منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

جشن روز زن در کاخ سعد آباد با حضور برخی همسران وزرا، سفرا و زنان دولت تدبیرو امید برگزار شد.شاهدان این مراسم را "پرهزینه، تجملاتی و اشرافی" توصیف کردند به طوری که به گفته آنها به برخی از میهمانان سکه بهار آزادی هدیه داده شده و تعداد حاضران نیز حدود 300 میهمان بوده است.اما نکته قابل توجه‌تر از پرهزینه بودن این مراسم، نوع برگزاری خارج از شأن آن بود؛ چراکه در شرایطی که مناسبت برگزاری این مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بود، برنامه‌‌هایی با محتوا و کیفیتی غیرمذهبی همچون "شوی لباس"، "رقص دختران نوجوان"، و "کنسرت موسیقی زنان" برگزار شد!!

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

می خواهید باور کنید! می خواهید باور نکنید ولی خط مقدم دشمن ، پشت بام خانه شماست. . . !
چه در زمینه فرهنگ ، چه سیاست ، چه افتصاد و . . . 
به عبارت دیگر جنگ از این نرم تر نمی شود !! 

دشمن سربازی به درون خانه ها فرستاده که هر چه بخواهد به راحتی انجام خواهد داد! آیا این یک پیروزی بزرگ برای دشمن و یک شکست تاریخی برای ما به حساب نمی آید؟! 

در میدان جنگ سخت پدران ما با سختی و البته افتخار، پیروزی را از آن خود کردند و لی ما در جنگ نرم چه کردیم ؟!
تسلیم سربازی شدیم که حتی بی ناموسی را بین خانواده ها رواج می دهد! 

 
 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , فرهنگی ,  , 

دست خودشان نیست حق دارند...وقتی منطق این شود که یا ما پیروزیم یا طرف پیروز دیکتاتور ،همین میشود!

دست خودشان نیست بزرگ اینها زنیست که میگوید یا ما باید در قدرت باشیم یا بریزید در خیابان ها...وقتی صدای اول و آخر عربده کشان جامعه مدنی «هو» باشد منطقش میشود اینکه روحانی بگوید هرکه منتقد من است بی سواد است،ظریف بگوید هرکه منتقد ژنو است همنوای اسراییل است و ترکان بگوید هرکه به روحانی رای نداده است قانون شکن است...عکس خوب کسی را در دست گرفتید،قهرمان شما کسیست که یک نفر در تمام دانشگاه های ایران حاضر نیست در موافقت با شاهکارش تن به مناظره با اقلیت بی سواد منتقد دهد!

جلیلی زبان شما را نمی فهمد،زبانتان را سیدمحمدخاتمی می فهمید که وقتی هو کشیدید گفت:یا آدم باشید یا میگم بیرونتون کنن!...آزادی بیان را به رنگ توافقنامه ژنو کشیدید تا بوی گندش مجال دفاع از آن را به شما ندهد،آری جلیلی دیکتاتور است که قبل از آغاز شمارش آرا اعلام پیروزی نکرد و پس از اعلام آرا بجای اینکه روحانی و دولتش را حاصل کودتا در رای مردم بداند تبریک گفت و در جواب قهرمان بددهنتان حتی یک جمله علیهتان نگفت تا کمی دست خالی تان در میزهای مذاکره پرتر باشد،شاید یک ریال از پس مذاکراتتان به معیشت مردم کمک شود...

دست خودتان نیست حق دارید،یک نفر را اگر با منطق جنگل بزرگ کنی نمی توانی با زبان آدم با او صحبت کنی...

گاو هم که باشی باز عده ای هستند تا تو را بپرستند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

روزی پیرمردی فقیر و گرسنه، نزد پیامبر اکرم (ص) آمد و درخواست کمک کرد. پیامبر فرمود: اکنون چیزی ندارم ولی «راهنمای خیر چون انجام دهنده آن است»، پس او را به منزل حضرت فاطمه (س) راهنمایی کرد.

 پیرمرد به سمت خانه حضرت زهرا (س) رفت و از ایشان کمک خواست. حضرت زهرا (س) فرمود: ما نیز اکنون در خانه چیزی نداریم. اما گردن ‏بندی را که دختر حمزة بن عبدالمطّلب به او هدیه کرده بود از گردن باز کرد و به پیرمرد فقیر داد. مرد فقیر، گردن ‏بند را گرفت و به مسجد آمد.
پیامبر (ص) هنوز در میان اصحاب نشسته بود که پیرمرد عرض کرد: ای پیامبرخدا (ص)، فاطمه (س) این گردن بند را به من احسان نمود تا آن را بفروشم و به مصرف نیازمندی خودم برسانم. پیامبر (ص) گریست. عمّار یاسر با اجازه پیامبر (ص) گردن بند را از پیرمرد خرید.  عمار پس از خرید گردن بند، گردن بند را به غلام خود داد و گفت: این را به رسول خدا (ص) تقدیم کن، خودت را هم به او بخشیدم. پیامبر (ص) نیز غلام و گردن بند را به حضرت فاطمه بخشید. غلام نزد فاطمه (س) آمد و آن حضرت گردن بند را گرفت و به غلام فرمود: من تو را در راه خدا آزاد کردم. غلام خندید. حضرت فاطمه (س) راز این خنده‌ را پرسید. غلام پاسخ داد: ای دختر پیامبر (ص) برکت این گردن بند مرا به شادی آورد، چون گرسنه‌ای را سیر کرد، برهنه‌ای را پوشاند، فقیری را غنی نمود، پیاده‌ای را سوار نمود، بنده‌ای را آزاد کرد و عاقبت هم به سوی صاحب خود بازگشت.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

به گزارش خبرگزاری هزاره سوم

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، دکتر سید صفدرحسینی رییس صندوق توسعه ملی، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهرتهران، دکتر پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکترعلی ماجدی،معاون بین الملل وزیر نفت، مهندس سید حمید کلانتری رییس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک، حسین ابویی مهریزی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، کشاورزیان و شکرالله جمالی معاونین وزارت راه و ترابری و جهاد کشاورزی، دکتر سعید شیرکوند معاون سازمان میراث فرهنگی، دکتر محمد مهدی مظاهری و مهندس حسین کاظمی مشاورین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه، محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی" از چهره هایی بودند که به همراه تعدادی از فعالان اصلاح طلب و تندرو فتنه 88 به دیدار نوروزی خاتمی رفتند

آیا واقعا همه شما برای تسلیت به مراسم‎هفتم‌پدرهمسرخاتمی رفته بودید؟؟

چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دیدن این فیلم رو حتما به شما عزیزان توصیه میکنم....

دریافت فیلم




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

تولید پودر استخوان ساز توسط ایران برای اولین بار در جهان

صفحات رشد بخشی از بافت  استخوان  است که  در مرحله جنینی وطفولیت حاوی سلول های زاینده  استخوان ، عوامل رشد ، پروتئین های ویژه  استخوان ساز وسلول های بنیادی است.

پیش تر پودر  استخوان ساز از اجساد انسان گرفته می شد که  امکان انتقال و سرایت بیماری های  عفونی خطرناک نظیر  hiv و هپاتیت های b و c وجود داشت.

روند ترمیم  استخوان  با استفاده از پودری که منشا حیوانی دارد در مقایسه با گروه شاهد بسیار سریع تر است به طوری که در گروه شاهد روند  استخوان  سازی (ترمیم) 96 روز بوده  است ولی در  استفاده از پودر  استخوان  56 روز است.

این پودر منشأ حیوانی دارد و روند شکستگی های استخوانی را سرعت می بخشد.قبلا این پودر از اجساد انسانی تهیه میشد که انتقال بیماری های خطرناک، هزینه زیاد وترمیم طولانی مدت از معایب آن بود.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , ما می توانیم ,  , 
ایدز..

تولید داروی ایرانی ایدز با نام IMOD برای نخستین بار در جهان
داروی ایرانی ایدز IMOD کاملا اثرگذار و ایمن بوده و تا کنون عوارض خاصی درباره آن به ثبت نرسیده است.در آزمایش های اولیه این دارو بر 200 بیمار مبتلا به ایدز ثابت شد که پس از یک دوره درمان 90 روزه سطح ایمنی بدن تا یک سال بالا می ماند. داروهایی که قبلا برای درمان بیماری ایدز استفاده می شد داروهای شیمیایی بودند که در 30 درصد موارد به علت عوارض این داروها، مجبور به تعویض دارو یا دوز مصرف آن بودند اما داروی ایرانی IMOD هیچ عارضه ای ندارد و هزینه آن از داروهای شیمیای بسیارکمتر است.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , ما می توانیم ,  , 

تـعدادی از وزرای دولت تدبـیر و امید به ملاقات خاتمی رفتند!!!

در این دیدار، خاتمی گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید روی کار است و با توجه به مشکلات فراوان، با شعارهایی که داده شده کارهایی که صورت گرفته و شاهد بهبود اوضاع هستیم ولی کافی نیست و همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند موفق باشد..

جنتی که تاکنون ابایی از ابراز ارادت آشکار به خاتمی نداشته است در همان روزهای ابتدایی وزارت خود در جلسه ای با بیان جمله ای که انتقادات فراوانی را به همراه داشت گفته بود: «امیدواریم بتوانیم در وزارت ارشاد ادامه‌دهنده‌ راهی باشیم که سید محمد خاتمی آغاز کرد.»

اگرچه جنتی بعدها تلاش کرد تا جمله خود را تعدیل کند اما گذشت زمان نشان داد وزارت ارشاد دولت روحانی دقیقا ادامه دهنده راهی شده است که خاتمی آن را آغاز کرد.

به کارگیری نیروهایی که دل در گرو تمدن غرب دارند، تسامح و تساهل در زمینه های مختلفی چون موسیقی، سینما و کتاب در وزارت ارشاد دولت روحانی و خاتمی تفاوتی با یکدیگر نداشته است.هنوز معلوم نیست بهانه واقعی این دیدار چه بوده و اصولا چرا وزیران دولت باید پس از ۱۷ روز از سال جدید به دیدار یکی از سران فتنه بشتابند!؟

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
آزادی بیان

 آزادی بیان به شیوه اعتدالیون همچنان ادامه دارد:

لغو سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه پیام نور اصفهان

پس از دعوت رئیس جمهور از اساتید دانشگاهی برای اظهار نظر و سخنرانی در خصوص توافق نامه ژنو شاهد لغو برنامه سخنرانی بسیاری از منتقدین این توافقنامه با توجیه تراشی های مختلفی توسط مسئولین دانشگاه های کشور بودیم.

امروز نیز برنامه دکتر جلیلی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست برگزار نگردید.

یکی از اساتید این دانشگاه گفت: در حالی که هماهنگی های لازم از سوی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این نشست انجام شده بود، متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.

این در حالی است که چندی پیش نیز در سفر دکتر جلیلی به مشهد که قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد به سخنرانی بپردازد با مخالفت مسئولان ،برنامه سخنرانی ایشان لغو گردید.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به شیوه دولت یازدهم

تغییرات و بازسـازی‌های اسـاسی در ساختمـان سفید نهـاد ریاست جمهـوری همچنان ادامه دارد.در این ساخـتمان تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس ساخته شده که تاکنون هزینـه های این تغیــیر به حدود ۷میلیارد تومان رسیده است.

همچنین دولت در ایام نوروز حدود 90 میلیون تومان پیام تبریک سال نو  ارسال کرده است!

این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند!!!
 
آیت الله معظم امـام خامنــه ای(حفظه الله):

اگـر مسئولان اشرافیـگری بکننــد از مال مـردم دارنـد خـرج می کننــد !

در ادامه مطلب:

سوال وجوابهای ثبت نام یارانه لو رفت....طنز  :)

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم سید محمد خاتمی در شهرستان اردکان ضمن اظهاراتی درباره تروریسم و خشونت گرایی، حکومت بشار اسد را متهم به سرکوب مردم کرد و گفت: امروز می بینیم که در منطقه ما چه وضع ناگواری حاکم است؛ مثلا در سوریه از یک طرف سرکوب مردم توسط حکومت مستبد و از سوی دیگر توسل زور از سوی جناح های متحجر واپس گرای آدم کش داریم. در عراق، در پاکستان و همه جای دنیا کم و بیش چنین وضعی را می بینیم.


این موضع خاتمی در حالی است که حاکمان مستبد کشورهایی نظیر عربستان نیز با همین نظر دست در دست آمریکا و متحدانش، مشغول کمک مالی و تسلیحاتی به تروریستهای تکفیری و وهابی اعزام شده از کشورهای عربی هستند.

 

بمیرم برای رهبر........




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

یه زمانی دشمن به ما حمله کرده بود، توی همه چیز تحریم بودیم حتی سیم خاردار!اقتصاد کشور در بحرانشدیدی قرار داشت و از طرفی انقلاب تازه جون گرفته بود و هنوز فرهنگ درست و حسابی تو کشور جاری نشده بود.

اینجا بود که مردم با عزم ملی اومدن تو صحنه. یه عده رفتن سمت جبهه و شروع به جهاد کردند. یه عده پشت خطشروع به جهاد فرهنگی کردند. یه عده دیگه مأمور جمع آوری کمک های مردمی به جبهه شدند. ولی برای مقابله با دشمن و عبور از مناطق و یا احداث سنگر ها و همچنین فکر خلاق برای طراحی نقشه عملیات نیاز به ایمان و فداکاری و فکر و اندیشه و ایثار و از خود گذشتگی و تلاش بود.

افراد نخبه با روحیه جهادی بدون توجه به مادیات نقشه های حمله و دفاع از مناطق حساس رو طرح ریزی کردند. و عده ای دیگه با از خود گذشتگی و جهاد در راه خدا سینه سپر کردند و رفتند و جلوی دشمن ایستادن.

توی اون بحران اقتصادی، فوج فوج کالا و هدایای مردمی که ناشی از عزم ملی بود راهی جبهه ها شد..

حالا هم همون دوران تکرار شده. هم تحریم هستیم و هم اقتصاد و فرهنگ ما دچار بحران شده. مدیران ما بیشتر به فکر منافع سیاسی و حزبی و مادی خودشون هستند تا رسیدگی به مشکلات مردم و کشور. اما ازعزم ملی مردم چیزی کم نشده ....

بنابر این برای رفع این بحران ها دوباره نیاز به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داریم.....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

امام خامنه ای (مدظلة العالی): 

در مورد دانشهای پیشرفته و روز، الان هم درهای مراکز علمی مهم بِروز دنیا به روی
دانشمند ایرانی و دانشجوی ایرانی بسته است،امّا درعین‌حال، ما در نانو پیشرفت
کردیم، در هسته‌ای پیشرفت کردیم، در سلّولهای بنیادی پیشرفت کردیم، در صنایع دفاعی
پیشرفت کردیم،در صنایع پهپاد و موشک، به کوری چشم دشمن، پیشرفت کردیم؛

 چرا در اقتصاد نتوانیم پیشرفت کنیم؟! ما که در این سر صحنه‌ها و عرصه‌های گوناگون این

همه موّفقیّت به دست آوردیم، در اقتصاد هم اگر عزممان را جزم کنیم و دست به دست هم

بدهیم، میتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم. 


چشممان به دست دشمن نباشد که کِی این تحریم را برمیدارد، کِی فلان نقطه را

موافقت میکند؛ 

به درک! نگاه کنیم ببینیم خودمان چه‌کار میتوانیم بکنیم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

کتاب شب های پیشاور کتابی بسیار مفید است که  مناظره عالم توانای شیعه با علمای اهل سنت در شهر پیشاور پاکستان که در ده شب برگزار شده و در آخر به شیعه شدن چندی از علمای اهل سنت می انجامد را به نگارش دراورده است . فایل صوتی این کتاب که به شیوه جذابی به روایت این مناظره پرداخته است را برایتان قرار دادم .

حتما دانلود کنید و با دقت گوش دهید ...

یاعلی

فایلهای صوتی در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 


گروهک تروریستی و تکفیری «جیش العدل» یک‌شنبه شب در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شد «جمشید دانایی فر» یکی از 5 مرزبان گروگان گرفته شده را به شهادت رسانده است.
این گروه در بیانیه‌ خود 10 روز برای برآورده شدن خواسته‌های خود مبنی بر آزادی برخی تروریست‌ها، به مسئولان مهلت داده‌اند و مدعی شده‌اند در غیر این صورت یکی دیگر از گروگان‌ها را به شهادت خواهد رساند.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

زینب عفیفه ایست کزین بهترش نبود

روح حماسه بود و کم از مادرش نبود

در مجلس یزید چه مردانه حرف زد

جز لافتی دگر صفتی در خورش نبود

با خطبه های حیدری اش انقلاب کرد

اصلا عجیب نیست! مگر دخترش نبود؟

حقا که خوب خواهری اش را تمام کرد

غیر از حسین عشق کسی در سرش نبود

سالم بمانَد و سر ارباب بشکند؟!

سر را نمی شکست اگر، خواهرش نبود

دارد نگاه می کند الشِّمرُ جالسٌ ...

چونین بلا و فاجعه در باورش نبود

شاید که تیغ دفعه ی اول بریده بود

گر جای بوسه های تو بر حنجرش نبود

با هر مصیبتی که شد آمد به قتلگاه

هرچه نگاه کرد، برادر سرش نبود

در ازدحام نیزه و شمشیر و سنگ ها

گم گشته بود، قسمتی از پیکرش نبود

شعر از داوود رحیمی




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

” روز پرستاری رسید “

باز هم خورشیدِ عالمتاب از مشرق دمید  *  باز در سالی دگر، روزِ پرستاری رسید

از نگاهِ برخی از بالانشینان ای دریغ   *  نرس یعنی آنکه بر تن کرده روپوشِ سفید

گر به اسبِ شاه یابو گفته ایی الفاتحه !  *  اولش توبیخ  و بعدش نیز برخوردِ شدید!

شیفت را یک نرس می گرداند و جای سپاس*با دوصد ایرادِ بیجا رنجِ وی گردد مزید

بهرِ کسبِ لقمه ایی نانِ حلال ای دوستان * ره نشاید رفت بلکه سخت می باید دوید

نردبانِ پیشرفتِ این و آن پاینده باد!  * گر که پشتِ ما پرستاران چو چوبِ تر خمید

شعرفرزین نیست غیراز آب درهاون زدن*تا کنون قشر پرستاری ز کس خیری ندید

اینکه گفتم شکوه ایی از کارِ مسئولینِ ماست*گوشه ایی هم از نگاهِ تندِ مردم بشنوید :

گر که سهواً از پرستاری خطایی سر زند * تا ابد بر آن خطاها می کنند ایشان کلید!

بس سخنهای غلط پشتِ سرِما گفته اند*دردِ عشق ای دوستان سخت است می باید کشید

هم مگر خود آستینِ خویش را بالا زنیم * ورنه چشمِ انتظارِ ما شود چون گچ ، سپید!

ای پرستاران جدا ازشکوه وشوخی وطنز*سود کرد آنکس که این روپوش را برتن خرید

هیچگه  در کارِ بیماران نباید  سست بود  *  این عمل از ما پرستاران بُوَد ، خیلی بعید

(با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام)*مردِ حق از لطف حق هرگز نگردد نا امید

” ع . فرزین “

منبع:http://einfarzin.com

 



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , دانشجو وبسیجی ,  , 
راهیان نور

دود این شهر مرا از نفس انداخته است

                      به هوای سرکوی شهدا محتاجیم

 

ثبت نام اردوی بزرگ راهیان نور

زمان: 6-16اسفند ماه 93 ساعت 11:30 الی 14

مکان:نمازخانه امام خمینی (ره) - روبه روی سلف غذاخوریو کلیه دانشکده ها

 

زمان حرکت20 اسفند   بازگشت 25 اسفند

 

طبق مصوبه شورای فرهنگی و معاونت دانشجویی کلیه غیبت ها مجاز می باشد

 




برچسب ها :

موضوع :
اطلاعیه ها , -مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

ﻓﺮﺩ ﻭﻫﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻘﯿﻊ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺷﯿﻌﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﯾﺎ ﺣﺴﻦ ﯾﺎﺯﯾﻦﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺧﺎﮎ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟ ﺁﻥ ﻭﻫﺎﺑﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺷﯿﻌﻪ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺩ؛ ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺑﺒﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﻤﻪ، ﺁﯼ ﺷﯿﻌﻪﻫﺎ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ‌ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﮕﯿﺪ ۴ ﺗﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ، ﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ؛ ﻧﺪﺍﺩ ! ﺍﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ؛ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ؛ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ؛ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺯﻫﺮﺍ؛ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ؛ ﻧﺪﺍﺩ ! ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻥ ﭘﺲ ﭼﻄﻮﺭ ﺷﻤﺎ ﻣﺘﻮﺳﻞ ﻣﯿﺸﯿﺪ؟ ﺍﯾﻨﺎ ﻣﺮﺩﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﻗﺪﺭﺗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ، ﯾﮏ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻧﺪﺍﺩﻥ. ﺷﯿﻌﻪ ﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﺧﺐ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻌﻪ ﻫﻢ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﯾﺎﻻ، ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻗﻠﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺪﻩ ! ﻭ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﯿﻔﺘﺎﺩ . ﺷﯿﻌﻪ ﻫﻢ ﺭﻭ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﻭﻫﺎﺑﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺩﯾﺪﯼ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺩ، ﭘﺲ ﺑﺎ ﻣﻨﻄﻖ ﺷﻤﺎ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻣﺮﺩﻩ ! ﻣﮕﻪ ﻫﺮﮐﺲ ﺯﻧﺪﻩ ﻫﺴﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻮﮐﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

عنایت فانی که خود را به انگلیسی ها فروخته است از پروفسور سمیعی می پرسد: با توجه به زندگی و فعالیت های شما در آلمان، آیا خود را ایرانی می دانید یا آلمانی؟

پروفسور مجید سمیعی در پاسخ می گوید: این را شما باید بدانید که من برای افرادی که ملیت خودشان را فراموش می کنند تأسف می خورم، چون آن ها ریشه خود را از بین می برند. من ایرانی هستم و همیشه ایرانی خواهم ماند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی ,  , 

و آنهایی که تا دیروز رنگ لوگوی روزنامه شان را با کودتای مخملی سبز 88 ست میکردند امروز به افتخار همتایانشان در اوکراین لوگوها را با رنگ نارنجی کودتای مخملی اوکراین ست کردند ....

 

پ.ن(تلخند): کودتا گران نارنجی اوکراین پس از تصرف دولت نام میدان "استقلال" اوکراین را به میدان "یورو" تغییر دادند ....

اگر همتایان سبزشون اینجا موفق شده بودند بعید نبود تهران به جای میدان آزادی امروز میدان "U.S.A" یا "تل آویو" میداشت ... تاکسیا صدا میزدند "دربست تل آویو..."

پ.ن2:خدا را شاکریم بابت نعمت ولایت فقیه که هم حافظ جمهوریت نظام بود و هم اسلامیت نظام 

پ.ن3: چندی پیش روزنامه وطن امروز به خاطر رنگ لوگوی خاکستریش در روز اجرای توافق ژنو مورد شکایت دولت قرار گرفت .... مثل اینکه نون تو ست کردن رنگ لوگو با لباس اشتون و کراوات کری و رنگ موی تیموشنکوئه ....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

چندسالی است که شبکه اهل بیت با مدیریت و مجری گری حسین الله یاری افغان در لسانجلس آمریکا تاسیس شده است !

به نظر می رسد از بعد از فتنه 88 که آمریکایی ها به خواسته های خود نرسیدند پروژه جدیدی را مبنی بر اختلاف افکنی بین مسلمانان را کلید زدند ، در این راستا اقدام به اجیر کردن شیوخی مثل حسین اللهیاری و یاسرالحبیبی و از طرف وهابیت هم همین کار را تکرار کردند تا سبب اختلافات مذهبی بین شیعه وسنی گردند .

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و عرض کرد: سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم.

قفل اول اینست که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.
قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.
و قفل سوم هم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ نخودکی فرمود برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.
جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟!

شیخ نخودکی فرمود: نماز اول وقت شاه کلید است!




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 

دیدگاه عجیب مسئـولیندرجـه اول دولت تدبیـر و امیـد در مسائل فرهنگی

خودتان قضاوت کنید:

محمد علی نجفـی، معــاون رئیس جمهور:

  • موافق قلیانم در محیط های مشخـص با استانداردهای کــافی. ببینید چقدر امکان تحرک ، تفریح و حتی نفس کشیدن برای مردم باقی گذاشته ایم؟ نمی گویم هر رستورانی، سرو شود.
  • جلوی قلیان را بگیریم همراه با قلیان چیزهای دیگری هم وارد فضای خانه می شود.
  • درباره محدودیت ها برای مصرف قلیان ، توسط خانم ها  با این مخالفم، حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟ می دانم خیلی ها با حرفهای من مخالف هستند اما ببینیم مجموع محدودیت ها قابل دفاع هستند؟ اگر نبود بدانیم بعضی محدودیت ها را زیاد به مردم تحمیل می کنیم و در تصمیمات، تردید کنیم.
  • علما می گویند هر چیز که منع می کنید انسان حریص می شود، اگر این را ملاک تصمیم گیری بگذاریم شاید به این نتیجه برسیم بعضی تصمیمات قبلی اشتباه بوده است.
  • اگر بناست، قلیان باشد برای زن و مرد نباید تفاوت باشد.
  • شیردال(میراث تاریخی)ولو اینکه تقلبی باشد اقدامی حاصل از حسن نیت آمریکا باید تلقی کنیم این جام، در سال ۲۰۰۳ توسط آمریکایی ها ضبط شده و ۳ کارشناس آمریکایی، حکم اصل بودن آن را داده اند. اینکه شیئی بوده و این را از روی آن ساخته باشند درست نیست!!!!

علی جنـتی وزیر فرهنـگ و ارشـاد اسـلامی:

  • هر کس در اظهــار نظر شخصی خود در این باره (تک خوانی خانم‌ها) آزاد است اما نظر واحدی حتی بین مراجع تقلید هم در این زمینه وجود ندارد بعضی از مراجع تقلید گفته‌اند تک‌خوانی خانم‌ها اگر موجب مفسده نباشد ایرادی ندارد و الان هم بین مراجع هم نظر واحدی در بین تک خوانی خانم‌ها وجود ندارد.!!!



برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , فرهنگی ,  , 

پیام رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی به افسران جوان جنگ نرم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به تشكل‌های دانشجويی انقلابی، با بیان اینكه عرصه جنگ نرم «بصیرتی عمارگونه» و «استقامتی مالك اشتروار» می‌طلبد، خطاب به افسران جوان جنگ نرم تأكید كردند: برای رویارویی با نظام سلطه، تمام ظرفیت‌های خودتان را بكار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمان‌ها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:
1) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌ السّلام) بهره ببرید.
2) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.
3) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.
4) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارز‌ش‌های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تأکید کنید.
5) افقهای روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امیدبخش در پیشِ‌رو خواهد داشت؛ بر تلاش‌های خود بیفزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 

حضور مشاور آقای روحانی با کروات در یک اجلاس بین المللی

چـندی پیـش چـهل و چهـارمین اجـلاس اقتـصادی در کشــور سوئیس برگزار شد و رئیس جمهور به همراه هیئت همراه و برای استفاده از فرصت‌های بوجود آمده در عرصه بین المللی،در این اجلاس شرکت کردند.

آنچــه بیش از همه و در فضای ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب و نظام استکبار سبب حیرت می‌شود، پوشش ظاهری مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور در این اجلاس است.

“محمود سریع‌القلم” با پوششی غربی در این اجلاس شرکت کرده است که تأمل برانگیز است.

آقای روحانی چگونه از مشورت‌های چنین مشاوری، استقلال ملی، عزت ملی و روح ایرانی – اسلامی قابل استخراج است؟

مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی – ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

آیا قرارگرفتن چنین اشخاصی با طرز تفکر غربی، به نفع رئیس‌جمهور و مردم ایران است یا در کوتاه و بلندمدت به ضرر آقای روحانی و منافع ملی تمام خواهد شد؟




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

دانشگاه جولانگاه گرایش‌های سیاسی مخالف نظام نشود

رهبر انقلاب: يكى از چيزهايى كه جلوی پیشرفت علمی را ميگيرد، سياسى شدن دانشگاه‌ها است. نگذاريد دانشگاه جولانگاه حركتهاى سياسى بشود. نسل جوان موتور حركت تحوّلات اجتماعى و سياسى است؛ اين غير از اين است كه ما دانشگاه را محلّ جَوَلان گرايشهاى سياسى‌اى كه بعضى‌شان مخالف با اصل یا جهت‌گيرى‌هاى نظامند بكنيم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی , دانشجو وبسیجی ,  , 

سفر بهانه بود

قرار بود در مدینه نمانی؛

قرار بود این فاطمه حرم داشته باشد... 

بی بی جان شرمنده ایم:

 که وفات شما آنقدر مهم نیست که رسانه ی ملی ما.... 

حتی یک آرم یافاطمه معصومه(س)هم بالای صفحه تلویزیون نصب کند!! 

شب وفات حضرت معصومه (س) و پخش آهنگ های شاد از صدا و سیما؟

اولویت با جشن انقلاب است یا با ریشه انقلاب؟!




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی , -مطالب- , مذهبی ,  , 

وقتی که برای هاشمی ، "شاه" و "احمدی نژاد" تفاوتی ندارد!

سایت هاشمی تیتر تاریخی روزنامه کیهان مبنی بر “شاه رفت” را با تغییـر کلمه “شاه” به “محمود” ،تلاش در گشودن بابی جدید از عقده گشایی علیه رئیس جمهور سابق کشورمان کرد.
حال باید از جناب آقای هاشمی پرسید که چگونه دولت و رئیس جمهوری که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، مدال برجسته کردن ارزش های انقلاب و بازگرداندن قطار انقلاب را به مسیر اصلی دارد را باید با شاه خائن و پست و مزدور آمریکایی یکی دانست؟!!
آیا کسی که خود را “آیت الله” می داند اینگونه تقوای سیاسی را رعایت میکند؟ ایا باید به راحتی به برادر شیعه و مسلمان خود -حتی با وجود اختلافات جدی- باید در دهه فجر اینگونه خطاب کرد؟ به نظر میرسد که آقای هاشمی و اطرافیان ایشان علاوه بر زاویه گرفتن از مسیر نورانی انقلاب اسلامی ، از اولیات اخلاقی و شرعی نیز فاصله گرفته است....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

هنوز خیانت های جریان انحرافی در حق ملت را از یاد نبرده ایم. جریانی که باعث خیلی ناراحتی هادر کشور شد. دل خیلی ها را شکست. حتی دل سید علی را. اما اوج کینه این جماعت از انقلاب و ولایتمداران آنجا بود که مشایی در انتخابات رد صلاحیت شد. از آن موقع بود که فوج فوج پیامک می فرستادند کهما در انتخابات شرکت نمی کنیم.

کینه های این افراطیون تهی مغز با تمسخر و توهین به آیت الله خاتمی و آیت الله جنتی و حتی در خیلی از موارد به رهبر معظم انقلاب برای همگان واضح تر شد که آن ها قصد تخریب نظام را از درون دارند. درست همان چیزی که مخالفان انقلاب سخت به دنبال آن بودند.

اما نکته از آنجا جالبتر می شود که این گروه در اقدامی جدید در چند روز اخیر شروع به ارسال پیامک هایی کرده اند که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت نخواهیم کرد. این موج به شبکه های اجتماعی نیز رسیده است و در پیچ هایشان اعلام می کنند بخاطر نبودن مشایی  در این نظام، ما نیستیم و این نظام دیگر اسلامی نیست...

آنها آنقدر کوته فکر هستند که نمیدانند جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت استوار شده است و رئیس جمهورها می آیند و می روند و نمی توانند در اصل نظام تصرفی ایجاد کنند. حال آنکه اگر شما با اصل نظام مشکل دارید پس با ولایت و امامت هم مشکل دارید......




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

پدرش می گفت:

چند ماه بخاطر تعلیق غنی سازی، سایت نطنز تعطیل بود ...
ولی مصطفی اونجا رو رها نکرد ....
یک روز اومد خانه و گفت : به خدا یه کاری کردن ما کار رو ببوسیم و بذاریم کنار !!!
گفتم: چطور بابا ؟!
گفت: اومدن در سایت رو مهر و موم کردن این خدا نشناس ها !!!
کاری کردن ما از بغل سایت هم نمیتونیم رد شیم !!! دارن عکس برداری میکنن....
دولت جدید که اومد و تعلیق را برداشت،غوغایی بود توی وجودش ... چسبید به کار!!
.

و حالا،هم تعلیق کرده اند،هم مهر و موم کرده اند،هم عکس برداری کردند و...

وبازهم مثل همیشه:

شهدا شرمنده ایم




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

فرمانده بود اما برای گرفتن غذا مانند بقیه رزمنده ها توی صف می ایستاد. سر صف غذا هم جلویی ها به احترامش کنار می رفتند، می خواستند او زودتر غذاش رو بگیره. او هم ناراحت می شد ول می کرد و می رفت... نوبتش هم که می رسید آشپزها غذای بهتر براش می ریختند، او هم متوجه می شد و می داد به پشت سریش...!




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , خاطرات شهدا ,  , 
رفتگر ...

تمـام شهـر را جـارو  میکنــد

یـک بـار نپرسـیده اسـت چـرا مـردم آشـغال میریـزند

اما زیـاد دیـده ام مـن

که مـردم بپـرسند، چـرا آشـغال ها جمـع نمیشـود...




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , مذهبی , -مطالب- , مذهبی ,  , 

سوال خبرنگار خارجی از سرلشکر جعفری

 

خبرنگار:

اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و ۱۰ بمب را بر روی شهر شما بریزد با

چه می خواهید این هواپیما را منهدم کنید؟

سرلشکر جعفری:

مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا می ریزد مهم اینست که موقع برگشت این هواپیما،

اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید.

 

 




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی , -مطالب- , سیاسی ,  , 
هنربزرگ

هنر بزرگِ امام بزرگوار ما این بود که چارچوب محکمی را برای این انقلاب به وجود آورد و نگذاشت این انقلاب در هاضمه قدرتها و جریانهای سیاسیِ مسلّط هضم شود. شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی»، یا شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» که تعالیم امام و خطّ اشاره انگشت ایشان در دهان مردم انداخت، معنایش این بود که این انقلاب متّکی به اصول ثابت و مستحکمی است که نه به اصول سوسیالیزمِ اردوگاه آن روز شرق ارتباطی دارد، نه به اصول سرمایه‌داریِ لیبرال اردوگاه غرب. علّت این‌که شرق و غرب با این انقلاب دشمنی کرده‌اند و سرسختی نشان داده‌اند، همین بود.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

صرفا جهت شرم!!

شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا درباره توزیع سبد کالایی در ایران گفت: «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا به مردم فقیر در جامعه داد که به نوعی نشان‌دهنده این است که کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است، همانطور که روحانی قول داده بود که این پول صرف اهداف دیگر نشود(کالای توزیع شده میان فقرا باپولی بود که مابه ایران دادیم)




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

هیس بی سوادها آرامتر

کسانی که عزتشان را به نان فروختند مشغول کارند

حواسشان را پرت نکنید والا ممکن است ارزان تر بفروشند..!!

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی انتقادات از توافق ژنو گفت: چرا فقط یک عده معدود کم‌سواد

که از جایی خاص تغذیه می‌شوند باید از توافق ژنو حرف بزنند اما اساتید

دانشگاه‌های ما خاموشند؟

حضور محترم جناب آقای روحانی!

با سلام و عرض ادب؛ احتراماً، من برایم یک سؤال پیش آمده و آن اینکه آیا آیت‌الله جوادی آملی هم که در نقد توافق‌ ژنو فرمودند: «بعد از دست دادن با آمریکایی‌ها باید انگشت دست خود را شمرد»، در ردیف همان «عده معدود بی‌سواد»ی هستند که «از جایی تغذیه می‌شوند» یا خیر؟! سایر مراجع عظام چطور؟خود نخبگان و دانشمندان هسته‌ای چطور؟! مع‌الاسف آنقدر توافق ضعیفی بسته‌اید که علاوه بر خوبان روزگار حتی صدای هوشنگ امیراحمدی دلال رابطه با آمریکا هم درآمده است!
آیا زیباتر نیست که در تقابل با اصحاب نقد، پاسخگویی متین را جایگزین فرافکنی کنیم؟!
به راستی چگونه است که شما رئیس‌جمهور خونریز آمریکا را «مؤدب و باهوش» می‌دانید اما با مردم وطن خود، اینگونه سخن می‌کنید؟! و وقتی شما چنین سخن می‌گویید، دیگر چه انتظاری از مشاوران ارشد حضرتعالی است که رای نیمی از مردم را رای به بی‌قانونی نخوانند؟!

آقای روحانی!

این رفتار و گفتار، قطعا زیبنده دولتی که قرار بود مدد از خرد و خردورزان بگیرد نیست. ان‌شاءالله با تغییر نگاه به مردم و اصحاب نقد، شاهد تدبیر واقعی- و نه شعاری!- در دولت کنونی باشیم و از یاد نبریم که دولت‌ها به عبارتی همه موقتند و آنچه باقی و ماناست، ملت عزیز و سرافراز ایران است.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
خاکریز

شیخ اکبر گفت:امشب نمی شه کار کرد.میترسم بچه ها شهید بشن.تو تاریکی دور هم ایستاده بودیم و فکر می کردیم که صالح گفت:یه فکری!همه سرامون رو بردیم توی هم.حرف صالح که تموم شد،زدیم زیر خنده و راه افتادیم.حدود یک کیلو متر از بلدوزرها دور شدیم.رفتیم جایی که پر از آب و باتلاق بود.فاصله مون تا عراقی ها خیلی کم بود،اما هیچ سروصدایی هم نمی اومد.دور هم جمع شدیم.شیخ اکبر که فرماندهمون بود،گفت:یک،دو،سه،هنوز حرفش تموم نشده بود که صدای دوازده نفرمون زلزله بپا کرد.هر کسی صدایی از خودش در آورد.صدای خروس،سگ،بز،الاغ و....

چیزی نگذشته بود که تیربارا و تفنگای عراقی به کار افتاد.جیغ و دادمون که تموم شد،پوتینارو گذاشتیم زیر بغلمون و دویدیم طرف بلدوزرا.ما میدویدیم و عراقی ها آتش می ریختند.تا کنار بلدوزرها یه نفس دویدیم.عراقی ها اون شب انگار بلدوزرها را نمی دیدند.تا صبح گلوله هاشون رو تو باتلاق حروم کردندو ما به کیف و خیال آسوده تا صبح خاکریز زدیم.... :)




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , خاطرات شهدا ,  , 

در جایی خواندم....

پرچم حسین(ع)

به دست عباس(ع) است و بر سر زینب(س)...!

اینجاست که کشف حجاب،...استراتژی دشمن می شود!

چادر یعنی بیرق حسین(ع)...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 
تحریم

مرد انگلیسی گفت:
«شماخیلی غیرواقع بینانه بامسائل برخوردمی‌کنید.اینطور جلو بروید تحریم می‌شوید». 

بهشتی گفت:
«انقلاب ما انقلاب آرمان‌ها است،نه تسلیم به واقعیت‌ها.همان نان و پنیربرایمان کافی است».




برچسب ها :

موضوع :
-عکس- , سیاسی , -مطالب- , سیاسی ,  , 
بسیجی...

زمان بازرگان به ما بر چسب چریک زدند ، زمان بنی صدر هم برچسب منافق! الان هم بر چسپ خشک مقدسی و تحجر؟ هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم ،برچسب بارنمان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم ، اما بسیجیان دلسرد نباشید حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , دانشجو وبسیجی ,  , 
تقوای جمعی

تقوای جمعی این است که جمعها مراقب خودشان باشند. جمع به حیث جمع، مراقب خودشان باشند. بی‌مراقبتی جمعها نسبت به مجموعه‌ی خودشان، موجب میشود که حتّی آدمهائی هم که در بین آن جمعها تقوای فردی دارند، با حرکت عمومیِ آن جمعها بغلتند و به جائی بروند که نمیخواهند. در طول این سی سال، ما از این ناحیه ضربه خورده‌ایم.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , فرهنگی ,  , 

دوتا بچه یک غول رو همراه خودشون آورده بودند و های های میخندیدند.

گفتم: «این کیه؟؟»

گفتند: «عراقی»

گفتم: «چطوری اسیرش کردید؟»

میخندیدند،گفتند از شب عملیات پنهان شده بود . تشنگی فشار آورده وبا لباس بسیجی های

خودمون اومده ایستگاه صلواتی شربت گرفته بعدش پول داده. اینطوری لو رفته!!...

هنوز داشتند میخندیدند....




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , خاطرات شهدا ,  , 


جورابش پاره بود...
وقت نماز جماعت حواسش به پشت سری اش بود تا مبادا سوراخ جورابش را ببیند و آبرویش برود.
در همان حال به خودش گفت اگر یک جوراب سوراخ آبرو می برد، 
اگر خداوند ستارالعیوب نمی بود ،چه می شد؟
بغضش گرفت؛ دیگر بیخیال جوراب پاره اش شد...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , خاطرات شهدا ,  , 

آیا به کلمات والفاظی که روزانه می نویسیم دقت کرده ایم؟

برخی از این الفاظ رایج به دلیل عدم مشروعیت و مخالفت آنان با اعتقادات ما می تواند خطراتی به همراه داشته باشد.

از بین این الفاظ (ان شاء الله) در بعضی اوقات (انشاء الله) نوشته می شود, با كمی دقت به معانی این دو متوجه می شویم که این دو لفظ با هم تفاوت دارند .

طبق این آیه: (إِنَّا أَنشأْنَهُنَّ إِنشاءً)

ما آنان را به وصفی ناگفتنی ایجاد كردیم .

پس ابراز (انشاءالله) در مواقعی که می خواهیم کاری را انجام دهیم، معنای ایجاد و خلق از سوی ما را القاء می کند، یعنی ما خداوند را ایجاد كرده ایم.(العیاذبالله)

طبق این آیه: (وَ مَا تَشاءُونَ إِلا أَن یَشاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كانَ عَلِیماً حَكِیماً)

و شما (اولیای حق) چیزی جز آنچه خدا بخواهد نمی‏خواهید (و كار را به او تفویض می‏كنید كه) البته خدا به احوال خلق دانا و به صلاح بندگان آگاهست.

ما با نوشتن إن شاء الله به این صورت می گوییم: اگر خداوند مقدر فرمود؛ به خواست خدا...

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=115464




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 
بفهم....

مَـن لـعنتـﮯ بفـَهم!

بـخآطـر خوشـﮯ هآے زودگـُذَر تـو

سآلهـآستــ مـَردے تَـک و تَـنهـآ مـآنـده

سـآلهـآستــ غَـریبآنـﮧ زندگـﮯ میـکُـنَـد

بـﮯ آنکـﮧ کَـسـﮯ او رآ بشنـآسَـد

بـﮯ آنکـﮧ کَـسـﮯ حـآلَـش رآ بپُـرسَـد

بفَـهـمــ

او سآلهـآستــ بـخآطر تـو و اعمآلـَتــ ظهـور نمـیکـُنـَد




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی ,  , 
هنررر...

 

عده ای که می گویند هنر ارزشی و غیرارزشی نداریم...
 
استاد رحیم پور ازغدی:من معنی این جمله را نمی فهمم که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد! یعنی سینمایی که مروج شرک و خرافه است با سینمایی که مروج توحید و عبادت مساوی است؟ بعضی ها اصلا به این چیزها فکر نمی کنند، به دنبال چیزی هستند که برایش کف بزنند، اینها دغدغه حقیقت ندارند، دغدغه ریاست دارند. اما انبیا دغدغه حق و باطل داشتند. می گویند هنر به ارزشی و ضدارزشی تقسیم نمی شود و هنرمند ارزشی و غیرارزشی هم نداریم. یا این حرف بی معنا است و یا شرک و توحید با هم مساوی هستند. یکی کردن اینها کاسبی است.

 طبق فرهنگ قرآن شعرا و هنرمندان دو دسته اند، یک دسته اهل اغوا هستند و یک دسته هستند که استثنا می شوند و دنبال ترویج حق و عدل و دفاع از مظلوم اند. یکی کردن اینها درست در مقابل خط امام و خط انقلاب و خط انبیا قرار دارد.

 اهل بیت حتی برای شاعر شراب خوار که شعر عدالتخواهانه سروده است هدیه فرستاده اند. یعنی هنرمندی را که تقوای اخلاقی نداشته و شعری در مسیر تقوا گفته است بدون تأیید فساد شخصی اش، شعرش و هنرش را صد در صد تأیید کرده اند و حتی از او خواسته اند شعرش را تکرار کند و خودشان هم ابیاتی به آن اضافه کرده اند... 

واما سوال:

1 - فرقی بین مختار نامه و سریال حریم سلطان نیست؟
2- بین شهید آوینی و محسن مخملباف تفاوتی وجود ندارد؟
3- کتابت قرآن با کتابت کتب ضاله هر دو یک وزن دارد؟
4- جشنواره عمار با اسکار برابر است؟
5- و ...




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 
چی بگم؟

رهبر انقلاب:

«هرجا که مردمان عافیت طلب وراحت طلب، در وسط میدان مبارزه جایی برای خود باز نمیکنند وخطرپذیری نمیکنند، انسانهای مومن ومبارز را به تندی گری وافراطی گری متهم میکنند»    14خرداد92

حجت الاسلام حسن روحانی در جمع هنرمندان:

«ما با همه توان میخواهیم افراطیون را به انزوا برانیم، برخی هنوز صدای ملت را در 24خرداد نشنیده اند ،پنبه ها را از گوش در آورند»                                                                                                18دی92

 




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 

 پدر شهید احمدی روشن از نحوه برگزاری مراسم دومین سالگرد فرزند شهیدش از سوی سازمان انرژی اتمی به شدت انتقاد کرد!

پدر شهید مصطفی احمدی روشن ضمن انتقاد از نحوه برگزاری مراسم دومین سالگرد فرزند شهیدش که طی هفته جاری در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد، گفت: گویا عده ای سعی دارند با ضعیف و سطح پایین برگزار کردن اینگونه مراسمات عظمت شهدا را در نظر مردم کمرنگ کنند تا طی سال های آتی این مسئله کاملا فراموش شود. 
 
برگزار کنندگان برنامه به حدی آبروریزی کرده بودند که حتی نتوانستند همان شب در رسانه، تصویری کوتاه از آن یادواره که بیشتر به مراسم ختم شبیه بود را پخش کنند و تنها چیزی که از مراسم پخش شد، مصاحبه آقای صالحی بود. 
 
همچنین در رابطه با چگونگی برگزاری مراسم یاد بود این شهید از طرف سازمان انرژی اتمی در یکشنبه گذشته بیان کرد: سخنران مراسم هیچ آشنایی قبلی در رابطه با موضوع نداشت و بارها در طول سخنرانی اسم شهید احمدی روشن را به اشتباه "احمدی مقدم" خطاب می کرد که به نظر می‌رسید ناشی از اشتباه در اسامی شهید احمدی روشن و طهرانی مقدم توسط این سخنران باشد. 
 
در ادامه گفت: تعدای از خانواده شهدا هم که مطلع شده بودند مراسم به این نحو و در این سطح برگزار شده در آن شرکت نکردند. و حقیقت آن است که ما هم به این نتیجه رسیدیم که در سال های بعد دیگر در این مراسمات شرکت نکنیم. ما افرادی که در این مورد سوء قصد دارند را به خدا و خود شهدا واگذار می کنیم تا جوابشان را بدهند. 
 
وی گفت: توهین آشکار در برنامه به حدی بود که خانواده یکی از شهدای هسته‌ای می گفتند: حتما از نظر این دوستان تاریخ مصرف ما گذشته است که تا این حد توهین آمیز رفتار و برخورد می کنند. 
 
پدر شهید احمدی روشن در پایان بیان کرد: به مسئولین گفته ام که اگر قصد دارند این مسئله را کمرنگ جلوه کنند راضی نیستم از این به بعد به هیچ وجه اسمی از شهید بیاورند و از اسمش استفاده ای بکنند.




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , سیاسی ,  , 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد