منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

با فرا رسیدن ایام 28 صفر مصادف با شهادت و سوگواری امام حسن مجتبی (ع) نرم افزار "غریب مدینه" که حاوی اطلاعاتی ارزشمندی در خصوص زندگی نامه، احادیث، زیارت نامه، وقایع سیاسی و اجتماعی زمان امام حسن (ع) و ... می باشد که به مناسبت شهادت حضرت امام حسن مجتبی انتشار یافته است.

این نرم افزار شامل بخش های زیر می باشد :
 
- زندگینامه امام از تولد تا شهادت
- مجموعه ای از احادیث گرانبها
- زیارتنامه حضرت با قابلیت پخش فایل صوتی به همراه نکاتی در مورد ثواب زیارت
- اطلاعات کامل در مورد قبرستان بقیع
- اوضاع سیاسی و حکومت امام
- بررسی دلایل صلح امام حسن
- چرا امام حسن کریم اهل بیت لقب گرفت
- نقش امام حسن در کربلا
 
وشامل اطلاعاتی دیگر از قبیل : فرزندان و همسران حضرت ، یاران حضرت و ... می باشد.
 
برای دانلود نرم افزار روی تصویر کلیک کنید

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

صادق خرازی سفیر پیشین ایران در لندن و سازمان ملل در مطلبی که در صفحه فیسبوک منتشر کرده نقل قولی از اوباما و جان کری رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا درباره قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آورده است که متن این یادداشت را می خوانید:

 

 

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

 

 به علت چرخش ماه های قمری نسبت به ماه های شمسی همواره برخی مناسبتهای مذهبی با برخی مناسبتهای ملی تلاقی میکند. صرف این تلاقی شاید خیلی مهم نباشد اما در برخی موارد که یکی از این مناسبتها مستلزم اندوه و دیگری همراه شادی باشد این تلاقی باعث حرف و حدیثهایی میشود. در این موقع هر کدام از طیفهای جامعه رویکردی گاها متضاد را در مواجهه با این مناسبتها در پیش میگیرند. تلاقی وفات حضرت رسول اکرم (ص) با شب یلدای امسال یکی از این موارد میباشد که با دو رویکرد متفاوت همراه است، که البته می توان رویکرد سومی را به آن اضافه کرد با این هدف که هم میراث اصیل اعتقادی و هم رسوم ملی را پاسداشت.

ادامه مطلب برا اونایی که اهل دقتند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی ,  , 

 

ياعلي باز از خدا دستي به همراه بسيج      

                                          جاودان كن در جهان اين جلوه و جاه بسيج

يا علي خون حسينت كي رود از يادها

                                          گو ببيند زينب اين غوغاي خون خواه بسيج

رهبر از نصر من الله داد فرمان جهاد

                                  تا رسد فتح قريب از نصرت الله بسيج

با شعار يا محمد شيعه و سني يكيست

                                         نيست جز قرآن و حق ذكري در افواه بسيج

سر به درگاه خدا مي سايد اين جهد و جهاد

                                        شهريارا تا بسايي سر به درگاه بسيج

 

استاد شهریار




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

اثرات ورزش بریادگیری

تحقیقات دکتر هیتر.س. اولیف  نشان داد که سالمندانی که یک برنامه تمرینی شامل راه رفتن سریع بر روی نوارگردان را سه بار در هفته و به مدت یک ساعت، در طول چهار ماه انجام می‌دادند حافظه و زمان واکنش آنها، بهبود یافته بود.
تحقیقات بیشتر نشان داد که آهسته دویدن (Jogging)، راهپیمایی,دوچرخه‌سواری نیز مانند راه رفتن سریع موجب بهبود حافظه و زمان واکنش در سالمندان می‌شوند. (اولیف، 2000)

پژوهشگران همچنین دریافتند که سالمندانی که در یک برنامه تمرینی قدرتی و انعطافی به مدت یک ساعت سه بار در هفته و در طول 4 ماه شرکت کردند عملکردشان در اجرای آزمون‌های حافظه، بهبود یافت. اگر چه این گونه بهبود حافظه بیشتر در سالمندانی که تمرینات هوازی انجام می‌دهند رخ می‌دهد، اما تحقیقات بیشتر نشان داده است که هیچ تمرین ورزشی نسبت به تمرینات ورزشی دیگر از لحاظ تاثیر بر حافظه برتری ندارد. به عبارت دیگر بین ورزش‌های مختلف از حیث تاثیر بر حافظه تفاوت معنی داری مشاهده نمی‌شود.

در تحقیقی دیگر، سالمندانی که به تازگی بازنشسته شده بودند و زندگی کم تحرکی را آغاز کرده بودند، در طول 4 سال توسط آزمون‌های شناختی گوناگون مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج بررسی‌ها، نشان داد که توانمندی‌های شناختی این سالمندان از زمان بازنشستگی تا 4 سال بعد از آن به طور فزاینده‌ای کاهش می‌یابد.

ا




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- ,  , 

استاد برجسته حوزه و دانشگاه دکتر حسن رحیم پور ازغدی  گفت:

عزاداری‌های امام حسین(ع) امروز برای دو حسین، دو فاطمه، دو ابوالفضل و دو کربلا گرفته می‌شود

که یکی از این حسین‌ها، حسینی است که کار به هیچ چیز ندارد و می‌خواهد راحت و آسوده زندگی کند

و تنها عزا برگزار می‌شود که تقیه سکوت و عدم مبارزه از نمادهای این عزاداران است.

 

 استاد حسن رحیم پور ازغدی که سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران بود، در بخشی از سخنانش اشاره ای به  حواشی سخنرانی اخیرش در مورد عزاداری  پرداخت. سخنرانی که در آن به تبیین برخی انحرافات در عزاداری های حضرت اباعبدالله  پرداخته شده بود.

ادامه مطلب بذا اونایی که اهل دقتند...!

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی ,  , 
دیوبندیه!

فرقه ای به نام دیوبندیه که توانسته حدود 200 ملیون طرفدار برای خود دست و پا کند ، مکتبی است که از دل فردی از حنفیان شبه قاره هند بیرون آمد بنام شاه ولی ا... دهلوی این شخصیت یکی از بزرگ‌ترین متفکران مسلمان اهل سنت حنفی شبه قاره هنداست. او در قرن ۱۲ متولدشد. درهند درس خواند وبرای ادامه تحصیل به مدینه رفت. درآنجا برخی ازافکارابن تیمیه را پسندیدو پذیرفت و برگشت به هندواین افکار را پخش کرد. شاه ولی ا... اصل توسل را جایز می‌داند برخلاف وهابیت که شرک می‌دانند اما استغاثه به ارواح اولیای الهی واینکه بروی کنار قبر اولیای الهی واز آن هاچیزی درخواست کنی این‌ها را ازمصادیق شرک می‌داند.

خب خیلی فرق است بین بدعت وشرک. فرق شاه ولی ا... دهلوی بامحمد بن عبدالوهاب دراین است که شاه ولی ا... همه مسلمان هارا مسلمان می‌دانست وقائل به تکفیر هیچ مسلمانی نبودوبخاطر همین تفکراتش موردانتقادوهابیت هم هست. اماعلت گسترش سریع این تفکر برمیگردد به حضور استعمار پیر انگلیس در شبه قاره هند.‌‌ همان طور که می‌دانیم ۴۰۰ سال مسلمانان حکومت و قدرت را در هند در دست داشتند. باآمدن کمپانی هند شرقی مسلمان‌ها قدرت را از دست دادند، مسلمان‌ها که دیدند یک کافری آمده و برآن هامستولی شده درسال ۱۸۵۷ قیام کردند این قیام بشدت از سوی انگلستان سرکوب شدوانگلستان دستور داد که هر مسلمانی ۲۵% از اموالش را باید به انگلیس بپردازد و این تحقیر شدن از سوی انگلستان سبب شد که علما دور هم بنشینند و به این نتیجه برسند که چون ما از سلف دور شدیم گرفتار این مسائل شده‌ایم. درنتیجه تصمیم به احیای این تفکر کردند

لذا اولین فرد آمد و مدرسه‌ای تاسیس کرد بر اساس اندیشه شاه ولی ا... دهلوی، در روستایی به نام دیوبند. وعوض اینکه دیگر به این مکتب بگویند مکتب شاه ولی اللهیه، اسم مکتب راگذاشتند دیوبندیه. اگر بخواهیم مکتب دیوبندیه را بررسی کنیم، می‌توانیم بگوییم ۶۰% به شیعه نزدیکند و۴۰% به وهابیت. از عوامل گسترش تفکر دیوبندیه سازمانی به نام جماعت التبلیغ بود. یکی از فارغ تحصیلان مدرسهٔ دیوبندیه، ایشان دید که با حضور کمپانی هند شرقی و تبلیغ مسیحیت و هندوو این‌ها، خیلی از مسلمان‌ها از دین اسلام بیرون رفتند گفت آهای مردم مهم نیست چه کاره‌اید، مهم این است بیایید برای خدا چند روز بروید تبلیغ مسلمان‌ها که تحت فشار استعمار انگلیس بودند، خیلی سریع جذب جماعت التبلیغ شدند و کسانی که عِرق دینی داشتند راه افتادند در روستا‌ها وشهر‌ها به تبلیغ اسلام ولی اسلام با تفسیر شاه ولی ا.... ما امروز تخمینمان این است که حدوداً حداقل ۱۰۰ میلیون، دیوبندی در جهان داریم، که اکثرا در شبه قاره هند هستند یعنی در کشورهای هند، بنگلادش، پاکستان و افغانستان. دیوبندیه از حدود ۶۰ –۷۰ سال پیش وارد ایران هم شده و ۹۰% مردم استان سیستان و بلوچستان اهل سنت آن منطقه دیوبندی هستند.

 ما در آن منطقه وهابی نداریم، بلکه دیوبندی داریم. از دل دیوبندی‌های ضد تکفیری که قائل به تکفیر مسلمان‌ها نبودند، خب جماعت التبلیغ بوجود آمد که رویکرد خوبی دارند، رویکرد تعاملی. اما متاسفانه دوجریان از دل دیوبندیه بیرون آمد که این‌ها مقداری افراطی و علی الخصوص ضد شیعه هستند. یکی از این گروه‌ها سپاه صحابه و دیگری گروه طالبان است که هردو گروه ساخته یکسری از فارغ التحصیلان مدرسه دیوبند بودند. سپاه صحابه درمخالفت شدید باشیعه هستند چون می‌گویند شیعه بد گویی صحابه رامیکند وحال آنکه دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند: توهین به خلفا وامهات مومنین حرام هست.

امااین‌ها تحت تاثیر برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای شیعه هستند که ما این شبکه‌های ماهواره‌ای را قبول نداریم امثال آقای اللهیاری ویاسرالحبیب. به قول مقام معظم رهبری تشیعی که از لندن و آمریکا دارد پخش می‌شود، تشیع واقعی نیست. اما متاسفانه سپاه صحابه رشد کرد و در بسیاری ازشهرهای پاکستان حضور دارند و تمام کُشت و کُشتار‌هایی که در پاکستان انجام می‌گیرد توسط این گروه است. این‌ها معتقدند که ما پاکستان بدون شیعه می‌خواهیم (پاکستانی که حدوداً۳۰-۴۰ میلیون شیعه دارد) البته بسیاری از علمای دیوبند علیه این‌ها موضع گرفته و انتقاد کرده‌اند (خب عده‌ای همیشه تندرو در هر مذهب و فرقه‌ای وجود دارد).

 گروه دیگری که گفتیم طالبان بود که با هدایت پاکستان وارتشش این‌ها تجهیز شدند و به طرف افغانستان فرستاده شدند. رفتار‌های افراطی طالبان باعث شد که جهان علیه این‌ها موضع بگیرد و اتفاقاتی افتاد که این‌ها حکومتی که بصورت محدود و در زمان کم در افغانستان ایجاد کرده بودند بعد از۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ با حمله آمریکا به افغانستان از دست بدهند. اماهنوز گستره فراوانی از جنوب افغانستان و شمال پاکستان در دست طالبان است.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

بانوان عاشورا


پيرامون زنان در حادثه كربلا در دو محور سخن مي‏توان گفت: يكي آن كه آنان چند نفر و چه كساني بودند، ديگر آن كه چه نقشي داشتند.

زناني كه در كربلا حضور داشتند، برخي از اولاد علي«ع» بودند، و برخي جز آنان، چه از بني هاشم يا ديگران.

زينب، ام كلثوم، فاطمه، صفيه، رقيه و ام هاني، از اولاد اهل بيت عليهم السلام بودند، فاطمه و سكينه، دختران سيد الشهدا«ع» بودند، رباب، عاتكه، مادر محسن بن حسن، دختر مسلم بن عقيل، فضه نوبيه، كنيز خاص امام حسين«ع» و مادر وهب بن عبد الله نيز از زنان حاضر در كربلا بودند.(1)

5 نفر زن كه از خيام حسيني به طرف دشمن بيرون آمدند، عبارت بودند از: كنيز مسلم بن عوسجه، ام وهب زن عبد الله كلبي، مادرعبد الله كلبي، مادر عمر بن جناده، زينب كبري«ع».

زني كه در عاشورا شهيد شد، مادر وهب بود، بانوي نميريه قاسطيه، زن عبد الله بن عمير كلبي كه بر بالين شوهر آمد و از خدا آرزوي شهادت كرد و همانجا با عمود غلام شمر كه بر سرش فرود آورد، كشته شد.

در عاشورا دو زن از فرط عصبيت و احساس، به حمايت از امام برخاستند و جنگيدند:




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

به گزارش پایگاه 598 ، آزادی شهر استراتژیک «جرف‌الصخر» عراق، بنا به دلایل متعدد، از آزادی شهر آمرلی این کشور و بنا به برخی اقوال، حتی از عملیات پیروزمندانه «قلمون» سوریه نیز مهمتر است. عملیات عاشورا هم که به آزاد‌سازی این شهر منجر شد خود، گفتنی‌های شنیدنی دارد که برخی از آنها شاید برای عده‌ای حتی باورکردنی نباشد. به عنوان مثال این منطقه از سال 2003 محل جولان تروریست‌ها بوده و حتی آمریکایی‌ها در طول 9 سال اشغال عراق نیز نتوانسته بودند (یا شاید هم نخواسته بودند) آن را پاکسازی کنند. در این باره گفتنی‌هایی است:

 اونهایی که اهل دقتند ادامه مطلب رو از دست ندند......




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

 

این روز ها در هر جای دنیا که باشی ،در هر قاره ای که زندگی می کنی

،سیاه باشی یا  سفید ، چینی باشی یا آمریکایی ،دوست باشی یا دشمن

فرقی نمی کند با یک سرچ ساده در همین گوگل جان خودمان

دار و ندار مسئله هسته ای ایران رامی توانی بفهمی

حتی اصلا  لازم نیست به خودت زحمت بدهی

و کلمه هسته ای را با سر انگشتان مبارک خود

در کنار نام ایران بنویسی، تو فقط بنویس ایران

،آنموقع است که در کسری از ثانیه زیر و بم

مسئله هسته ای ایران برایت روشن می شود

؛از تعداد سانتریفیوژ هایش گرفته تا میزان

غنی سازیش، از تاسیسات فردوگرفته

تا آب سنگین اراک از نطنز گرفته تا

بوشهر  حتی محل دقیق آنهارا

هم می توانیاز روی گوگل

ارث پیدا کنی .

 

انگار

سری ترین مسئله هر کشوری در دنیا

به عیان ترین مسئله  کشور من تبدیل شده است

و این عروس هزار داماد را به عقد تمام دنیادرآورده ایم

عقدی که عاقدش شورای امنیت بود و برگزاری جشنش به عهده منافقین خائن

و فیلمبرداریش را آمریکایی ها انجام می دهندو کیفش را رژیم شیطانی صهیونیسم می برد.

 

حال که دشمنان

به یمن ساده لوحی دیپلمات های ما

به هدف اصلی خود که آگاهی یافتن از اطلاعات

حساس هسته ای ما بود و آن را در قالب مذاکرات برد برد به دست آورد

امیدواریم این ترفند دشمنان برای دستگاه سیاست خارجی ما روشن شده باشدو به الگوی

نامحرمان تبدیل نشود تا ایران را تحت عنوان مذاکره (برد ـ برد ) تخلیه اطلاعاتی

کنند چراکه امنیت هر کشوری در گرو محرمانه ماندن اطلاعات سری

آن کشور است و مادامی که کلید آن به دست  بیگانه نیفتد به آن

قطعه از زمین کشور می گویند وگرنه مستعمره ای

خواهد شد در دست نامحرمان و جولانگاه منافقان .

این بود دلنوشته زخم

هسته ای!

 

 

حال در این دنیای پر فریب و هزار رنگ چه باید کرد؟

چگونه می توان اسیر دست دشمان نبود؟

چگونه راه را از بیراه تشخیص بدهیم؟

راهبر و شاخص کیست؟

اگر شاخص ما ولایت فقیه باشد که نماینده امام زمان و حجت او بر ماست

هیچ وقت اسیر  رنگ و نیرنگ ها نخواهیم شد چراکه:

هرکس که با ندای رهبرش  بیدار نشود

زیر لگد دشمن بیدار می شود.

امام علی (ع)

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمانهای دانشجویی باشند. یکی از این آرمانها مسأله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

غدیر على، هنوز هم چشمه‌اى لبریز از آب حیات و دریایى موّاج از كرامت‌هاست .

«غدیر» دریایى از باور و بصیرت، در كویر حیرت و هامون ضلالت است، تا كام جان‌ها از آن سیراب شود .

«غدیر»، یك «كتاب مبین» است،

سندى براى تداوم خط «رسالت» در جلوه «امامت»

«غدیر»، براى تشنگان، چشمه زلال هدایت است، و براى ره گم‌كردگان، صراطى است كه به «سنّت پیامبر» منتهى مى‌شود.

غدیر، عید ولایت است .

و ... «غدیر على»، هنوز هم چشمه‌اى لبریز از «آب حیات» و دریایى مواج از فضایل است .

«غدیر»، روز اكمال دین و اتمام نعمت بود.

«غدیر»، برنامه‌اى الهى براى حیرت زدایى از اذهان و اعمال امت، در افقهاى آینده تاریخ بود .

«غدیر»، تداوم خطّ رسالت، در آینه «امامت» است .

پس ... «عاشورا» با «امامت» پیوند دارد، و «غدیر» با «كربلا» پیوسته است .

غدیر، روز بشریت و روز «انسان» است، غدیر،«تداوم رسالت محمد» در «ولایت على» است. غدیر، عید «پیمان» و «میثاق» و «عهد» است.

اگر امّت، «غدیر»ها را پاس بدارند، «عاشورا»هاى مظلومیت و كربلاهاى خون و شهادت پیش نمى‌آید و خورشید امامت، در محاق خلافت قرار نمى‌گیرد .

امّت بى امام، رمه بى چوپان است و گله بى شبان و راه بى علامت و ... شب بى چراغ ، كشتى بى ناخدا، دشت بى چشمه، و ... قنات خشكیده و

بى آب ! ... ره‌شناس‌تر از «مولود كعبه» كیست؟ و قاطع‌ تر از «ابوتراب» و پسندیده‌تر از «مرتضى» و والاتر از «على» كدام است؟

على(علیه السلام)، «غدیر خم» را از دریاى فضائلش به موج نشانده است و رسول گرامى اسلام، دست روى چهره خوب و شایسته‌اى گذاشته است،

على، برگزیده محمد نیست، بلكه منتخب خداست و پیامبر فقط ابلاغگر پیام الهى نسبت به امامت اوست .

غدیر، كاشتن بذر ولایت در جان‌هاست .

غدیر، نشان دادن خورشید به گرفتاران ظلمت‌هاست .

غدیر، روز تكمیل دین و اتمام نعمت است .

غدیر، «عیدُ الله الاكبر» است، عید آل محمد، عید هواداران حق و وفاداران به پیامبر .

غدیر، عید عدالت و رهبرى است، عید انسانیت و كمال طلبى است، عید شعله افكنى بر اندیشه‌ها، عید امید آفرینى در دلهاست .

غدیر، روز بشریت و روز «انسان» است، غدیر،«تداوم رسالت محمد» در «ولایت على» است. غدیر، عید «پیمان» و «میثاق» و «عهد» است .

 

"جواد محدثی"




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

سالروز شهادت امام محمد باقر ( علیه السلام )
هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (( علیه السلام )) ، شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم .


امام باقر علیه السلام :
«إِنَّما یُداقُّ اللّهُ الْعِبادَ فِى الْحِسابِ یَوْمَ الْقِیمَةِ عَلى قَدْرِ ما آتاهُمْ مِنَ الْعُقُولِ فِى الدُّنْیا.»:
خداوند در روز قیامت در حساب بندگانش، به اندازه عقلى که در دنیا به آنها داده است، دقّت و باریک بینى مى کند.

 

خلاصه ای از زندگی امام محمد باقر علیه السلام

 

ادامه مطلب برای اونهایی که اهل دقتند....

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی , -مطالب- , فرهنگی ,  , 

این فایل شامل چشم انداز بسیج دانشجویی،چارت حوزه و پایگاه،وظایف واحد های مختلف حوزه و پایگاه و آیین نامه ها می باشد.

برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.

رمز فایل را از مسئول پایگاه خود بگیرید.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع)، اعضای هفتمین دوره جشنواره «کاروان‌ زیر سایه خورشید» صبح روز پنجشنبه (۱۳ شهریورماه) با حضور در بیمارستان‌ شهید رجایی از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کردند.
چهار تن از خادمان حرم ثامن‌الحجج امام علی بن موسی‌ الرضا(ع) که در کاروان «زیر سایه خورشید» حضور داشتند پرچمی سبز رنگ از حرم این امام که منقش به آیه «نصر من الله و فتح قریب» بود را به عنوان تبرک با خود به همراه آورده بودند را باز کرده و روی بدن آیت‌الله مهدوی کنی انداختند تا ایشان نیز اکنون که در بستر بیماری قرار دارد عطر دل انگیز حرم رضوی را از نزدیک استشمام کند.

در ادامه این عیادت یکی از خادمان حرم رضوی شروع به خواندن صلوات خاصه علی بن موسی الرضا علیه‌السلام کرد و همه حاضران با زمزمه این صلوات، شِفای عاجل آیت‌الله مهدوی کنی را از درگاه احدیت خواستار شدند.زمانی که صلوات خاصه امام رضا(ع) قرائت می‌شد، چشمان آیت‌الله مهدوی کنی باز و گویی به عشق مولایش تر شده است. و گویی در اوج بیماری و بی‌حسی، چیزی را در زیر لب زمزمه می‌کرد.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

بند بند از هم گسست این قلب طوفان دیده ام /  روی تخت افتاده ای آقای باران دیده ام

نذر کردم دردهایت مال منباشد عزیز             /        دردهایت مال من، انگار درمان دیده ام

قند می ریزد ز لب هایت همه دم ،رهبرا    /   خوشه خوشه بر لبت خرمای کرمان دیده ام

نطق های آتشینم برده کف از دشمنان          /          بازی نطقت تیغه فولاد زنجان دیده ام

تو همان اوجی که بالاتر زماه و انجمی         /       در هوایت صد هزار عباس دوران دیده ام

نذرهای من ردیف شعر را تغییر داد              /         بهر تو امن یجیب از دست قرآن چیده ام




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 
معرفی کتاب

این کتاب را وقتی با کتاب خاک های نرم کوشک مقایسه کردم متوجه شدم بسیاری از ویژگی های این شهید و شهید برونسی مثل هم بوده!!




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , خاطرات شهدا ,  , 

افسران - یوم الحساب« نه غزه، نه لبنان»

صرف نظر از صهیونیست‌های وحشی و شیوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترین مردم این روزگار، همان فتنه‌ پیشگانی هستند که روز قدس سال ۸۸، شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. حال دنیا را بنگرید که دارد اعدام می‌کند این شعار را..این روزها دنیا، همه دنیا، صحنه محاکمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است.این روزها روز عزای شعار «نه غزه، نه لبنان» است، ما این را از قبل گفته بودیم که گفتمان فتنه‌گران، در ابعاد جهانی هم خریدار ندارد و منجر به روسیاهی بیشترشان خواهد شد!

برای سر ندادن شعار پست «نه غزه، نه لبنان» کافی است یک جو «انسان» باشیم.«غزه» اگر از نظر جغرافیایی «باریکه»‌ای بیش نیست لیکن از حیث وجدان، به محل تقسیم ۲ جناح حق و باطل امروز دنیا تبدیل شده. . .روز قدس سال ۸۸ که به پنجمین سالگردش نزدیک می‌شویم! ما و ملت، شعارمان این بود؛ «مرگ بر اسرائیل» اما فتنه‌گران، سران فتنه و الباقی شعار می‌دادند؛ «نه غزه، نه لبنان». حال بنگرید دنیا شعار ملت ما را دست گرفته یا شعارک روزنامه‌خوارهای متقلب را؟ آمریکا بخواهد یا نخواهد و خوشش بیاید یا نیاید، دنیا با غزه است، نه اسرائیل. و دنیا با ماست، نه همصدایان با اسرائیل.

این وسط، شیوخ عرب، کاری هم برای غزه نکنند، خون کودک غزه کار خودش را بلد است. روزنامه را می‌توان دزدید، قلم را می‌توان فروخت،اما اصحاب حقیقی رسانه، مگر مرده اند که قطرات اشک «مادر طفل ۶ ماهه شجاعیه» در لا به لای شعار «نه غزه…» سانسور شود؟! بی‌بی‌سی و سایر شبکه‌های مورد علاقه آقای رفسنجانی، هر گونه که می‌خواهند اخبار غزه را پوشش دهند! خداوند بلد است چگونه از «تیرکمان»، «رسانه» بسازد! و از «سنگ»، «قلم»! «نون و القلم و ما یسطرون»… خون و القلم و ما یسطرون… خدایی که آتش را بر «خلیل» گلستان کرد، بر «الخلیل» هم می‌تواند! غزه خیلی وقت است که دیگر یک «باریکه» نیست.

«آقای ما»، «آقای مقاومت»، یک «چفیه» روی دوش‌شان انداخته‌اند… که امروز دیگر، همه احرار عالم، همین چفیه را روی دوش انداخته‌اند. چفیه، عربی و فارسی و مسلمان و مسیحی ندارد! این بیرق مشترک آزادگان همه دنیاست! این لباس همه دنیاست! ماه و ستاره‌ها، در جای جای دنیا، «چفیه بر دوش» به مقاومت غزه عزیز، «آری» گفته‌اند… و می‌گویند اما روی دوش آفتاب، این چفیه، دیدنی‌تر است… و این زمین، با حضرت صاحب‌الزمان(عج) از این هم دیدنی‌تر است… خدایا! گمانم غزه، آسمان می‌خواهد… جرعه‌ای نور… و تحقق وعده ظهور…

خدایا! گمانم دل مسجدالاقصی، «بک یا الله» بقیه الله را می‌خواهد.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , سیاسی ,  , 

فضایی ترین تصمیم شورای رقابت؟؟؟

برای جمع کردن بازار حاشیه و کم کردن قیمت خودرو در بازار آزاد خودروها هرکدوم ، چهر پنج ملیون گرون تر شد!!!

ینی منطق قوی تر از این دیده بودید شماها؟؟؟بی تقصیربی تقصیربی تقصیر

 

عجیبه که توی بحبوحه  این تحریمها همه ضرر دیدن از شرکت های داخلی تا شرکتهای خارجی از پژو فرانسه بگیر تا شهر صنعتی مثل دیتروید در آمریکا ولی خودروسازای ایران آخ نگفتن!!! حالا به نظر شما علت موفقیتشون چی میتونه باشه ؟؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دوستی پرسیده بودند ما چرا نمازهایی مثل ظهر و عصر یا مغرب و عشا رو با هم جمع میخونیم؟ بنده هم  ایشون رو در قالب یک پست دادم و خواستم بقیه هم استفاده کنند.

 

اولا در پاسخ این دوست عزیز باید بگم که خواندن نماز های پنج گانه در پنج وقت جداگانه مستحب هست و خوب است که بین نماز هایی که میخوانیم فاصله ای باشد و احتمالا یکی از فلسفه های نافله هم همین است که انسان قبل از هرنماز نافله مربوط به آنرا قبل از آن بخواند اما این کار مستحب است و شیعه وحتی اهل سنت در کتاب های خود احادیث معتبری آورده اند که طبق آن استنباط می شود که خواندن دو نماز به صورت جمع جایز است و حتی صحابه خاص پیامبر هم به پیروی از سنت پیامبر همین گونه نماز می خواندند البته با کیفیاتی که خودتان مستحضرید و شیعه هم از همین احادیث ژیروی می کند:

بعضی از احادیث:

- محدّث معروف جهان تسنّن، احمد حنبل، در کتاب معروف خود از ابن عبّاس نقل مى کند: «صلّى رسول الله (صلى الله علیه وآله) الظّهر و العصر جمیعاً، و المغرب و العشاء جمیعاً من غیر خوف ولا سفر; رسول خدا (صلى الله علیه وآله) نمازهاى ظهر و عصر، و مغرب و عشا را با هم در یکجا، بدون داشتن عذرى مانند ترس از دشمن و مسافرت به جا آورد». (2)

2- باز همان محدّث از طریق جابر بن زید از ابن عبّاس نقل مى کند: «من با پیامبر اکرم (ص) هشت رکعت نماز ظهر و عصر و هفت رکعت نماز مغرب و عشا را یکجا به جا آورده ام» و این حدیث از ابن عبّاس به عبارت هاى گوناگونى نقل شده است. وقتى راوى از علّت این جمع مى پرسد، وى در پاسخ مى گوید: «اراد ان لا یحرج امّته; خواسته امّت خود را به زحمت و مشقّت نیفکند».

این تعلیل در روایات شیعه نیز وارد شده است و در روایاتى که از امام صادق(علیه السلام) در این باب نقل شده، این نکته نیز موجود است. (5)

5- روایات این مسأله (جمع میان دو نماز) منحصر به ابن عبّاس و «معاذ» نیستند، «طبرانى» از «عبدالله بن مسعود» نقل مى کند که پیامبر خدا میان نمازهاى ظهر و عصر و مغرب و عشا را براى این که امّت وى به زحمت نیفتند جمع نمود. (6)

عین این مطلب از عبدالله بن عمر نیز نقل شده است; وى مى گوید: «پیامبر در حالى که مسافر نبود، میان دو نماز جمع نمود تا امّت وى در مشقّت نباشند» (7)

 

2. مسند احمد بن حنبل، ج 1، ص 221.

5. وسایل الشّیعه، کتاب صلوة، ابواب وقت، باب 32، حدیث هاى 2 و 3 و 4 و 7.

6. شرح موطا زرقانى، ص 263.

7. کنز العمّال، ص 242.

پس بنابراین اگر شما به مشقت نمی افتید و دوست دارید که نماز هارا با کمی فاصله بخوانید یا بینشان نماز های نافله بخوانید مستحب است که این کار رو بکنین.....

در نمازهاتون مارو هم دعا کنید ........... یاعلی




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

دریافت فایل قسمت سوم

کاری از موسسه رسانه ای انصار کلیپ




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , -فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 

دریافت قسمت اول




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , -فیلم وکلیپ- , مذهبی ,  , 

استقبال معاون وزیر خارجه و معاون شهردار  شانگهای از اقای روحانی که متاسفانه برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین رعایت نشده است

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، امروز در سفر روحانی به چین، وی از سوی پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت؛ در سفر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به چین، وی از سوی معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت.

استقبال معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین سطح از بالاترین رده اجرایی جمهوری اسلای ایران - رییس جمهور - برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین راجع به روابط دیپلماتیک است که متاسفانه رعایت نشده است.

پارس نوشت، لازم به ذکر در سفر مقام معظم رهبری به چین در سال 1367، در زمانی که رییس جمهور بودند، بر خلاف پروتکلهای رایج، عالیترین مقام این کشور به استقبال ایشان نیامد و ایشان هم در همان فرودگاه دستور لغو بسیاری از ملاقاتهای مهم با مقامات عالی چین را صادر کردند.

ادامه مطلب را از دست ندهید............




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

“کمک به وهابیت با خرید روغن های لادن”

نمونه ای از کمک های که هر روز از داخل خانه های ما ایرانی ها برای
وهابیت فرستاده می شود بگوییم. کمک های مالی که از خانه های ما شیعیان
ایران برای کشتن برادران شیعه ما در بحرین، لبنان، سوریه، افغانستان …
فرستاده می شود ولی خود ما خبر نداریم!

به دلیل سیاست های اشتباه مسئولین کشور در واگذاری و فروختن سهام بعضی
شرکت های ایرانی به سعودی ها در چند سال اخیر باعث شده ما ایرانی ها در رشد
تفکر سلفی و وهابی سهیم باشیم.

چند روز پیش وال‌استریت ژورنال گزارش داد که یک شرکت بزرگ سعودی به نام
شرکت سعودی هلدینگ غذایی صافولا ۸۰% سهام شرکت صافولا بهشهر را خریداری
کرده است دو کارخانه مواد غذایی زیر مجموعه صافولا بهشهر بیش از ۵۰ درصد از
بازار روغن خوراکی ایران را در اختیار دارند.

این شرکت در حال حاضر محصولات خود را با نام های تجاری « لادن، لادن طلایی، بهار، آفتاب، نسترن و … » تولید و عرضه می نماید.

هلدینگ صافولا به ریاست سلیمان بن عبدالقادر المهیدب است با توجه به
داده ها در وب سایت بورس عربستان، دولت عربستان با ۱۰ درصد سهام، خود را
دومین سهامدار بزرگ صافولا می‌داند.

شرکت صافولا با وجود تنش‌های موجود، به آرامی و بی سر و صدا در ایران
رونق گرفت و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های مواد غذایی جنوب‌غربی آسیا
است و حالا در تمام آشپزخانه های ما ایرانی ها روغن های وجود دارد که طعم
خون و بوی وهابیت می دهد.

 

 

دوستان برای اعتراض به این اقدام دولت همگی اعتراض خود را به این اقدام وقیهانه با مراجعه به سایت ریاست جمهوریی یا سایت مجلس و وب سایت مقام معظم رهبری اعتراض خودرا درقالب پیام در قسمت (ارسال پیام یا تماس باما) بیان کنید...............

خوش به حال امام که رفت و این روز ها رو ندید ..........

روزهایی که به بهانه بهبود روابط با دنیا غیرت و وظیفه اسلامی و ایرانیمون رو فراموش میکنیم.........

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

ایران سومین کشور استخراج کننده سلولهای بنیادی ازدندان های شیری

ابتکار انحصاری دانشمندان ایرانی در ترمیم ضایعات نخاعی
در روش جدید تزریق سلولهای "شوان" (که از عصب "سورال" واقع در ساق پای خود بیمار استخراج شده) به محل مسدود شده نخاع که به صورت انحصاری ابتکار دانشمندان ایرانی است، سلولهای شوان وارد حفره‌ای در نخاع که به علت یک ضربه بیرونی به وجود آمده و مانع عبور سیگنالهای عصبی شده است می شود و رفته رفته به یک طرف آن موضع حرکت می‌کند به طوری که ابتدا یه اندازی یک خط کوچک راه را برای عبور سیگنالهای عصبی باز می‌کند به این ترتیب بیمار می‌تواند به مرور اندامهای بی حس شده خود را حرکت دهد، سلولهای شوان به تدریج راههای دیگری را هم برای عبور سیگنالهای عصبی باز می‌کند و با ادامه این روند رفته رفته بیمار می‌تواند اندامهای خود را حرکت دهد. پیش از این، دانشمندان روس  با استفاده از سلول های مخاط بویایی و دانشمندان چینی هم با استفاده از سلول های بنیادی جنین سقط شده سعی در ترمیم ضایعات نخاعی داشتند. اما هیچ کدام به اندازه روش ایرانی ترمیم ضایعات نخاعی با کمک تزریق سلول های شوان نتیجه نگرفته اند.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , ما می توانیم ,  , 

عزیزان من! شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی جنگ نرم، یکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش نگاه خوشبینانه و امیدوارانه است. نگاهتان خوشبینانه باشد. ببینید، من در مورد بعضی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان به جای پدربزرگ شما هستم. من نگاهم به آینده، خوشبینانه است؛ نه از روی توهم، بلکه از روی بصیرت. شما جوانید - مرکز خوشبینی - مواظب باشید نگاهتان به آینده، نگاه بدبینانه نباشد؛ نگاه امیدوارانه باشد، نه نگاه نومیدانه. اگر نگاه نومیدانه شد، نگاه بدبینانه شد، نگاه «چه فایده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای دارد» شد، به دنبالش بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عملی، به دنبالش بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تحرکی، به دنبالش انزواء است؛ مطلقا دیگر حرکتی وجود نخواهد داشت؛ همانی است که دشمن میخواهد.

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی )

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , دانشجو وبسیجی ,  , 

مذهبی بودن نیازمند مطالعات اسلامی، تاریخی، جریان شناسی و شناخت شاخص هاست به ادا و اصول و شعار و ریش و چادر نیست، لازم است ولی کافی نیست. امام صادق علیه السلام می فرمایند: " دوست ندارم هیچ جوان شیعه و مسلمانی از شما را الا در یکی از این 2 حال ببینم :1. آموختن از دانایان،   در حال آگاه شدن، ارتقاء آگاهی 2. آموختن به نادانان ، نشر آگاهی" خط ما خط آگاهی است، خط جهل و حماقت، تعصب، افراط و تفریط، شعار تو خالی، احساسات بدون اندیشه نیست. اگر جوانانی باشند که برنامه ریزی برای رشد فکری و اعتقادی، تفقه در دین خودشان، شعور اجتماعی و سیاسی نداشته باشند، تفریط می کنند، کوتاهی می کنند وعقب می مانند.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

گـاهـی اگــر دعـایت مسـتجاب نشـد، بـرو و گــوشـه ای بنـشـیـن...

زانـوهـایـت را بغـل بگـیـر و یک دل سـیـر گــریـه کـن...

شــایـد لازم باشــد میـان گــریه هـایـت بگــویی

 

.:: اللهُـمَّ اغـفِــر لِیَ الـذُنوبَ الّـتـی تَحـبِـسُ الـدُّعــا ::.

 

خــدایا! ببخـش آن گـناهـانم را کـه دعــایم را حــبـس کــرده اسـت...

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم.

تا در را باز کردم دیدم
یک دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی زیبا است.
داخل اتاق رئیس رفتم گفتم:
شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه!
گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است.
گفت: آخر ما حزب اللهی هستیم.
گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است.

حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.
گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟
گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد.
گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

جشن روز زن در کاخ سعد آباد با حضور برخی همسران وزرا، سفرا و زنان دولت تدبیرو امید برگزار شد.شاهدان این مراسم را "پرهزینه، تجملاتی و اشرافی" توصیف کردند به طوری که به گفته آنها به برخی از میهمانان سکه بهار آزادی هدیه داده شده و تعداد حاضران نیز حدود 300 میهمان بوده است.اما نکته قابل توجه‌تر از پرهزینه بودن این مراسم، نوع برگزاری خارج از شأن آن بود؛ چراکه در شرایطی که مناسبت برگزاری این مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بود، برنامه‌‌هایی با محتوا و کیفیتی غیرمذهبی همچون "شوی لباس"، "رقص دختران نوجوان"، و "کنسرت موسیقی زنان" برگزار شد!!

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

می خواهید باور کنید! می خواهید باور نکنید ولی خط مقدم دشمن ، پشت بام خانه شماست. . . !
چه در زمینه فرهنگ ، چه سیاست ، چه افتصاد و . . . 
به عبارت دیگر جنگ از این نرم تر نمی شود !! 

دشمن سربازی به درون خانه ها فرستاده که هر چه بخواهد به راحتی انجام خواهد داد! آیا این یک پیروزی بزرگ برای دشمن و یک شکست تاریخی برای ما به حساب نمی آید؟! 

در میدان جنگ سخت پدران ما با سختی و البته افتخار، پیروزی را از آن خود کردند و لی ما در جنگ نرم چه کردیم ؟!
تسلیم سربازی شدیم که حتی بی ناموسی را بین خانواده ها رواج می دهد! 

 
 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , فرهنگی ,  , 

دست خودشان نیست حق دارند...وقتی منطق این شود که یا ما پیروزیم یا طرف پیروز دیکتاتور ،همین میشود!

دست خودشان نیست بزرگ اینها زنیست که میگوید یا ما باید در قدرت باشیم یا بریزید در خیابان ها...وقتی صدای اول و آخر عربده کشان جامعه مدنی «هو» باشد منطقش میشود اینکه روحانی بگوید هرکه منتقد من است بی سواد است،ظریف بگوید هرکه منتقد ژنو است همنوای اسراییل است و ترکان بگوید هرکه به روحانی رای نداده است قانون شکن است...عکس خوب کسی را در دست گرفتید،قهرمان شما کسیست که یک نفر در تمام دانشگاه های ایران حاضر نیست در موافقت با شاهکارش تن به مناظره با اقلیت بی سواد منتقد دهد!

جلیلی زبان شما را نمی فهمد،زبانتان را سیدمحمدخاتمی می فهمید که وقتی هو کشیدید گفت:یا آدم باشید یا میگم بیرونتون کنن!...آزادی بیان را به رنگ توافقنامه ژنو کشیدید تا بوی گندش مجال دفاع از آن را به شما ندهد،آری جلیلی دیکتاتور است که قبل از آغاز شمارش آرا اعلام پیروزی نکرد و پس از اعلام آرا بجای اینکه روحانی و دولتش را حاصل کودتا در رای مردم بداند تبریک گفت و در جواب قهرمان بددهنتان حتی یک جمله علیهتان نگفت تا کمی دست خالی تان در میزهای مذاکره پرتر باشد،شاید یک ریال از پس مذاکراتتان به معیشت مردم کمک شود...

دست خودتان نیست حق دارید،یک نفر را اگر با منطق جنگل بزرگ کنی نمی توانی با زبان آدم با او صحبت کنی...

گاو هم که باشی باز عده ای هستند تا تو را بپرستند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

روزی پیرمردی فقیر و گرسنه، نزد پیامبر اکرم (ص) آمد و درخواست کمک کرد. پیامبر فرمود: اکنون چیزی ندارم ولی «راهنمای خیر چون انجام دهنده آن است»، پس او را به منزل حضرت فاطمه (س) راهنمایی کرد.

 پیرمرد به سمت خانه حضرت زهرا (س) رفت و از ایشان کمک خواست. حضرت زهرا (س) فرمود: ما نیز اکنون در خانه چیزی نداریم. اما گردن ‏بندی را که دختر حمزة بن عبدالمطّلب به او هدیه کرده بود از گردن باز کرد و به پیرمرد فقیر داد. مرد فقیر، گردن ‏بند را گرفت و به مسجد آمد.
پیامبر (ص) هنوز در میان اصحاب نشسته بود که پیرمرد عرض کرد: ای پیامبرخدا (ص)، فاطمه (س) این گردن بند را به من احسان نمود تا آن را بفروشم و به مصرف نیازمندی خودم برسانم. پیامبر (ص) گریست. عمّار یاسر با اجازه پیامبر (ص) گردن بند را از پیرمرد خرید.  عمار پس از خرید گردن بند، گردن بند را به غلام خود داد و گفت: این را به رسول خدا (ص) تقدیم کن، خودت را هم به او بخشیدم. پیامبر (ص) نیز غلام و گردن بند را به حضرت فاطمه بخشید. غلام نزد فاطمه (س) آمد و آن حضرت گردن بند را گرفت و به غلام فرمود: من تو را در راه خدا آزاد کردم. غلام خندید. حضرت فاطمه (س) راز این خنده‌ را پرسید. غلام پاسخ داد: ای دختر پیامبر (ص) برکت این گردن بند مرا به شادی آورد، چون گرسنه‌ای را سیر کرد، برهنه‌ای را پوشاند، فقیری را غنی نمود، پیاده‌ای را سوار نمود، بنده‌ای را آزاد کرد و عاقبت هم به سوی صاحب خود بازگشت.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

به گزارش خبرگزاری هزاره سوم

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، دکتر سید صفدرحسینی رییس صندوق توسعه ملی، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهرتهران، دکتر پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکترعلی ماجدی،معاون بین الملل وزیر نفت، مهندس سید حمید کلانتری رییس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک، حسین ابویی مهریزی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، کشاورزیان و شکرالله جمالی معاونین وزارت راه و ترابری و جهاد کشاورزی، دکتر سعید شیرکوند معاون سازمان میراث فرهنگی، دکتر محمد مهدی مظاهری و مهندس حسین کاظمی مشاورین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه، محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی" از چهره هایی بودند که به همراه تعدادی از فعالان اصلاح طلب و تندرو فتنه 88 به دیدار نوروزی خاتمی رفتند

آیا واقعا همه شما برای تسلیت به مراسم‎هفتم‌پدرهمسرخاتمی رفته بودید؟؟

چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دیدن این فیلم رو حتما به شما عزیزان توصیه میکنم....

دریافت فیلم




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

تولید پودر استخوان ساز توسط ایران برای اولین بار در جهان

صفحات رشد بخشی از بافت  استخوان  است که  در مرحله جنینی وطفولیت حاوی سلول های زاینده  استخوان ، عوامل رشد ، پروتئین های ویژه  استخوان ساز وسلول های بنیادی است.

پیش تر پودر  استخوان ساز از اجساد انسان گرفته می شد که  امکان انتقال و سرایت بیماری های  عفونی خطرناک نظیر  hiv و هپاتیت های b و c وجود داشت.

روند ترمیم  استخوان  با استفاده از پودری که منشا حیوانی دارد در مقایسه با گروه شاهد بسیار سریع تر است به طوری که در گروه شاهد روند  استخوان  سازی (ترمیم) 96 روز بوده  است ولی در  استفاده از پودر  استخوان  56 روز است.

این پودر منشأ حیوانی دارد و روند شکستگی های استخوانی را سرعت می بخشد.قبلا این پودر از اجساد انسانی تهیه میشد که انتقال بیماری های خطرناک، هزینه زیاد وترمیم طولانی مدت از معایب آن بود.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , ما می توانیم ,  , 
ایدز..

تولید داروی ایرانی ایدز با نام IMOD برای نخستین بار در جهان
داروی ایرانی ایدز IMOD کاملا اثرگذار و ایمن بوده و تا کنون عوارض خاصی درباره آن به ثبت نرسیده است.در آزمایش های اولیه این دارو بر 200 بیمار مبتلا به ایدز ثابت شد که پس از یک دوره درمان 90 روزه سطح ایمنی بدن تا یک سال بالا می ماند. داروهایی که قبلا برای درمان بیماری ایدز استفاده می شد داروهای شیمیایی بودند که در 30 درصد موارد به علت عوارض این داروها، مجبور به تعویض دارو یا دوز مصرف آن بودند اما داروی ایرانی IMOD هیچ عارضه ای ندارد و هزینه آن از داروهای شیمیای بسیارکمتر است.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , ما می توانیم ,  , 

تـعدادی از وزرای دولت تدبـیر و امید به ملاقات خاتمی رفتند!!!

در این دیدار، خاتمی گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید روی کار است و با توجه به مشکلات فراوان، با شعارهایی که داده شده کارهایی که صورت گرفته و شاهد بهبود اوضاع هستیم ولی کافی نیست و همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند موفق باشد..

جنتی که تاکنون ابایی از ابراز ارادت آشکار به خاتمی نداشته است در همان روزهای ابتدایی وزارت خود در جلسه ای با بیان جمله ای که انتقادات فراوانی را به همراه داشت گفته بود: «امیدواریم بتوانیم در وزارت ارشاد ادامه‌دهنده‌ راهی باشیم که سید محمد خاتمی آغاز کرد.»

اگرچه جنتی بعدها تلاش کرد تا جمله خود را تعدیل کند اما گذشت زمان نشان داد وزارت ارشاد دولت روحانی دقیقا ادامه دهنده راهی شده است که خاتمی آن را آغاز کرد.

به کارگیری نیروهایی که دل در گرو تمدن غرب دارند، تسامح و تساهل در زمینه های مختلفی چون موسیقی، سینما و کتاب در وزارت ارشاد دولت روحانی و خاتمی تفاوتی با یکدیگر نداشته است.هنوز معلوم نیست بهانه واقعی این دیدار چه بوده و اصولا چرا وزیران دولت باید پس از ۱۷ روز از سال جدید به دیدار یکی از سران فتنه بشتابند!؟

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
آزادی بیان

 آزادی بیان به شیوه اعتدالیون همچنان ادامه دارد:

لغو سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه پیام نور اصفهان

پس از دعوت رئیس جمهور از اساتید دانشگاهی برای اظهار نظر و سخنرانی در خصوص توافق نامه ژنو شاهد لغو برنامه سخنرانی بسیاری از منتقدین این توافقنامه با توجیه تراشی های مختلفی توسط مسئولین دانشگاه های کشور بودیم.

امروز نیز برنامه دکتر جلیلی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست برگزار نگردید.

یکی از اساتید این دانشگاه گفت: در حالی که هماهنگی های لازم از سوی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این نشست انجام شده بود، متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.

این در حالی است که چندی پیش نیز در سفر دکتر جلیلی به مشهد که قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد به سخنرانی بپردازد با مخالفت مسئولان ،برنامه سخنرانی ایشان لغو گردید.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به شیوه دولت یازدهم

تغییرات و بازسـازی‌های اسـاسی در ساختمـان سفید نهـاد ریاست جمهـوری همچنان ادامه دارد.در این ساخـتمان تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس ساخته شده که تاکنون هزینـه های این تغیــیر به حدود ۷میلیارد تومان رسیده است.

همچنین دولت در ایام نوروز حدود 90 میلیون تومان پیام تبریک سال نو  ارسال کرده است!

این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند!!!
 
آیت الله معظم امـام خامنــه ای(حفظه الله):

اگـر مسئولان اشرافیـگری بکننــد از مال مـردم دارنـد خـرج می کننــد !

در ادامه مطلب:

سوال وجوابهای ثبت نام یارانه لو رفت....طنز  :)

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم سید محمد خاتمی در شهرستان اردکان ضمن اظهاراتی درباره تروریسم و خشونت گرایی، حکومت بشار اسد را متهم به سرکوب مردم کرد و گفت: امروز می بینیم که در منطقه ما چه وضع ناگواری حاکم است؛ مثلا در سوریه از یک طرف سرکوب مردم توسط حکومت مستبد و از سوی دیگر توسل زور از سوی جناح های متحجر واپس گرای آدم کش داریم. در عراق، در پاکستان و همه جای دنیا کم و بیش چنین وضعی را می بینیم.


این موضع خاتمی در حالی است که حاکمان مستبد کشورهایی نظیر عربستان نیز با همین نظر دست در دست آمریکا و متحدانش، مشغول کمک مالی و تسلیحاتی به تروریستهای تکفیری و وهابی اعزام شده از کشورهای عربی هستند.

 

بمیرم برای رهبر........




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

یه زمانی دشمن به ما حمله کرده بود، توی همه چیز تحریم بودیم حتی سیم خاردار!اقتصاد کشور در بحرانشدیدی قرار داشت و از طرفی انقلاب تازه جون گرفته بود و هنوز فرهنگ درست و حسابی تو کشور جاری نشده بود.

اینجا بود که مردم با عزم ملی اومدن تو صحنه. یه عده رفتن سمت جبهه و شروع به جهاد کردند. یه عده پشت خطشروع به جهاد فرهنگی کردند. یه عده دیگه مأمور جمع آوری کمک های مردمی به جبهه شدند. ولی برای مقابله با دشمن و عبور از مناطق و یا احداث سنگر ها و همچنین فکر خلاق برای طراحی نقشه عملیات نیاز به ایمان و فداکاری و فکر و اندیشه و ایثار و از خود گذشتگی و تلاش بود.

افراد نخبه با روحیه جهادی بدون توجه به مادیات نقشه های حمله و دفاع از مناطق حساس رو طرح ریزی کردند. و عده ای دیگه با از خود گذشتگی و جهاد در راه خدا سینه سپر کردند و رفتند و جلوی دشمن ایستادن.

توی اون بحران اقتصادی، فوج فوج کالا و هدایای مردمی که ناشی از عزم ملی بود راهی جبهه ها شد..

حالا هم همون دوران تکرار شده. هم تحریم هستیم و هم اقتصاد و فرهنگ ما دچار بحران شده. مدیران ما بیشتر به فکر منافع سیاسی و حزبی و مادی خودشون هستند تا رسیدگی به مشکلات مردم و کشور. اما ازعزم ملی مردم چیزی کم نشده ....

بنابر این برای رفع این بحران ها دوباره نیاز به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داریم.....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

امام خامنه ای (مدظلة العالی): 

در مورد دانشهای پیشرفته و روز، الان هم درهای مراکز علمی مهم بِروز دنیا به روی
دانشمند ایرانی و دانشجوی ایرانی بسته است،امّا درعین‌حال، ما در نانو پیشرفت
کردیم، در هسته‌ای پیشرفت کردیم، در سلّولهای بنیادی پیشرفت کردیم، در صنایع دفاعی
پیشرفت کردیم،در صنایع پهپاد و موشک، به کوری چشم دشمن، پیشرفت کردیم؛

 چرا در اقتصاد نتوانیم پیشرفت کنیم؟! ما که در این سر صحنه‌ها و عرصه‌های گوناگون این

همه موّفقیّت به دست آوردیم، در اقتصاد هم اگر عزممان را جزم کنیم و دست به دست هم

بدهیم، میتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم. 


چشممان به دست دشمن نباشد که کِی این تحریم را برمیدارد، کِی فلان نقطه را

موافقت میکند؛ 

به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه‌کار میتوانیم بکنیم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

کتاب شب های پیشاور کتابی بسیار مفید است که  مناظره عالم توانای شیعه با علمای اهل سنت در شهر پیشاور پاکستان که در ده شب برگزار شده و در آخر به شیعه شدن چندی از علمای اهل سنت می انجامد را به نگارش دراورده است . فایل صوتی این کتاب که به شیوه جذابی به روایت این مناظره پرداخته است را برایتان قرار دادم .

حتما دانلود کنید و با دقت گوش دهید ...

یاعلی

فایلهای صوتی در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 


گروهک تروریستی و تکفیری «جیش العدل» یک‌شنبه شب در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شد «جمشید دانایی فر» یکی از 5 مرزبان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.
این گروه در بیانیه‌ خود 10 روز برای برآورده شدن خواسته‌های خود مبنی بر آزادی برخی تروریست‌ها، به مسئولان مهلت داده‌اند و مدعی شده‌اند در غیر این صورت یکی دیگر از گروگان‌ها را به شهادت خواهد رساند.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

زینب عفیفه ایست کزین بهترش نبود

روح حماسه بود و کم از مادرش نبود

در مجلس یزید چه مردانه حرف زد

جز لافتی دگر صفتی در خورش نبود

با خطبه های حیدری اش انقلاب کرد

اصلا عجیب نیست! مگر دخترش نبود؟

حقا که خوب خواهری اش را تمام کرد

غیر از حسین عشق کسی در سرش نبود

سالم بمانَد و سر ارباب بشکند؟!

سر را نمی شکست اگر، خواهرش نبود

دارد نگاه می کند الشِّمرُ جالسٌ ...

چونین بلا و فاجعه در باورش نبود

شاید که تیغ دفعه ی اول بریده بود

گر جای بوسه های تو بر حنجرش نبود

با هر مصیبتی که شد آمد به قتلگاه

هرچه نگاه کرد، برادر سرش نبود

در ازدحام نیزه و شمشیر و سنگ ها

گم گشته بود، قسمتی از پیکرش نبود

شعر از داوود رحیمی




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

” روز پرستاری رسید “

باز هم خورشیدِ عالمتاب از مشرق دمید  *  باز در سالی دگر، روزِ پرستاری رسید

از نگاهِ برخی از بالانشینان ای دریغ   *  نرس یعنی آنکه بر تن کرده روپوشِ سفید

گر به اسبِ شاه یابو گفته ایی الفاتحه !  *  اولش توبیخ  و بعدش نیز برخوردِ شدید!

شیفت را یک نرس می گرداند و جای سپاس*با دوصد ایرادِ بیجا رنجِ وی گردد مزید

بهرِ کسبِ لقمه ایی نانِ حلال ای دوستان * ره نشاید رفت بلکه سخت می باید دوید

نردبانِ پیشرفتِ این و آن پاینده باد!  * گر که پشتِ ما پرستاران چو چوبِ تر خمید

شعرفرزین نیست غیراز آب درهاون زدن*تا کنون قشر پرستاری ز کس خیری ندید

اینکه گفتم شکوه ایی از کارِ مسئولینِ ماست*گوشه ایی هم از نگاهِ تندِ مردم بشنوید :

گر که سهواً از پرستاری خطایی سر زند * تا ابد بر آن خطاها می کنند ایشان کلید!

بس سخنهای غلط پشتِ سرِما گفته اند*دردِ عشق ای دوستان سخت است می باید کشید

هم مگر خود آستینِ خویش را بالا زنیم * ورنه چشمِ انتظارِ ما شود چون گچ ، سپید!

ای پرستاران جدا ازشکوه وشوخی وطنز*سود کرد آنکس که این روپوش را برتن خرید

هیچگه  در کارِ بیماران نباید  سست بود  *  این عمل از ما پرستاران بُوَد ، خیلی بعید

(با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام)*مردِ حق از لطف حق هرگز نگردد نا امید

” ع . فرزین “

منبع:http://einfarzin.com

 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , دانشجو وبسیجی ,  , 
راهیان نور

دود این شهر مرا از نفس انداخته است

                      به هوای سرکوی شهدا محتاجیم

 

ثبت نام اردوی بزرگ راهیان نور

زمان: 6-16اسفند ماه 93 ساعت 11:30 الی 14

مکان:نمازخانه امام خمینی (ره) - روبه روی سلف غذاخوریو کلیه دانشکده ها

 

زمان حرکت20 اسفند   بازگشت 25 اسفند

 

طبق مصوبه شورای فرهنگی و معاونت دانشجویی کلیه غیبت ها مجاز می باشد

 




برچسب ها :

موضوع :
اطلاعیه ها , -مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

ﻓﺮﺩ ﻭﻫﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻘﯿﻊ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺷﯿﻌﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﯾﺎ ﺣﺴﻦ ﯾﺎﺯﯾﻦﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺧﺎﮎ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟ ﺁﻥ ﻭﻫﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺷﯿﻌﻪ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺩ؛ ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺑﺒﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﻤﻪ، ﺁﯼ ﺷﯿﻌﻪﻫﺎ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ‌ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﮕﯿﺪ ۴ ﺗﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ، ﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ؛ ﻧﺪﺍﺩ ! ﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ؛ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ؛ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ؛ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺯﻫﺮﺍ؛ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ؛ ﻧﺪﺍﺩ ! ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻥ ﭘﺲ ﭼﻄﻮﺭ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻮﺳﻞ ﻣﯿﺸﯿﺪ؟ ﺍﯾﻨﺎ ﻣﺮﺩﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﻗﺪﺭﺗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ، ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻧﺪﺍﺩﻥ. ﺷﯿﻌﻪ ﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﺧﺐ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻌﻪ ﻫﻢ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﯾﺎﻻ، ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺪﻩ ! ﻭ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﯿﻔﺘﺎﺩ . ﺷﯿﻌﻪ ﻫﻢ ﺭﻭ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﻭﻫﺎﺑﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺩﯾﺪﯼ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺩ، ﭘﺲ ﺑﺎ ﻣﻨﻄﻖ ﺷﻤﺎ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻣﺮﺩﻩ ! ﻣﮕﻪ ﻫﺮﮐﺲ ﺯﻧﺪﻩ ﻫﺴﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻮﮐﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد