئه ....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

چندسالی است که شبکه اهل بیت با مدیریت و مجری گری حسین الله یاری افغان در لسانجلس آمریکا تاسیس شده است !

به نظر می رسد از بعد از فتنه 88 که آمریکایی ها به خواسته های خود نرسیدند پروژه جدیدی را مبنی بر اختلاف افکنی بین مسلمانان را کلید زدند ، در این راستا اقدام به اجیر کردن شیوخی مثل حسین اللهیاری و یاسرالحبیبی و از طرف وهابیت هم همین کار را تکرار کردند تا سبب اختلافات مذهبی بین شیعه وسنی گردند .

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

یاوه گویی هایی را از دهان نجس رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه ملعونش در این روزها می شنویم که دل هر باغیرتی را به درد می آورد.

نمی دانم سکوت مسئولین مدعی دیپلماسی کی پایان می گیرد تا جواب یاوه گویی های این پلیدان روزگار را بدهد.

شجاعت و نهراسیدن از دشمن نعمتی است بس عظیم!

ذلیلند کسانی که قدرت و توان را بر اساس خزانه کشور تعریف کنند.

حیف که دشمن پرخاشگرانه در حال نشان دادن چنگ و دندان است و الا یه چیزایی در مورد این بزدلان می نوشتم.

مگر سید الشهدا برای ایستادگی در برابر یزید به رای نصف به اضافه یک نگاه کرد؟

حدود 72 نفر اهل استقامت حماسه آفریدند.

باید کبک ها را از برف بیرون آورد تا ببینند که امروز، بیش از اینها اهل استقامت و حماسه داریم.

می دانیم آخرش هم حضرت آقا باید جواب این پلیدان را بدهند بقیه جرات این کار را ندارند.


منبع: جنبش مرصوص marsous.blog.ir



برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,  , 

حضور مشاور آقای روحانی با کروات در یک اجلاس بین المللی

چـندی پیـش چـهل و چهـارمین اجـلاس اقتـصادی در کشــور سوئیس برگزار شد و رئیس جمهور به همراه هیئت همراه و برای استفاده از فرصت‌های بوجود آمده در عرصه بین المللی،در این اجلاس شرکت کردند.

آنچــه بیش از همه و در فضای ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب و نظام استکبار سبب حیرت می‌شود، پوشش ظاهری مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور در این اجلاس است.

“محمود سریع‌القلم” با پوششی غربی در این اجلاس شرکت کرده است که تأمل برانگیز است.

آقای روحانی چگونه از مشورت‌های چنین مشاوری، استقلال ملی، عزت ملی و روح ایرانی – اسلامی قابل استخراج است؟

مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی – ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

آیا قرارگرفتن چنین اشخاصی با طرز تفکر غربی، به نفع رئیس‌جمهور و مردم ایران است یا در کوتاه و بلندمدت به ضرر آقای روحانی و منافع ملی تمام خواهد شد؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دانشگاه جولانگاه گرایش‌های سیاسی مخالف نظام نشود

رهبر انقلاب: يكى از چيزهايى كه جلوی پیشرفت علمی را ميگيرد، سياسى شدن دانشگاه‌ها است. نگذاريد دانشگاه جولانگاه حركتهاى سياسى بشود. نسل جوان موتور حركت تحوّلات اجتماعى و سياسى است؛ اين غير از اين است كه ما دانشگاه را محلّ جَوَلان گرايشهاى سياسى‌اى كه بعضى‌شان مخالف با اصل یا جهت‌گيرى‌هاى نظامند بكنيم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

وقتی که برای هاشمی ، "شاه" و "احمدی نژاد" تفاوتی ندارد!

سایت هاشمی تیتر تاریخی روزنامه کیهان مبنی بر “شاه رفت” را با تغییـر کلمه “شاه” به “محمود” ،تلاش در گشودن بابی جدید از عقده گشایی علیه رئیس جمهور سابق کشورمان کرد.
حال باید از جناب آقای هاشمی پرسید که چگونه دولت و رئیس جمهوری که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، مدال برجسته کردن ارزش های انقلاب و بازگرداندن قطار انقلاب را به مسیر اصلی دارد را باید با شاه خائن و پست و مزدور آمریکایی یکی دانست؟!!
آیا کسی که خود را “آیت الله” می داند اینگونه تقوای سیاسی را رعایت میکند؟ ایا باید به راحتی به برادر شیعه و مسلمان خود -حتی با وجود اختلافات جدی- باید در دهه فجر اینگونه خطاب کرد؟ به نظر میرسد که آقای هاشمی و اطرافیان ایشان علاوه بر زاویه گرفتن از مسیر نورانی انقلاب اسلامی ، از اولیات اخلاقی و شرعی نیز فاصله گرفته است....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد